poniedziałek, 3 września 2012

Guerlain Hollyday Colletion 2012

Hej dziewczyny!

Kolejny post o nowościach które mnie zainteresowały. Po limitowanej kolekcji Sleeka czas na zimowe Guerlainy Perles du Dragon. Tym razem moja ukochana firma od meteorytów wypuści kilka ładnych rzeczy. A mianowicie są to: puder prasowany, puder w pyłku, meteoryty, paletka cieni, paletka do makijażu, lakier i dwie pomadki.

Ja oczywiście mam swoje typy czyli meteoryty które są bardzo podobne do moich ukochanych pszczółek (D'or). Widzę w nich połączenie D'or i Nuita, czyli dwie najlepiej sprzedające się kolekcje. Niestety po raz kolejny firma uraczy nas fatalnym puszkiem :( Kolejną rzeczą na jaką zwrócę uwagę będą to cienie, które są w moich ostatnio ulubionych kolorach.

Zdjęcia pochodzą ze strony loulou17

Więcej zdjęć znajdziecie: KLIK, KLIK, KLIK

Jak podoba Wam się najnowsza kolekcja? Ja się czuję skuszona :)






 

30 komentarzy »

  1. te perełki to jedno z moich kosmetycznych fanaberio-marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbieraj:) ja niektóre mam 3 lata polowe rozdałam a drugą połowę mam i mam. Chyba do końca życia ich nie zużyję są tak wydajne.

      Usuń
  2. Ojej te perełki naprawdę są atrakcyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Puder prasowany będzie mój!! kiedy kolekcja będzie w sklepach?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tradycyjnie meteorki moje będą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zastanawiam się nad kupnem meteorków (to by były moje pierwsze). na początku listopada mam urodziny, więc sprawiłabym sobie mały prezent ;) chociaż puder prasowany też kusi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puder pewnie koło 5stów będzie;/ chociaż puzderko kusi!

      Usuń
  6. Marzę o kupnie meteorków, ale na razie marzenia to tylko... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wprowadź w życie najwyżej opchniesz na allegro za te same pieniądze :D

      Usuń
  7. nic mnie nie zachwyca.. poza opakowaniem od meteorków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się właśnie te nowe blaszane puchy nie podobają :(

      Usuń
  8. e tam na pewno te meteorki beda mocno blyszczace. ja tam nie patrze na inne poki neinabede puszki klasycznych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam ani jednej sztuki klasycznych za to z 5 limitek :D

      Usuń
  9. świetne te perełki !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten puder/róż "kratkowany" mi się podoba.

    A opakowanie pomadki przerażające - jak się wysunie pomadkę, to mam wrażenie, że ona zaraz się złamie...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie wrażenie. coś jak w Avonie. Strasznie mi się masakrowała od opakowania

      Usuń
  11. Prasowaniec, meteorki i czwóreczkę poproszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się robi ;p Teraz możesz od Pinko zażyczyć sobie meteorki ;p

      Usuń
  12. oj czaję sie na tą kolekcję:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ahhh chciałabym mieć wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ale cudeńka... ja chce meteory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne te kuleczki :) ale nie kusza mnie zbytnio :) kiedyś miałam puder brązujący w kulkach z avonu (?) i byłam nawet zadowolona :D
    szminka bordowa ma piekny kolor :D

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.