środa, 3 grudnia 2014

Kostka Essie Fall2014- jest moc!


Kostki Essie podobały mi się zawsze, jednak patrząc na swatche i odcienie, często jeden lub dwa kolory nie trafiały w moje upodobania. Dopiero kiedy zobaczyłam jesienną kolekcję i kostkę fall2014, postanowiłam, że będzie moja. Dziś chciałabym ją Wam zaprezentować.

Kostkę dorwałam na stronie bodyland.pl, tam była najtaniej-  niecałe 30zł. Ostatnio też zamówiłam zimówkę 2014 za 33zł, a w sobotę dorwałam jeszcze dwie zimowe kostki za 26zł- jedną dla Was. Kostka jesienna urzekła mnie swoimi kolorami. Piękna chłodna czerwień Dress To Kilt, kobaltowy Style Cartel, brązowy Partner Crime i szary Take It Outside. Przede wszystkim zauroczyła mnie szarość- takiej szukałam bardzo długo oraz czerwień- kryjąca, chłodna, nienachalna. Kobalt i brąz były dla mnie miłym dodatkiem, ponieważ nie mam ani jednego lakieru w takim odcieniu, same róże i czerwienie ;)

od lewej: Take It Outside, Dress To Kilt, Partner Crime, Style Cartel

Używałam już szaraczka, czerwieni i kobaltu, brąz czeka na swoją premierę. Wszystkie nakładają się znakomicie, wysychają szybko i mają rewelacyjną trwałość. Nie brudzą płytki, jednak i tak nie uniknęłam zabarwienia skórek czerwonym, podczas zmywania go z paznokci.

od lewej: Take It Outside, Dress To Kilt, Partner Crime, Style Cartel
 od prawej: Take It Outside, Dress To Kilt, Partner Crime, Style Cartel
 


Chciałam Wam pokazać początkowo czerwień, ale zapomniałam go obfocić, a kiedy już sobie przypomniałam to nie było co ;) Coś czyściłam zmywaczem i załatwiłam mani. Dlatego też pokażę Wam szaraczka Take It Outside w towarzystwie czerwonych skórek :P Zobaczcie jakiej on prześlicznej urody, wprost idealny (dla mnie).





Jestem bardzo zadowolona z tej kosteczki. Rozważam zakup pełnowymiarowych buteleczek Take It Outside oraz Dress to Kilt. Poczekam jeszcze na pełne wymiary świątecznych lakierów, bo i tam mam co najmniej dwa typy.


Jak podoba Wam się ta kostka? 
Który odcień Was urzekł?

61 komentarzy »

  1. Ta kostka jest fajna ale bez brązu : p a świąteczna kosteczkę jest przeurocza! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że bez brązu byłaby super ale nie mam ani jednego to chętnie wypróbuję :)

      Usuń
  2. bardzo fajna :) jedyne ale to brązowy lakier, nie jestem pewna czy by mi pasował :) mimo wszystko to chyba jedna z najlepszych kostek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tę kostkę i jest bez szału....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozwiń myśl proszę. Odcienie, trwałość, wykończenie?

      Usuń
  4. beż i granat przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie się wszystkie kolory podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten co masz na pazurkach w buteleczce wygląda całkiem niepozornie, ale na dłoniach to już inna bajka. Mnie też urzekł. Podobają mi się takie delikatne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo szukałam takiej szarości., ta jest idealna. Muszę go sobie jeszcze porównać z Essie Jazz, bo gdzieś go mam w koszyczku :)

      Usuń
  7. Każdy kolorek mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze się rozejrzeć na za tymi kostkami. Ceno wypadają świetnie!!!! Nawet jeżeli nie wszystkie kolory pasują, można któryś komuś sprezentować. Mnie najbardziej urzekł szaro-kremowy i brąz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to o to. Po za tym 5ml jest w sam raz na wypróbowanie, a przy moim tempie to mi i na 2 lata starczy :D

      Usuń
  9. Take it outside ! Piekny kolor ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. spodziewalam sie fajniejszych kolorow :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne, szczególnie ,,Take It Outside" :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest niesamowity. Nie wpada w niebieskość czy zieleń.

      Usuń
  12. Uwielbiam, wszystkie kolory są genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne glebokie kolory ! wszystkie cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne kolorki, u mnie niestety te lakiery się nie sprawdzają na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne są, ale jeszcze nie miałam żadnego essiaka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ale na promo i z Hebe lub SuperPharm lub onnej drog nieinternetowej.

      Usuń
  16. Tej kostki nie kliknęłam, bo kolory mnie nie kusiły, ale Take It Outside jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie śliczne! najbardziej mi się podoba granat i czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam Dress to kilt i uwielbiam! Mój faworyt ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest odcień, który powinien być w stałej kolekcji.

      Usuń
  19. Kostka wygląda naprawdę ciekawie - widziałam kilka zdjęć w sieci i z jednej strony mi się podoba, z drugiej nie... Chyba właśnie dlatego jeszcze nie trafiła do wirtualnego koszyka :) Brąz nie dla mnie, ale kobalt, szarość, czerwień? Piękne! Przyjemnego malowania :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też troche dumałam czy kupować ale 30zł mnie skusiło. Na innych str po 50 o.O

      Usuń
  20. ten szary bardzo fajny taka kawa z mlekiem jak by

    OdpowiedzUsuń
  21. Essie niestety mnie zawiodły swojego czasu, szybko mi odpryskiwały, może to wina paznokci ... :( Teraz póki co jestem wierna hybrydom, dla mnie są bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj :( Ja tak mam z Colour Alike. Nie ważne jak je aplikuje, na co, pod co etc etc... 1 dzień i już odpryski na pół palca :(

      Usuń
  22. kobaltowy ! cudny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam go na paznokciach, trzymał się cały tydzień <3

      Usuń
  23. Partner Crime - piękny chętnie bym go poznała bliżej

    OdpowiedzUsuń
  24. Czerwień to mój faworyt, za to brąz w ogólnie nie jest w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Na początku myślałam, że ten brązowy jest biały. Ale na paznokciach wygląda świetnie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne kolory, zwłaszcza czerwony i niebieski:)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.