poniedziałek, 1 grudnia 2014

Niezwykły lakier KIKO 255 Violet Microglitter!


Jak już zapewne wiecie, KIKO otworzyło swój pierwszy salon w Warszawie w galerii handlowej Arkadia. Postanowiłam tam zajrzeć i zmierzyć się z legendarnymi kosmetykami. Jako pierwsze postanowiłam wziąć na tapet* lakiery, które wydały mi się najciekawsze z całej oferty. Wybrałam cztery odcienie, w tym 255 Violet Microglitter.

Violet Microglitter to przepiękny mieniący się fioletowy lakier, w którym zatopione są bardzo drobne iskierki różnokolorowego brokatu. Pojemność tego lakieru to 11ml, a jego cena to 15zł. Buteleczka jest prosta i poręczna, bez żadnych udziwnień. Do tego posiada odpowiedni pędzelek, ani gruby ani cienki- taki w sam raz. Lakier nakłada się szybko i sprawnie. Nie rozlewa się na skórki i ładnie pozycjonuje. Szybko schnie i wystarczą dwie warstwy do pełnego krycia. Jego trwałość to 4 dni do startych końcówek, a po 6 dniach go zmyłam, żeby wypróbować inny odcień. Zmywanie nie jest kłopotliwe, wystarczy chwilę dłużej potrzymać na paznokciu płatek nasączony zmywaczem. 

Jestem zauroczona tym lakierem i dlatego też zrobiłam dla Was wielką sesję zdjęciową Violeta. Zobaczcie sami jaki jest prześliczny.











Jestem nim zauroczona. Wygląda rewelacyjnie, paznokcie wyglądają oszołamiająco. Już wiem, że wrócę po kolejne lakiery do KIKO. Tylko wypróbuję jeszcze te poniżej. Który najpierw?



Jak Wam się podoba fiolecik? Niesamowity, co?


*tapet klik

52 komentarze »

  1. jaki cudowny! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny kolor , trochę mi się kojarzy z galaktyką

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak nie lubię fioletu na paznokciach, tak ten mi się podoba.. bo brokat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem nim kompletnie zauroczona! :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! :D Nie spodziewałam się aż tak rewelacyjnego efektu.

      Usuń
  5. O borze liściasty! Jaki piękniś <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gaju szumiący :P Są jeszcze dwa odcienie, na kobaltowy chyba się skuszę.

      Usuń
  6. Uwielbiam KIKO, w szczególności ich róże w kremie <3
    lale te lakiery...no bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po wykupieniu chyba wszystkiich lakierów zabiorę się za cienie :D

      Usuń
  7. Też go mam, ale jeszcze nie używałam, tak więc cieszę się, że wygląda tak prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow jaki cudowny kolorek, ślicznie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. O jeżuuu! co za piękność:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor! I piękne zdjęcia!
    Jako kolejny czerwień poproszę :))

    OdpowiedzUsuń
  12. ooowow jeden z najpiekniejszych jakie ostatnio widzialam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałam się, że nie będzie widać tego migoczącego efektu ale się udało.

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się, myślałam że to tylko w buteleczce będzie, jak to zazwyczaj bywa.

      Usuń
  14. Wygląda przepięknie na paznokciach! :) Lakiery Kiko miałam okazję poznać w kilku wykończeniach, ale takiego pięknotka nie dane mi było spróbować.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawda - fiolecik niesamowity :) Ja jako sroczka lubię wszystko co się świeci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D choć nie wiem czy brokat na oczach mnie jara

      Usuń
  16. Cudownie się prezentuje, sroki takie jak ja na pewno by go pokochały :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aaaa cuuudo, ja szukam takiego żelka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, byłoby rewelacyjnie jakby znaleźć i taką hybrydkę ^^

      Usuń

Podziel się swoją opinią.