czwartek, 3 lipca 2014

Pomagam swoim włosom z Priorin Extra + 10 zestawów dla Was


Jakiś czas temu zaczęłam bardziej dbać o moje włosy. Posłuchałam rad trychologa, zaczęłam swoją przygodę z olejem kokosowym i niedługo idę do stylisty, który ma mi dać kilka rad. Aby uzupełnić całość postanowiłam, że uzupełnię je suplementami.

Na mojej drodze stanął Priorin Extra koncernu Bayer, który w 3 miesiące ma poprawić kondycję moich włosów. Zobaczymy jak to będzie, ale mam nadzieję, że podziała. Z tego co się orientowałam cena takiego produktu to ok. 80-100zł za jedno opakowanie 60 kapsułek.


Co dokładniej mówi Bayer:

Co to jest Priorin?
Priorin Extra to specjalnie stworzona unikalna formuła 3ACTIV+ z dodatkiem biotyny, która pozwala utrzymać zdrowe włosy. Formuła3ACTIV+ z biotyną to połączenie ekstraktu z prosa, L-cystyny i kwasupantotenowego z biotyną.

Unikalna formuła preparatu Priorin Extra
Priorin Extra wzmacnia cebulki włosów od wewnątrz dostarczając im niezbędnych składników odżywczych. Unikalna formuła 3ACTIV+ z biotyną odgrywa dobroczynną rolę w utrzymaniu zdrowia Twoich włosów.
Proso jest jedną z najstarszych i najbardziej wartościowych roślin uprawnych na świecie.
L-cystyna jest aminokwasem wchodzącym w skład większości białek w organizmie. Jest również jednym
z podstawowych budulców włosów. Zdrowy włos ludzki zawiera nawet 14-16% cystyny.
Kwas pantotenowy ułatwia produkcję energii w komórkach, również tych odpowiedzialnych za
wytwarzanie i odżywianie włosa.
Biotyna należy do witamin grupy B. Jest niezbędna do prawidłowego metabolizmu składników odżywczych
i ich wykorzystania przez organizm. Jej dodatek odżywia włosy i zapobiega ich wypadaniu.

Po takiej dawce informacji, mam nadzieję, że moje włosy się wzmocnią i będą gęstsze. Za 90 dni powinnam do Was wrócić z notką w której opowiem o rezultatach.


Ale to nie koniec! Jest też coś dla Was! 

Mam 10 zestawów 3 miesięcznej kuracji. Wchodząc pod odpowiedni link (podany na zdjęciu poniżej) o godzinie 18 i wpisując mój kod, jedna osoba dziennie może zdobyć taki zestaw. Akcja jak się domyślacie będzie trwać od dziś przez kolejne dziesięć dni. Jedyne co musicie zrobić to wypełnić ankietę dotyczącą swoich włosów, a po otrzymaniu kuracji wypełnić 3 ankiety po każdym miesiącu stosowania. W sumie taki zestaw jest wart 300zł. Myślę że warto.


O akcji będę Wam przypominać przez najbliższe 10 dni, przed godziną 18.00. Dajcie znać na blogu pod tym postem albo na facebooku, czy udało Wam się zdobyć zestawik!


Ja już połknęłam swoje dwie pierwsze pigułki! A teraz- włosy do dzieła! ;)

15 komentarzy »

  1. jestem bardzo ciekawa rezultatów, przydałoby mi się takie coś na moje biedne kudłaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. z chęcią się zgłoszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie omieszkam się zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też się zgłosiłam :) ciekawe czy się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się udało 01.07 na innym blogu :)) i dziś już przyjechało do mnie pierwsze opakowanie.
    Więc kurację rozpoczęłam i ja. Jestem ciekawa jak się sprawdzi ten suplement.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! To teraz łykaj i czekaj na efekty! Oby jakieś były :D

      Usuń
  6. również jestem ciekawa jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja próbowałam i niestety szczęście mi nie sprzyja :) Powodzenia w kuracji! Niech mocny włos będzie z Tobą :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.