czwartek, 11 lipca 2013

Fantastyczny lakier za 4,50zł! Tak, to Safari!

 

Poszłam na bazarek po warzywa, a wróciłam z lakierami ;)
To prawie jak iść po spodnie, a wyjść z bluzkami. Na pewno to znacie! :P

Popatrzcie na to zielono-niebieskie kremowe cudo od Safari. Lakier ma lekko plastikowy zielonkawy odcień z odrobiną niebieskości. Szukałam w myślach jak mogłabym go określić i nasuwa mi się tylko jedno porównanie do koralików zakładanych na szprychy roweru. Tam miałam takie cudne kolorki ;)
Lakier jest bardzo trwały. Mam go już 5 dzień na paznokciach. Jedyne co mam mu do zarzucenia to że jest strasznie niefotogeniczny i wychodzi zupełnie smerfnie, a taki nie jest.
U Zośki widzę, że kolor jest najbardziej zbliżony do oryginału klik. Dla mnie osobiście lakier jest równie świetny jak Essie (pewnie bluźnię ale cóż różnica niewielka przy stosowaniu topa).


Jeśli traficie na lakiery Safari, weźcie sobie jakiś kremowy odcień chociażby dla eksperymentu :)
Ja mam trzy odcienie i coś czuję że nie są ostatnimi!

źródło

Niedługo Wam pokażę odpowiednik Mint Candy Apple z Essie w postaci właśnie Safari, tylko muszę trafić po jakiś zmywać. Bo cena mojego ukochanego skoczyła z 7 do 12zł! Łobuzy.

Buźka!

37 komentarzy »

  1. za taką cenę zawsze warto spróbować :) to były lakiery moich czasów studenckich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oja mam miała jakiś czerwony który uwielbiała. I akurat trafiłam na nie :D

      Usuń
  2. Mam dwa lakiery od nich i są calkiem całkiem

    OdpowiedzUsuń
  3. kupiłam jeden w zeszłyk roku i był naprawdę OK, i ta cena :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka lakierów tej firmy i są całkiem fajne :) śliczny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bazarek poszedł na bazarek haha

    OdpowiedzUsuń
  6. trochę drogi jak na Safari,raczej słyszałam, że one 2,50-3zł kosztują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najtaniej kiedyś widziałam za 4zł. W Wawie to i po 6 były ;)

      Usuń
  7. Mój pierwszy lakier Safari był w szarym kolorze i zakochałam się w nim od pierwszego nałożenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie muszę sobie jakiegoś szaraczka kupić ale żaden nie jest taki jaki bym chciała :(

      Usuń
  8. Kupiłam safari z jakiś rok temu i już mi zgęstniał w jedną kluchę

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakiery Safari są boskie! I jeszcze ta cena.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie! Safari nie chce nawet za darmo. Przy mojej płytce nie wytrzymal nawet dnia. Fakt kolory maja zarabiste ale szybko gestnieje i trwalosc u niego bardzo slaba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj :( u mnie się trzymają. Ja za to mam problem z wysychaniem lakierów, istna tragedia czy to mac, essie czy safari ;)

      Usuń
  11. podoba mi się baaardzo *.* nie ma co się dziwić, że wołał do Ciebie mamusiu ;P

    PS dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  12. ja Safari uwielbiam, mam ich sporo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny kolor, mam kilka lakierów safarii

    OdpowiedzUsuń
  14. wart swojej ceny :) lubie te lakiery,ale dawno ich nie spotkałam :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja o Safari nigdy nie słyszałam, ale przekonałaś mnie by się im bliżej przyjrzeć :) Ciekawa jestem także odpowiednika Essie o którym pisałaś i czekam na recenzję :)

    Aniu, jakbyś potrzebowała rozświetlacza, to w mojej Pracowni mam do oddania w "dobre ręce" rozświetlacz Sun Beam od Benefitu :)
    A niedługo kolejne rozdania. Jako redaktor portalu o urodzie dostaje więcej kosmetyków niż jestem w stanie przetestować, więc z chęcią się będę nimi dzielić z Wami :)
    Do napisania :)
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się w sobotę obfocić go :)
      Dzięki za propozycję. Mam go i bardzo lubię. Tylko miniaturkę ale jest tak bardzo wydajna :D

      Usuń
  16. Ja miałam kiedyś lakier Safari i tak się zabierałam do malowania, że w końcu wysechł. Ale to może dlatego, że kolor bordo to totalnie nie moja bajka ;). Ale faktycznie w niskiej cenie warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  17. czasem kupuję te lakiery,są całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam go! Dokładnie ten sam odcień!:)) Piękny jest;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio wpadł w moje dłonie pierwszy lakier Safari i tylko czeka by pomalować nim pazurki :)
    A jeśli chodzi o projekt WIECZORYNKA - to serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam chyba ze dwa ich lakiery i są całkiem ok

    OdpowiedzUsuń
  21. Ich lakiery są tanie a dobre :) Tylko trudno dostępne. W swoim mieście ich nigdzie nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ten odcień i bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  23. o jaki piękny!! Chcę go koniecznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja ma dwa lakiery Safari i tez jestem jestem zadowolona ponieważ tak jak piszesz długo się trzyma ale i fajnie kryje a do tego nie jest drogi:)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.