środa, 9 lipca 2014

Czerwień na ustach- True Love's Kiss MAC


Miesiąc temu pokazałam Wam pomadkę oraz kredkę z kolekcji MAC Maleficent (link do notki). Obiecałam wtedy, że wrócę na blog z ich pełną recenzją. Dlatego dziś chciałabym podzielić się z Wami, moimi przemyśleniami o niej.

True Love's Kiss- pocałunek prawdziwej miłości, czyż sama nazwa nie brzmi zachęcająco? Od razu wprowadza nas w świat Śpiące Królewny i prowadzi do skojarzeń ponętnych, soczystych, czerwonych warg.

Pomadka zamknięta jest w naboju- typowym opakowaniu dla MACzków, jednak oryginalny Disneyowski napis z nadrukiem czarnych skrzydeł, sprawia że staje się wyjątkowa i niepowtarzalna.


Odcień szminki to czerwień. Wydaje się być żywiołowa, ale jednocześnie nie szokująca. Odnajduję w niej zarówno malinowe jak i pomarańczowe nuty, przez co nie potrafię jednoznacznie określić czy jest ciepła, czy chłodna. Postawiłabym najszybciej na neutralny. Wykończenie True Love's Kiss to amplified czyli kremowe, dobrze kryjące, z połyskiem, nie wysuszające- takie jakie najbardziej lubię w pomadkach.


Nakłada się ją rewelacyjnie szybko, bardzo długo trwa na ustach i równomiernie schodzi. Jeśli dodam pod spód kredkę, to mam trwałość na cały dzień. Możemy również wklepać odrobinę jej, przez co uzyskamy pół transparentny, kuszący, makijaż ust.


 

Od ponad miesiąca jestem w niej zakochana i mam nadzieję, że ten odcień powróci jeszcze do salonów.


Lubicie czerwień na ustach?
 

57 komentarzy »

  1. Odważny kolorek, podoba mi się, chociaż wiem, że mi by nie pasował.

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany ! piękna ta czerwień :) ja mam Ruby Woo i ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oboże jest pięknaaaa! <3 tak bardzo ją chciałam! taka śliczna!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby klasyczna czerwień a jednak bardzo piękna

    OdpowiedzUsuń
  5. O wow, kwintesencja czerwieni. Piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym tempie, w jakim ja zużywam, to zaraz mi się skończy :(

      Usuń
  6. Cudna pomadeczka, ale jak bym w niej dziko wyglądała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna czerwień, ale ja sama rzadko po takie siegam.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam czerwień na ustach! jednak sama rzadko ja nosze, bo nie jestem w 100% przekonana czy mi pasuje..

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojj lubię to!! Genialnie Ci w tym kolorze :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki piękny. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna jest ta szminka, piękny kolor i wykończenie, do tego idealnie Ci pasuje. Jest niesamowicie zmysłowa.

    Co do pytania, czerwień mi się podoba, ale u kogoś. Sama nie posiadam takiej czystej czerwieni, a jak miałam, to się pozbyłam, bo źle się w niej czułam. Jedyny zbliżony kolor, który posiadam, to Coral z serii High Gloss z Gosha. Jest ciepłą pomarańczo-czerwienią i myślę, że nie kłóci się z moją urodą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do czerwieni trzeba się przyzwyczaić i znaleźć odcień dla siebie. Ja się kilka lat próbowałam się do niej przyzwyczaić :) Pewnie wyglądasz w coralu ślicznie :)

      Usuń
  12. Pomadka jest przepiękna, jednak do mnie ten odcień by chyba nie pasował. Odkąd mam Russian Red tak naprawdę inna czerwień nie jest mi już potrzebna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi RR jakoś nie leży, jest dla mnie zbyt pomarańczowa :(

      Usuń
  13. piękna ! :) uwielbiam takie soczyste i czyste odcienie czerwieni :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaa, cudo! <3 Uwielbiam czerwień na ustach :)
    Ładnie Wam razem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeju, jest cudowna , nie mogę się napatrzeć ! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny kolor, ale myślę, że powinnaś malować usta tak, by je trochę powiększyć;). Sama mam tak, że jak pomaluje się czerwoną szminką, wyglądam jak gejsza;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chce ich malować po za obrys :) Wydaje mi się że wyglądam jak joker :P Wole błyszczyk dać :D

      Usuń
  17. Woow piękna! Ehh ja czerwień i kocham i nienawidzę. Bardzo podoba mi się na ustach, a jednocześnie sama nie potrafię jej nosić, sprawdza się tylko w postaci lekkich balsamów, a marzy mi się taka nasycona czerwona szminka.

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna jest ta czerwień, zauroczyłam się w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O matko co za czerwień ponętna ! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Czerwień jest idealna!! Film "Czarownica" uwielbiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się jednak film nie podobał, ale szmina i owszem :P

      Usuń
  21. przecudowna, ale Ci jej zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna czerwień ... ja kiedyś tę czerwienie używałam, teraz bardziej wolę brązy, ale ostatnio mało kiedy maluje usta bo nie mogę dobrać sobie koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna czerwień :) Lubie takie kolorki, ale na wieczorne wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. z jednej strony lubię czerwień, a z drugiej boję się jej na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakochałam się po prostu! Uwielbiam czerwień na ustach, ten kolor jest boski, do tego design opakowania sprawia, że muszę ją mieć po prostu. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam czerwień na ustach u kogoś i zawsze zwraca ona moją uwagę :) Ale u siebie nie mogę się przekonać ;) Kolor piękny i wykończenie również - przyjemnego noszenia :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  27. MAC <3 piękna czerwień :) Kocham kolory na ustach

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.