poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Colour Alike- nie dla mnie one, oj nie!


Jakiś czas temu skusiłam się na promocję Colour Alike i w moje łapki wpadło ostatecznie pięć odcieni. Chciałam w końcu wypróbować osławione lakiery. Jeśli chcecie przeczytać moją opinię i zobaczyć swatche, zapraszam do notki!

Lakiery prezentują się ładnie, są minimalistyczne i estetycznie. Bez zbędnych bohomazów. Pędzelek mają zwyczajny ale miękki. Bardzo wygodnie się je nakłada, ponieważ ich konsystencja jest odpowiednia. Nie rozlewa się na skórkach, ani przesadnie szybko nie gęstnieje. I do tego momentu wszytko jest cukierkowo... Te lakiery nie chcą mi się trzymać i nie wiem, o co im chodzi. Czy to z bazą, topcoatem czy bez niczego, trzymają mi się maksymalnie 2 dni. Wszystkie pięć odcieni :( Jeszcze pomiędzy jednym, a drugim sprawdzałam jak się ma sytuacja z innymi markami. Essie, Golden Rose, OPI trzymają się jak należy. Nie wiem czy to wina mojej płytki czy lakierów, ale u mnie się zupełnie nie sprawdzają. Na pewno jeszcze popróbuję je ponosić i jeśli coś się zmieni zrobię wpis/aktualizację.

A teraz zapraszam na prezentację: 

484 żegnaj laleczko

487 daleko do Sopotu?

527 na fiołkowej

510 wata cukrowa

519 na jagody

Od lewej:
484 żegnaj laleczko, 487 daleko do Sopotu?, 527 na fiołkowej, 510 wata cukrowa, 519 na jagody

Od lewej:
484 żegnaj laleczko, 487 daleko do Sopotu?, 527 na fiołkowej, 510 wata cukrowa, 519 na jagody

Od lewej:
484 żegnaj laleczko, 487 daleko do Sopotu?, 527 na fiołkowej, 510 wata cukrowa, 519 na jagody

Od prawej:
484 żegnaj laleczko, 487 daleko do Sopotu?, 527 na fiołkowej, 510 wata cukrowa, 519 na jagody

Od prawej:
484 żegnaj laleczko, 487 daleko do Sopotu?, 527 na fiołkowej, 510 wata cukrowa, 519 na jagody
Tak się prezentuje moja kolekcja lakierów Colour Alike i póki co nie planuję jej powiększać. Może coś się jeszcze zmieni i zaczną się trzymać jak należy. Na chwilę obecną, pomimo zachwycających odcieni, jestem na nie.


Macie lakier z CA i się Wam trzyma?
Jakie macie metody na przedłużenie życia lakieru na paznokciach?

71 komentarzy »

  1. Szkoda :( ja bardzo lubię lakiery colour alike, trzymają się u mnie około 4 dni, czasem krócej, zależnie od tego co robię. Piękny jest ten holograficzny fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilka ich lakierów ale trwałość rzeczywiście jakaś powalająca nie jest. U mnie wiele zależy też od koloru - czy krem, czy drobiny czy holos. Ale zauważyłam, że muszę z nimi kombinować, żeby te 5dni na pazurach były bo solo to marnie, 2 max 3 dni i płatkami odpryskują...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie holosy trzymały się niecałą dobę ;/ Dla mnie lakier od 4 dni w górę jest ok.

      Usuń
  3. O kurczę ja mam zupełnie inne odczucia, u mnie trzymają się super, a jak zasmaruję Sechem to w ogóle tydzień murowany. Szkoda, ze u Ciebie się nie sprawdziły :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, u Ciebie te piękne kolorki chociaż się sprawdzają, a ja jęczę :P

      Usuń
  4. Na jagody i wata cukrowa super!
    Co do trwałości dziwne, u mnie trzymają się standardowo jak wszystkie lakiery (jak moja płytka jest w normalnym stanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę :) Ja jeszcze popróbuję, no ale póki co jestem na nie.

      Usuń
  5. Na zdjęciach wyglądają ślicznie, podobają mi się te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie, kolory są świetne ;) Ale jeśli trzymają się tak krótko... to bezsensu ... ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. O widzisz, a dla mnie CA to jedne z najlepszych lakierów właśnie pod względem trwałości, z bazą i topem to jest w ogóle ponad tydzień się trzymają bez szwanku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy to wina płytki czy może czegoś innego. Ciesze się, że się u Ciebie trzymają :)

      Usuń
  8. Mnie straszne kusiły a po Twojej recenzji to chyba jednak sobie odpuszczę :( A szkoda, bo kolory mają cudowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemyśl, to że mi się nie podobają, nie oznacza że Tobie również :)

      Usuń
    2. U mnie żaden lakier nie trzyma się dłużej niż 3-4 dni, więc może dla kolorów warto się skusić ;)

      Usuń
    3. Holoski wypróbuj. Co prawda nie daje super holo efektu, ale są subtelne i takie inne ;)

      Usuń
  9. Bo najlepsze są lakiery Chanel :D hyhy

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory piękne, cóż z tego jak słaba trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swatche wyglądają super :)
    U mnie na paznokciach nie trzyma się żaden lakier, niezależnie od tego czy dałam za niego 3 czy 30zł, czy nałożyłam bazy, utwardzacze czy nie, po prostu w moim wypadku nic nie jest w stanie wzmocnić trwałości lakieru do paznokci więc, na to już nawet nie patrzę, a jedynie na to czy kolor mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda że buble bo mają takie piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że tak krótko się u Ciebie trzymają. Do tej pory czytałam o tych lakierach raczej w samych superlatywach. Sama jeszcze nie na żaden nie skusiłam. Miałam skorzystać z ich ostatniej promocji -40% ale serwery padły, a ja poszła spać i rano już promocji nie było. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też czytałam zachwyty, dlatego skusiłam sie od razu na 5 sztuk. Ja nie pamiętam już ile dałam, ale też było jakieś promo :)

