środa, 5 marca 2014

Poranna róża czyli Morning Rose MAC


Prawie dwa miesiące temu pokazałam Wam kilka produktów z styczniowej limitki MAC Magnetic Nude. Serie limitowane rozchodzą się przeważnie jak świeże bułeczki i trzeba się szybko decydować co kupić, a wybór nie zawsze jest prosty. Wtedy z pomocą przychodzą nam albo zagraniczne swatche, albo pierwsze szybkie wrażenia (jak w poście który wam kilka zdań wcześniej podlinkowałam). Przedstawiłam Wam wtedy na szybko moje pierwsze spostrzeżenia i obiecałam, że pojawią się za jakiś czas ich pełne recenzje.  Ten moment właśnie nastąpił i chciałabym Wam opowiedzieć o Morning Rose.




Na temat opakowanie nie będę pisać zbyt wiele. Dla mnie ono jest solidne i piękne, lubię taką stylistykę. Jeśli chodzi o kolor, opisywany jest jako delikatny chłodny różany odcień. Ja od siebie dodałabym, że posiada złote drobinki, które nadają odcieniowi elegancji. Wykończenie pomadki to creamsheen.


Pomadka po ustach sunie gładko i aplikuje się równomiernie. Nie zauważyłam żadnych prześwitów. W ciągu dnia się nie przemieszcza i nie wchodzi brzydko w bruzdy. Jej trwałość to ok 4-6h, co dla mnie jest rewelacyjnym wynikiem, przy moim zjadaniu wszystkiego z ust.

Sam odcień jest piękny. Dla mnie bardzo elegancki, stonowany i jednocześnie nadający charakteru. Tak, jak Wam pisałam w pierwszych wrażeniach, bałam się że będzie zbyt poważny. Zupełnie nie potrzebnie. Odcień okazał się wręcz stworzony dla mnie. Nadaje się idealnie zarówno na co dzień, jak i na większe wyjścia. Do tego pięknie pachnie budyniem śmietankowym.

Mam nadzieję, że jeszcze pojawi się w ofercie marki lub może wejdzie na stałe? Ja bym się nie obraziła :)


Wiem, że to już czwarty post pod rząd o pomadkach, ale cóż zrobić jak takie piękne. Wiosenna faza mnie złapała i trzyma. Skubana puścić nie chce ;)

Buźka!

33 komentarze »

  1. Bardzo twarzowy kolor:) Pasuje Ci:) Mi średnio podoba się jej połysk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się. Byłaby idealna dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż, jest przepiękna i poczułam się skuszona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie nie mój kolor ale tobie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde jak ja nie lubię gdy hity, fajne odcienie itp są tylko sezonowymi kosmetykami... Kolor przepiękny, na Twoich ustach wygląda bajecznie. Cóż, tylko się modlić, by wszedł do stałej oferty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna bardzo ladnie wapolgra z kolorem Twojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolor na codzień ;) Przypomina mi trochę Romantic Rose z Lily Lolo chociaz tam poswiata jest bardziej koralowa, a nie złota ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem ładna, chciałabym jakaś szminkę z Mac w delikatnym kolorze, ale muszę zobaczyć na żywo. Póki co korzystając z promocji w Douglasie online zamówiłam dziś puder transparentny;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekna jest! idealnie do Ciebie pasuje! wyglądasz kwitnąco na ostatnim zdjęciu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W opakowaniu nie zrobiła na mnie większego wrażenia, ale na Twoich ustach prezentuje się wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach te limitowane edycje, dlaczego schodza tak szybko :( śliczny kolorek na wiosnę. Ja sie bardzo ciesze że pomadki żądzą a błyszczyki zeszły na 2 plan :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak najbardziej mój typ! Uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja uwielbiam wpisy o pomadkach więc pisz pisz i pokazuj :DD

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolor, bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny kolor, osobiście wole ciemniejsze odcienie, ale Tobie ten bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna i jeszcze ta nazwa...:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny kolor, pięknie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny odcień, mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  19. I dobrze, że trzyma i nie chce puścić :)) Dzięki temu zyskałaś piękne kolory szminek, a ich nigdy nie za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem w szoku, piękna! :) Ja tam nie obrażam się za pomadkowe posty, poproszę jak najwięcej ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolorek idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomadka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo łaadnie wygląda, jednak to nie moj kolor

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie kupowanie w ciemno jest nieco ryzykowne, szczególnie jeśli ma takie wykończenie - u mnie zawsze ryzykowne. Jednak szminka bardzo ładna i na prawdę Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny kolorek, bardzo ładnie się u Ciebie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor niestety zupełnie nie mój, a szkoda, bo prezentuje się cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fenomenalny odcień, bardzo bardzo mój!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.