wtorek, 17 grudnia 2013

Zmiany w obserwowaniu blogów

Na blogerze padł blady strach. 
Tak bardzo przez Nas pielęgnowani obserwatorzy, którzy sprawiali nam ogromną radość, 
przestają najprawdopodobniej istnieć. Mam nadzieję, że to tylko awaria, 
ponieważ cieszyłam się z każdego osoby, która dołączała do Bazarku

Dlatego chcę Wam przypomnieć, że możecie mnie obserwować również przez:


 Mam nadzieję, że obserwatorzy wrócą. Jeśli nie, będzie trzeba się z tym pogodzić :(

Co Wy myślicie o "siłowych" zmianach google?


EDIT

Już działa, ale chyba powoli trzeba się będzie przestawić na inny odbiór.

17 komentarzy »

  1. Ja mam nadzieję, że tylko coś zmieniają w ustawieniach :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś pamiętam też coś takiego było, ale obserwatorzy zostali. Mam nadzieję że tak będzie i tym razem. Trzeba myśleć pozytywnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatni raz to chyba było w wakacje kiedy miał zniknąć czytnik blogera czy jakoś tak i wtedy było że obserwatorzy mają zniknąć. Okazało się że jednak nie. Szkoda by było, jakby znikneli.

      Usuń
  3. Nie chcę mieć bloga bez Obserwatorów :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem tym trochę załamana, bo to było dla mnie ważne... jak jeszcze zniknie lista czytelnicza, to mi serio dwa lata blogowania pójdzie w błoto jakby. Strasznie lubiłam tych obserwatorów i byłam dumna z liczby 1431... heh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne odczucia jak Agusiak. Oczywiście, nigdy nie prowadziłam bloga dla statystyk, ale gdy widziałam, że z miesiąca na miesiąc przybywa mi obserwatorów, na mojej twarzy pojawiał się uśmiech. To wspaniałe uczucie, gdy widzimy, że ludzie chcą nas czytać. Nie każdy pozostawia po sobie komentarz, dlatego ten gadżet był przydatnym barometrem.

      Usuń
  5. o cholera! nawet nie wiedziałam! jeszcze dzisiaj mi działało wszystko a teraz patrzę i faktycznie już tego nie mam :O wtf?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie rano też było wszystko ok.. Mam nadzieję, że jutro wróci do normy.

      Usuń
  6. Ja również mam nadzieję, że to chwilowa awaria.. bo widnieje zakładka i ustawienia w układzie, nie zniknęło całkiem więc mam nadzieję ! Tak się starałyśmy i zabiegałyśmy o nowych obserwatorów.. a teraz ma to przepaść?
    Nie wyobrażam sobie korzystać z Google+ :(

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurczę
    naprawdę zabrali? :P

    OdpowiedzUsuń
  8. To chyba tylko awaria, w panelu głównym bloga wciąż wyświetla się liczba obserwatorów i lista postów na obserwowanych blogach. Gdyby mieli usunąć gadżet, posypałyby się i te rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja mam nadzieję, że to tylko jakaś awaria :/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie to wkurza wpychanie na siłę G+
    Najgorsze, że tam nie można zostać pod swoim nickiem, tylko są tam dwuczłonowe nazwy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi ten G+ "tworzy" konto już ze 2 tygodnie i dalej nic z tego ;( ciągle nie mogę dodawać kom, wkurza mnie to ;(

      Usuń
  11. Nie za bardzo podobają mi się te wszystkie "udoskonalenia" które w sumie działają na niekorzyść.

    OdpowiedzUsuń
  12. Spokojnie to tylko awaria. Przez bezpośredni link można dalej dodać do obserwowanych. Wszystko jest napisane tutaj: http://productforums.google.com/forum/#!category-topic/blogger/something-is-broken/JaDMFK6o2Xw (za mało popularny jest mój blog/fan page, żeby ta wiadomość dotarła do dużej ilości czytelników ;))

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.