niedziela, 14 lipca 2013

Essie, avenue maintain prawdziwie smerfny!


Smerfnie witamy, ja i Essie :)

Niebieskie odcienie i ja zupełnie się nie lubimy. Nigdy nie mogłam dobrać sobie niebieskiego cienia czy lakieru, nie mówiąc już o ciuchach. Oczywiście do czasu.

Na świetnej promocji w Hebe dorwałam lakier w odcieniu avenue maintain. Piękny kremowy niebiesko smerfny Essiaczek, który bez startych końcówek utrzymuje się 3-4 dni. Po 6-7 dniach jest już do zmycia. Nie farbuje płytki,  fantastycznie się nakłada i szybko wysycha. Lakierowy ideał! Najlepszy jaki mam z tej firmy.


Malowałam nim paznokcie już z 3-4 razy i ani razu nie zrobił mi żadnej krzywdy, a u mnie lakiery potrafią się "wżerać" w płytkę, nawet jeśli jest na nich baza.  Smerficzek zawsze tak samo fantastycznie się prezentuje i kiedy go mam na paznokciach każdy pyta co to za odcień ;)



Jeśli jeszcze go gdzieś znajdziecie, bierzcie w ciemno! Na prawdę warto go mieć.

Pytanie do Was: Wolicie wielkość fotek jak ta pierwsza czy jak pozostałe 3?
A może tak jak jest jest ok? :) 

Buźka!



24 komentarze »

  1. w buteleczce nie wygląda tak cudownie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wielkość fotek zdecydowanie jak pierwsze zdjęcie ;)) a lakier - cudeńko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwie pierwsze fotki dużo lepsze ;) A kolor jest piękny! Essie to moje ulubione lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolorek;)

    OdpowiedzUsuń
  5. smerf maruda jesteś, niebieski za to Cię lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja uwielbiam niebieski kolor. A ten lakierek jest boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. smerfny i piękny ;)
    lubię takie odcienie

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię niebieskie pazurki, a ten kolor jest piękny :) bardzo ładnie wygląda na twoich pazurkach.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tego smerfa, ale jeszcze nim nie malowałam ;)

    Większe fotki lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wolę większe zdjęcia :) Kolor ładny, ale nie "mój".

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ ładnie malujesz sobie paznokcie - chciałabym tak umieć :)
    Dla mnie kolor znakomity - mam kręćka na punkcie takich barw :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://spinkiiszpilki.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie przepadam za niebieskim na paznokciach ale ten jest wyjątkowo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie u Ciebie wygląda, ale kurcze, ja do niebieskiego na pazurach nie mogę się przekonać.. granat tak, ale niebieściak już nie.. coś mi nie pasuje :) za stara chyba jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie czegoś takiego brakuje w mojej kolekcji, muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście Smerfy się na myśl nasuwają ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też nigdy nie mogłam znaleźć ładnego niebieskiego ale ten faktycznie ciekawie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. O jaki świetny kolor, uwielbiam niebieskie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny essiak, pięknie błyszczy i wygląda ładnie nawet na króciutkich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się ten essiak, ale u kogoś. Chociaż jakbym miała to bym pewnie malowała namiętnie nim pazurki u stóp :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.