poniedziałek, 16 grudnia 2013

RiRi Woo! Mega czerwień!


Dziś Wam chciałabym pokazać lakier w którym jestem zauroczona. Jest to odcień RiRi Woo z najnowszej kolekcji (tu pisałam o niej). Dla mnie jest to czerwień idealna! Stonowana, z lekko malinowym odcieniem, w sam raz na randkę lub świąteczny mani :) MAC opisuje go jak matową czerwień.

Lakier nakłada się szybko
i sprawnie.. Schnie dosłownie chwile. Przy dwóch warstwach po 5 minutach mani jest już gotowy. Sam lakier jest gęsty, ale nakładanie nie sprawia problemów. Nie smuży, a jedna warstwa kryje idealnie. Ja nakładam i tak dwie dla ukazania głębi koloru i przyciemnieniu go. Prócz tego pędzelek jest odpowiedni, ani wąski ani szeroki oraz buleteczka jest tym co sroczki lubią najbardziej. Miałam go na pazurkach 3 dni, bez żadnego uszczerbku po czym musiałam zmyć ze względu na prace.

Powiem Wam coś, tylko mnie nie wydajcie ;) Schowałam ten lakier do szuflady, bo moja mama uwielbia takie odcienie. Raz pożyczyła raz użyty Froever Yummy Essie i oddała jak się zaczął kończyć. Ta czerwień jest moja i nie oddam tak łatwo :P A teraz czas na swatche.

Jedna warstwa:




Dwie warstwy:



I jak się Wam podoba ten lakier?
Macie jakieś swoje ulubione lakierowe czerwienie?



19 komentarzy »

  1. Usunęłam G+, jako komentarze. Dlatego ostatnie 10 komentarzy nie będzie się wyświetlać pod poste :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi jakoś czerwień nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam dzisiaj obadać Mac u siebie bo otworzyli, ale nie mogłam się na nic zdecydować... podkład mi się spodobał, ale próbek nie dają, a nie ufam ich poradom:D A ta czerwień fajna, ognista:D choć rzadko tak maluje bo wymaga precyzji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna jest ta czerwień. Mam 4 czerwone lakiery i wszystkie uwielbiam. Kremową, pomidorową czerwień z Lovely Classic, z malinowym shimmerem z Softer, lekko wpadający w bordo ze złotym shimmerem i mocno nakicianą złotym shimmerem z Wibo Glamour nails. Jeszcze do tego czerwony velvet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja kocham takie ogniste lakiery. Czuję się niesamowicie kobieca z czerwienią na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie bardzo mi się podoba:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam czerwień:) Bardzo podoba mi się odcień, który wpadł w Twoje ręce:) Przypomniałaś mi, że muszę uzupełnić braki. Dwa tygodnie temu musiałam pożegnać się z lakierem p2, który na paznokciach wygląda podobnie jak MACowa piękność:)

    OdpowiedzUsuń
  8. woow, ale świetny kolor, bo nie każda czerwień jest ładna :))

    OdpowiedzUsuń
  9. jest cudowny, a czerwienie to ja kocham !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja uwielbiam czerwienie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie bardzo ladnie wyglada na paznokciach:) mialam kiedys czerwony z "rimmel" on byl doslownie musniety lososiowym odcieniem. Oczywiscie trwaly z fajnym szerokim pedzelkiem. Spotkalam takie tylko w tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. wowo! love that amazing tone of red! gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  14. uuu już po jednej warstwie paznokcie wyglądają dobrze;) super kryje!

    OdpowiedzUsuń
  15. wow the red is beautiful! love this nail polish!

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.