piątek, 31 sierpnia 2012

Limitowane paletki Sleeka z kolekcji PPQ Shangri-La!


Hej dziewczyny!

Tak sobie siedzie  klikam mapki i zaglądam jednym okiem na facebooka. I nagle patrze, a tu Sleek opublikował super posta! Firmę bardzo lubię, sama mam już 8 lub 9 paletek i właśnie wypuszcza dwie nowe!

Kolekcja nazywa się Shangri-La! z okazji kolejnego Fashion Show in London Fashion Week. Będą to dwie paletki Supreme i Respect oraz 2 błyszczyki.

Bardzo podoba mi się tak kolekcja! Mam nadzieję że będzie dostępna i u nas za jakiś czas, czy to na allu czy innych stronkach sklepów internetowych tak jak PPQ. Wiem bankowo że paletka Respect będzie moją :D Chyba nie skończy się na jednej sztuce :P

Same zobaczcie jakie cuda!

Zdjęcia pochodzą fanpagea Sleeka.

Jak Wam się podoba ta kolekcja? Lubicie Sleeka?

Buźka!
Anka

35 komentarzy »

  1. tym razem bardzo podoba mi się kolorystyka, nie mam jeszcze żadnej paletki Sleeka, ale Respect chętnie widziałabym w swojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak możesz nie mieć? Nie wierzę! :P Będę polować na Respect jak tylko wejdzie :D

      Usuń
  2. Oj, respect też bym przygarnęła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznusia pomimo iż ma połączenie dwóch paletek które posiadam i tak chce ją mieć :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. W końcu wyszaleli coś ładnego bo PPQ jest średniawa, a ostatnia kolekcja Bright i Darknes zupełnie do mnie nie przemawiała.

      Usuń
  4. Respect mi sie baaardzo podoba- ciekawe czy beda mocno swiecące :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Respect świetna, sama się na nią skuszę o ile będzie możliwość ;) Ta druga też śliczna, ale nie lubię niebieskich kolorów na powiece.

    OdpowiedzUsuń
  6. Poczekam na lepsze zdjęcia, ale podobają mi się obie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobała mi Respect, ale jej nie zakupię bo wygląda jak połączenie Paraguay i Oh So Special, a te już mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ale jasne kolorki w Oh So dosięgają już dna :(

      Usuń
  8. mnie na szczęście Sleekomania nie dopadła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam OSS i niestety, ja się tymi sleekami nie umiem obsługiwać, w różne strony próbowałam i w żadną nie wyszło, aż w końcu ją sprzedałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OSS jest najtrudniejszą paletką jaką mam. Łatwo sobie zrobić nią ziemne oczy, brudne.

      Usuń
  10. Mnie Sleek niestety bardzo uczula :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest piękna ta ostatnia, I-Divine pro shangri-la - prześliczna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie to shangri-la ;p rozumiem że zachwycasz się jak i ja respect

      Usuń
  12. Niestety nie mam żadnej paletki Sleeka, jestem wierna tylko i wyłącznie Inglotowi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiesz co czynisz! ;P Są tańsze i nie ustępują jakością

      Usuń
  13. Kurcze, wyglądają super, szczególnie paletka respect i błyszczyk Supreme. Ja ma paletki Good Gilr i Snapshots, lubię je

    OdpowiedzUsuń
  14. Respect trochę mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia zrobimy wspólne zakupy Sleeka i wtedy Cię przekonam:D

      Usuń
  15. ja nie maluję się cieniami, ale są świetne,. zastanawiam się nad jakimiś dla siostry

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, cienie są świetne :) Uwielbiam ich kolorki!


    PS U mnie konkurs, jeśli masz ochotę wziąć udział, zapraszam :)
    http://optymistyczne-dni.blogspot.com/2012/09/konkurs-u-optymistycznej.html

    OdpowiedzUsuń
  17. super kolorki ale szczerze powiedziawszy nie przepadam za paletkami, wole pojedynczo kupowac albo w małych paletkach wtedy przynajmniej wiem, że żadne mi się nie powtórzą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ponieważ uwielbiam niebieskości paletka supreme na pewno trafi w moje rączki :) ale myślę że respect też będzie moja :P

    OdpowiedzUsuń
  19. o nieee, już wkrótce będą moje ;D
    uwielbiam!
    <3

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.