wtorek, 12 listopada 2013

Zakupowy haul w SP :D

Dziewczyny, wiecie że haul po polsku oznacza łup? 
Ja właśnie z ciekawości sprawdziłam w słowniku ^^
Dziś Wam chcę pokazać moje haule a raczej łupy z SuperPharm, podczas promocji -40% na kolorówkę. Sklep okrążyłam 3 razy zanim cokolwiek wybrałam. Poszłam głównie aby przejrzeć szafę Bourjois i kupić sobie coś dobrego od nich. Nie wiecie o tym, bo nie pokazywałam na blogu tej marki, ale od kiedy zaczęłam stosować już na poważnie kosmetyki i kompletować kolorówkę to królowały w niej podkłady, tusze i róże tej marki. Dlatego mam do niej sentyment i ciągle do niej wracam.
No dobra przejdźmy do tego co kupiłam ;)



Z rzeczy, które chciałam na pewno był puder Healthy Balance, który mi się niedawno skończył. Tak samo Affinitone, oddał ostatnie tchnienie skacząc z półki na główkę :( Oraz róż wypiekany w odcieniu Sienne, na który się czaiłam bardzo długo. Kredeczki natomiast są już regularną rozpustą ;)

 Od lewej: Ator 002 Loved Up i 013 Magic Magenta, Bourjois 01 Red Sunrise i 02 Fushia Libre.

Od lewej: Bourjois puder odcień 52 Vanilla i róż Sienna, Maybelline puder w odcieniu 42.

Tak się prezentują moje ostatnie zakupy. 

Macie coś z tej kolorówki i lubicie?
A może chciałybyście coś zobaczyć bliżej?

66 komentarzy »

  1. o choleraaa, ale piękne kolory tych kredek! :D u mnie niestety nie ma SP nad czym ubolewam :( ale zapewne mój portfel się cieszy.. ;p pod koniec miesiąca ma być -40 na kolorówkę w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, niezbyt poszalałaś :P

      już nie mogę doczekać się tej rossmannowskiej promocji :D mój portfel będzie płakała, ale dusza będzie się radować :D

      Usuń
    2. Ann kurcze i po co mi mówisz że jest -40% spłuczę się przez Ciebie!
      Angelika próbuję się ograniczać, z różnym skutkiem mi to wychodzi ale jakoś idzie :P

      Usuń
    3. ja tylko poinformowałam, WCALE NIE KUSIŁAM :D:D:D

      Usuń
  2. Jestem ciekawa tego pudru z Burżuja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JuicyBeige specjalnei go kupiłam na obfocenie :D Jest bardzo dobry w swojej półce cenowej i ma żółte tony.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mam kredeczkę Revlonu i pomyślałam, że porównam sobie ją z Burżujkiem i Astorem ;)

      Usuń
  4. U mnie często kosmetyki popełniają samobójstwo przez skok z wysokości :P ale te kredeczki cud!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj przy zdjęciach róż kilka razy mi ze stołu zeskoczył :D

      Usuń
  5. Ja jestem ciekawa wszystkich "kredek" do ust:) piękne kolory wybrałaś:) daj znać jak się spisują

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam róż, ale w nieodpowiednim dla mnie odcieniu i oddałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj :( Ja mam taki jeden z Burżuja. Trzymam go już chyba 4 lata, a kolor nie mój :P

      Usuń
  7. Kredki Astora kocham <3 Z Bourjois natomiast mam Healthy balance i po prostu przepadałam - jest cudny! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po HMix i HMix serum musiałam mieć ten puder, a że to już druga sztuka to musi być dla mnie dobry. Rzadko kiedy wracam do tych samych kosmetyków.

      Usuń
  8. Puder burżujka mam i jestem w pełni z niego dumna.Kredki mnie kuszą, ale za pioruna nie kupię, ale chcę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana kredki mnie chyba kosztowały ok 14-15zł sztuka :D Stwierdziłam że w tej cenie mogę brać :D

      Usuń
  9. super zakupy, zaciekawił mnie ten puder Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te kredeczki z Bourjois wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam róż z Bourjois, bardzo wydajny,na długo Ci starczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kredki wszyscy kupują, pokażesz na ustach? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne łupy ;) ja nie kupiłam nic, a na promocji -40% w Rossmannie chcę kupić jedynie 2 jesienne kolory lakierów.
    Szminkę w kredce Bourjois mam w zapasach..jak skończę szminkę Loreal zabiorę się za jej testowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mi przypomniałaś że chcę sobie kupić szary lakier Burżujka!

      Usuń
  14. Ja czekam na -40% w Rossmannie. Podobno ma być pod koniec listopada :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ale cukiereczki <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale poszalałaś!!! Bardzo jestem ciekawa tych kredek...

    OdpowiedzUsuń
  17. Kredki kuszą :D Z Affinitone mam podkład i akurat opublikowałam jego recenzję :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam tylko affinitona i lubię się z nim:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na naustną prezentację kredek :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Poluję na te pomadki w pisakach:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia jak tu piszą dziewczyny -40% w Rossie więc będzie okazja :D

      Usuń
  21. jeeeeej :O ile dobroci :D
    chyba stawiam na kredkową rozpustę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo ile zes tego kupila :) Pokaz roz z Bruzuja tego kolory chyab nei iwdzialam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozazdrościłam koleżance z roku u której ten róż wygląda mega!

      Usuń
  23. miałam dwa z tych produktów:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiedziałam, że w SP była taka promocja, ale kupię coś na pewno w Rossmannie ;p Ciekawią mnie te kredki do ust, pokaż słocze! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia będą! Wczoraj fociłam i muszę dziś zobaczyć efekty ;)

      Usuń
  25. Miałam jakiś czast temu ten puder z Bourjois. Wielki plus za jasny odcień, cudowny zapach i ładny efekt na buzi. Minus za kiepskie trzymanie matu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go bardzo lubię właśnie za te rzeczy które wymieniłaś :)

      Usuń
  26. Ja czekam na promocje w Rossmannie, bo mam bliżej :)
    Jestem ciekawa kolorów kredek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szarona, już wiem że są o niebo lepsze niż Revlonowskie :D

      Usuń
  27. Tęsknie za szalonymi promocjami w Super Pharm!

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne zakupy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ach te kredeczki! Jestem ciekawa ich kolorów :) I różu oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kredeczki kuszą, ale obiecałam sobie nie kupować nic do ust :) A na większe zakupy poczekam aż Ross zrobi znowu -40% :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Te kredki są ciekawe, ale ja mam za dużo pomadek - muszę trochę pozużywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba w życiu nie zużyłam żadnej pomadki po za Miss Sporty jak byłam w gimnazjum :D Ale wtedy była to moja jedyna pomadka.

      Usuń
  33. kupię sobie puder Maybelline, w sumie już dawno miałam na niego chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  34. nie mogę się doczekać recenzji pudru Bourjois:):):) Kusi mnie już jakiś czas...

    OdpowiedzUsuń
  35. miałam puder Affinitone i całkiem nieźle się u mnie sprawdzał :) kredki Bourjois również mnie nie zawiodły - mam róż i pomarańcz, który jest minimalnie gorszy. już jakiś czas temu kupiłam ten róż/bronzer z Bourjois, ale nie mogę się jakoś przekonać do tego koloru... przyjemności z używania wszystkich nabytków!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.