środa, 13 listopada 2013

Bobbi Brown na święta 2013

źródło

Widziałyście już najnowszą edycję na święta od Bobbi Brown?
Nigdy wcześniej o nim nie pisałam, ale ta limitka mnie na tyle zachwyciła, że postanowiłam Wam o niej wspomnieć na blogu :) 


Limitowanka nazywa się Old Hollywood Collection i ma przywoływać wspomnienia dawnych 
Hollywoodzkich filmów. Do tego twarzą kolekcji jest Katie Holmes, którą uwielbiam!

źródło


źródło


źródło

Polskich cen jeszcze nie znam, ale po zagranicznych cenach widzę że będzie to od 100zł za błyszczyk do 200zł za paletkę. Na pewno przejdę się do Douglasa przyjrzeć się paletce cieni i cieniom w sticku. 

Więcej u Temptali i Confession.

Jak podoba Wam się propozycja Bobbi Brown?


33 komentarze »

  1. urzekł mnie siwy lakier do paznokci *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Będą też paletki cieni? Bo nie ma fotki. BB jest to moja druga ulubiona marka po MAC :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Błyszczki i paletka- chcęęęę!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. te błyszczki wyglądają kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. paletka ładnie wygląda i błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nie miałam nic z tej firmy, ale kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna kolekcja ! Szkoda, że nie na moją kieszeń :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletka boska, ale cena odstrasza:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre rzeczy są kuszące ale czy urywają zadek?

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakiery mogłabym mieć wszystkie i ten czerwony błyszczyk ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam ją u Temptalii i faktycznie przykuwa uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejkujejku!!! Paletka będzie mi się śniła! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Błyszczyki i lakiery cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. paletkę, błyszczyki i dwa lakiery od lewej przygarnęłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ta paletka mnie zachwyciła !! Kolory idealne dla mnie, ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  16. Będzie trzeba się przyjrzeć im z bliska :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Paletka cieni wyglada bosko - ta kolekcja to kwintesencja elegancji i magi swiat :) och az mi sie zachcialo bozego narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na punkcie paletki oszalałam !
    Jest boska !

    OdpowiedzUsuń
  19. propozycja Bobby Brwon na święta jest genialna! wszystko mi się podoba, a dodatkowo również uwielbiam Kate Holmes!

    OdpowiedzUsuń
  20. super, a czerwień jest meega! :) Katie super, uwielbiam ją od zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.