      Usuń
  14. U mnie dobrze się trzymają, w sumie tak jak większość lakierów. Na pewno nie odstają na minus, nawet te hlograficzne. U mnie na przedłużenie trwałości sprawdza się polerka + top coat i to wszystko ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poleruje paznokcie raz na jakiś czas, ale baze o top kładę. Czy to Seche czy Kwik Kote. Jeszcze będę z nimi walczyć :)

      Usuń
  15. Kurczę wielka szkoda bo kolory mają fajne i nazwy takie urocze! Spoko podobny problem mam z lakierami Guerlain, chyba tylko 2 czy 3 kolory trzymają mi się na paznokciach jak należy.. Więc chyba zależy od płytki paznokcia jaką się ma..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo odcienia, seri itd :D U mnie laksy długo schną na płytce, ale nigdy nie mają kłopociku z trwałością. CA schły w miare szybko.

      Usuń
  16. to masz pecha, u mnie trzymają się bardzo dobrze ;P bardzo lubię lakiery CA i mam sporą gromadkę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że tak słabo trzymają się na Twoich paznokciach, śliczne kolorki wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory są świetne, choć myślałam że Sopot będzie odrobinę inny.

      Usuń
  18. Szkoda, że tak słabo trzymają się na Twoich paznokciach, śliczne kolorki wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  19. kolorki mają świetne, ale szkoda, że nie są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam. U mnie ostatnio królują essiaki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tej marki nie miałam jeszcze:) Kolory śliczne,zwłaszcza na fiołkowej i wata cukrowa mnie powaliły:) Ale skoro trzymają się tak krótko to mam już kilka takich..

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie kazdy lakier sie trzyma do 2 dni, taka plytka niestety. a colour like to holo mnie interesuja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj :( Chyba bym zwariowała, jakbym co 2 dni musiała zmieniać lakier.

      Usuń
  23. Oooo :( Szkoda... Ja z nich jestem bardzo zadowolona, tzn. najbardziej z holografów, bo u mnie mają mega jakość i utrzymanie, najgorzej wypadają te jednolite, bezdrobinkowe, bo słabo kryją... ale w holosiach jestem zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie marna trwałość, jakoś nigdy mnie nie kusiły. Może i lepiej bo jakbym miała co dwa dni malować to... ech!

    OdpowiedzUsuń
  25. Niebieski i czerwony bardzo mi się podoba ale szkoda że tak krótko się trzymają

    OdpowiedzUsuń
  26. Również nie miałam jeszcze okazji testować CA, ale z tego co piszesz chyba dużo nie straciłam..;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się dobrze sprzedają, że może warto spróbować na sobie ;)

      Usuń
  27. tylko 2 dni??? Oooo... nie miałabym na tyle czasu aby się z nimi uporac ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam ich lakiery holograficzne i jestem zachwycona :D Czy "wata cukrowa" i "na jagody" to holosy? Jeżeli chcesz mogę je od Ciebie odkupić :D ---> brokatwspreju@gmai.com jakby coś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, oba holosy :) Póki co chciałabym je zostawić :) Może dam im drugą szansę.

      Usuń
  29. U mnie color alike są całkiem trwałe, za to mocno niszczą paznokcie, dlatego w większości odpuszczam je sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj! ;/ Nigdy nie miałam akcji żeby mi niszczyły paznokcie, bo i tak mam kruche. Współczuję :(

      Usuń
  30. Nie mam lakierów tej firmy, ale ten jagodowy kolorek niczego sobie, choć szkoda, że nie chcą się trzymać :( ja wolę lakiery, które trzymają się koło tygodnia co by mieć spokój z malowaniem paznokci na dłuższy czas ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolory śliczne wybrałaś! Co prawda u mnie sie trzymają 4 dni, dlatego je lubie, a sama nie wiem co ci sie dzieje : c

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie trzymają się tak samo krótko! Więc rozumiem Cię :).

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolory zawsze mieli ładne, ale po tych lakierach zaczęły rozdwajać mnie się paznokcie :(

    OdpowiedzUsuń
  34. I tak każde dziecko wie, że najlepsze są lakiery firmy OPI hehehe! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Po lakiery CA sięgałam już dawno temu - na początku działalności, kiedy mieli jedną kolekcję :) Później zaczęli coś mieszać, zmieniać, bywały problemy z zamówionymi lakierami, co mocno mnie zniechęciło. Aktualne kolekcje coraz silniej do mnie wołają, ale staram się być twarda :D Powyższe odcienie mnie nie zachwycają, są dość wtórne, no i jeśli trzymają się dwa dni... Szkoda czasu i pieniędzy. Żeby przedłużyć trwałość lakieru nakładam bazę (nic wymyślnego Wibo, eliksir z jedwabiem) i Essie good to go. Ale moje paznokcie same w sobie świetnie 'trzymają' lakier i nigdy nie miałam z tym problemu. Więc nie mam dla Ciebie dobrej rady niestety.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolory są piękne, rzeczywiście, zwłaszcza wata cukrowa. Szkoda, że nie trzymają się paznokcia, sama bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  37. wata cukrowa i na jagody są przepiękne :) szkoda, że takie nie trwałe ;/ u mnie pewnie tego samego dnia pojawiłyby się odpryski ;/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.