niedziela, 10 listopada 2013

Tańszy sposób na satynowe dłonie jak od Mary Kay


Hej dziewczyny!
Podczas spotkania blogerek jedną z prezentujących się marek była Mary Kay. Panie wykonały nam zabieg satynowych dłoni w trzech krokach. Pierwszy to nałożenie kremu, był to jakby wosk. Szybkim rzutem oka zobaczyłam skład w którym była parafina. Drugim krokiem był peeling, który należy stosować aż stanie się suchy i sypiący. Następnie zmywamy i nakładamy krem. Cena takiego tria to 149zł. Pomyślałam sobie, że spróbuję odtworzyć taki zestaw w domu, z tego co aktualnie posiadam.

Wybrałam do tego, w ramach wosku/parafiny, świeczkę z Empiku Bolsius Aromatic (6zł), peeling Joanny (ok. 4zł) oraz krem Pat&Rub (ok. 40zł, obecnie na str marki są fajne promocje).
Wosk ze świeczki sprawdza się fantastycznie, ponieważ dobrze się rozprowadza na dłoniach. Wystarczy trochę wlać na dłonie i dobrze wsmarować. Ta świeczka nie potrzebuje bardzo wysokich temperatur do rozpuszczenia, dlatego nie poparzymy sobie dłoni.


Następnie czekam ok 2-3 min. i nakładam odrobinę peelingu. Wcieram go tak długo aż będzie szorstki i suchy, trochę jak piasek. 


Na koniec zmywam mieszaninę wosku i peelingu. Suszę ręce i następnie nakładam krem do rąk.  


Efekt: dłonie miękkie, delikatne i nawilżone.
Oczywiście możecie użyć innego peelingu czy kremu (np. Neutrogena ok 10zł), zależy to od Waszych możliwości i upodobań ;) W każdym razie już za ok. 20zł możecie stworzyć swój własny zestaw i cieszyć się gładkimi dłońmi. Oczywiście nie będzie on identyczny jak ten od mary Kay ale myślę, że równie zadowalający.

A Wy jak dbacie o dłonie?

21 komentarzy »

  1. fajny pomysł :) a nie paży Cie gorący wosk ze świeczki??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ta świeczka wosk ma dość gęsty i on szybko nie zastyga. Mam wrażenie, że jest coś w niej dodane że jest trochę oleista a temperatura nie jest tak duża jak w przypadku zwykłych świec lub wosku YC, który się do tego nie nadaje.

      Usuń
  2. Ciekawa sprawa, tylko bałabym się, że tym woskiem poparzę sobie dłonie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba ten wosk?
    Peeling i krem na pewno zastosuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam naśladować zestaw z MK, dlatego ten wosk który natłuszcza skórę. Wcześniej stosowałam peeling z olejkami i krem, i mi wystarczało :)

      Usuń
  4. To w sumie równie dobrze można wykorzystać świeczkę do masażu, którą można zrobić samemu tanio i całkiem szybko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To będzie jeszcze taniej i jeszcze lepiej :D W grę mogą wchodzić nawet masełka Lusha pod prysznic.

      Usuń
  5. od pewnego czasu poszukuję tych nowości od Joanny i nigdzie nie mogę zastać ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co peelingi były kiedyś w Biedronce, a tak to już w zmienionym opakowaniu widziałam w SuperPharm.

      Usuń
  6. fajny, domowy sposób na piękne i zadbane dłonie :)
    napisałam do Ciebie maila w piątek z prośbą o podanie danych do przelewu, nie odpisałaś, więc nie wiem czy nie doszło, czy po prostu nie sprawdzałaś poczty, więc w razie gdyby co informuję tutaj;p
    PS kiedy wyniki, kto testuje Gosh'a?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Tak doszedł ale byłam przez weekend po za domem i na telefonie więc nie miałam jak podać :) Już poslałam CI maila. Dodatkowo zostałaś wybrana na Goshowego testera :D

      Usuń
  7. ciekawe, ciekawe, cwany pomysł. ach, i uwielbiam zapach tego gruszkowego peelingu! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejciu, ten peeling gruszkowy jest obłędny :) muszę wypróbować Twój sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jedynie używam kremu do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.