niedziela, 2 lutego 2014

Siwuszek Lemaxa

Dziś przychodzę do Was ze swatchami jednego z pięciu lakierów marki Lemax. Swojego czasu na blogosferze był na nie ogromny szał. Oszalałam i ja. Kupiłam i położyłam w koszyczku :D I to tyle z szału. Zabrałam się za nie stosunkowo niedawno i dziś mogę Wam o jednym z nich opowiedzieć.
Lakier zamknięty w prostokątnej buteleczce ze standardowym pędzelkiem. Jego konsystencja jest dość rzadka i potrzeba dwóch warstw, żeby wyglądać ładnie na paznokciach. Schnie bardzo długo, dlatego potrzebuje wysuszacza. Trzyma się 3-4 dni, a z topem 7 i więcej. Najdłużej nosiłam go 1,5 tygodnia :P


Ten Lemaxik ma odcień mleczno-szary z ciemnymi drobinami. Nazywany jest jako marmurkowy, ja bym się skłaniała do drobnych makowych ziarenek. W każdym razie mi się bardzo podoba :) Jego cena to ok. 20zł za 5 sztuk, nie mam pojęcia czy można je kupić osobno.



Efekt jest ciekawy i jeśli lubicie malować paznokcie warto wypróbować :)

16 komentarzy »

  1. Rzeczywiście ciekawy, ale chyba za mało intensywny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ;) Mam czasem ochotę na takie delikatne mani ;) Fajny ten efekt czarnego piaseczku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dość fajny, ale ja jednak stawiam na żywsze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się efekt. Lubię takie neutralne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam żółty i taki łososiowy...fajne są :) można kupić osobno,ja upolowałam na wyspie z lakierami wszelakimi,leżały sobie w koszy,w różnych kolorach :) jednak trwałość u mnie nie powalała,dwa dni max...choc z reguły z trwałością problemów nie mam :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja je kupowałam osobno stacjonarnie :) bardzo mi się podoba ten marmurkowy efekt ;) ale jeszcze żadnym nie malowałam, za dużo mam lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie udało mi się ich dorwać stacjonarnie, a nie chciałam zamawiać całego zestawu :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wygląda żałuję że go nie mam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Super efekt :) U mnie Lemax jest w sklepach po 3zł więc może tam go dorwę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam limonkowy, ale Twój prezentuje się jeszcze ładniej! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ten lakier ;)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.