niedziela, 27 kwietnia 2014

Plany zakupowe w Naturze na -40%


Od jutra do 5 maja w drogeriach Natura będzie -40% na kosmetyki do makijażu. Nie byłabym sobą gdybym się nie przeszła do przybytku próżności :P Nawet zrobiłam sobie wstępną listę produktów, które chciałabym kupić, lub ponownie wymacać.

Wstępnie do koszyka chciałabym, żeby trafiły pomadki, cienie (wkłady, zobaczcie u Klau kolorki), lakier forget me not (ten niebieściutki z obrazka powyżej) i fixer z Kobo. Z Catrice słynny kamuflaż, którego jeszcze nie macałam i nie wiem czemu. Paletka cieni z My Secret i mozaika z Gosh. Takie są moje wstępne plany ;) Do Rossmanna się raczej nie wybieram, chyba że po czarną kredkę Bourjois.

W warszawskiej Naturze mam takie szafy jak: Sensique, My Secret, Essence, Catrice, Pierre Rene, Rimmel, Maybelline, Astor, Kobo Gosh i L'Oreal. Zastanawiam się na co zwrócić uwagę i co warto wziąć.


Macie już swoje listy? 
A może polecicie mi coś z tych marek wartego uwagi?
Pochwalcie się jak zrobicie zakupy! :)

62 komentarze »

  1. Polecam podklady z pierre rene. On na pewno musi sie znalezc u mnie : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś konkretny sobie ukochałaś? :P

      Usuń
    2. Chyba taki najbardziej popularny to Skin Balance ;)

      Usuń
    3. Pomaca, choć 3 razy pomalowałam się już Revlonem Naked i mam chęć kupić karton tego podkładu :p

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Pomacaj, a jeśli masz możliwość, to zdobądź jakąś próbkę/odlewkę tego podkładu, bo jest dość specyficzny. A i może bardzo wysuszać, u mnie niestety spowodował katastrofę, moja skóra jest w tym momencie tak sucha jak nigdy i to sprawka tego gagatka.
      Ja może zajrzę do Natury w poszukiwaniu jakiegoś lekkiego podkładu, bo prócz Skin Balance nie mam w tym momencie nic innego, a dłużej nie mogę go używać. Myślę nad kremem CC od Bell, na wiosnę/lato będzie chyba w sam raz?

      Usuń
    6. Zapomniałam o tym podkładzie w końcu ;/ Wiesz co mam CC z Bell i jest taki sobie. Zależy czego potrzebujesz, czy ma lekko matowić czy rozświetlać.

      Usuń
    7. Zdecydowanie stawiam na mat. Ciężko mi znaleźć podkład, nie mówię już o kremach BB czy CC - jestem tak blada, że większość jest zbyt ciemna, wygląda u mnie na pomarańczowe. Parę razy czaiłam się kogo tego CC i najjaśniejszy odcień wydawał mi się nie najgorszy, choć miałam wrażenie, że po chwili ściemniał mi na dłoni. Myślałam też o BB z Under20, ale kilka razy natknęłam się na opinię, że nie matuje, a moja skóra tego potrzebuje.

      Usuń
    8. Jak mat to Revlon Colorstay, LOreal True Match, Rimmel Match Perfection, MAC Studio Fix + puder matujący. Te podkłady mogę poleci, ponieważ je posiadam, nie ciemnieją i mają jasne odcienie :)

      Usuń
  2. Zamierzam przyjrzeć się kredce MS, ale pewnie złapię jeszcze parę pierdół :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam wystarczającą ilość kolorówki, toteż do Natury czy Rossmanna się nie wybieram :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezpieczniej dla portfela :P Ja się na pewno nie powstrzymam, bo jest kilka produktów które mieć bardzo chciałam. A teraz jak dziewczyny pokazywały niezapominajkę z Kobo to myślałam że padnę z zazdrości :P

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Szkoda nie skorzystać. Ja tak kołowałam nad cieniami Kobo, ale stwierdziłam że poczekam na promo :P

      Usuń
  5. e picko podoba mi się teraz u ciebie na blogu tak prosto jak lubię!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się wybieram, ale nie wiem dokładnie po co, coś na pewno wpadnie do koszyka :D Chociaż wiem, na pewno ten błyszczyk z My Secret hot colors :) i może kamuflaż Catrice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kamuflażu za chwile nie będzie :D Hania z YT pokazywał jakieś matowe błyszczykii na nie miałam chęć.

      Usuń
  7. Z kamuflaża jestem b zadowolona. Nienawidzę natury bo ciagle chodzi tam za mną ochroniarz:/ ale nie wykluczam ze nie skorzystam ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Do Rossmana zajrzę turystycznie, chciałabym cielistą kredkę z Max Factor. Jeśli chodzi o naturę to może matowe cienie z My Secret, jakiś lakierek z Sensique, no i oczywiście tak jak mówiłam - catrice i kobo. Idę w sumie na żywioł :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja na pewno tusz maybelline:) korektor catrice i zaciekawiłaś mnie tym sprayem z kobo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o nim dużo dobrego. Chciałam kupić Kryolanu ale na moje potrzeby to jest go za duzo.

      Usuń
  10. Pomadki KOBO z serii Colour Trends. Nie z tej co nasz na kolażu.

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie w naturze nie ma Gosha ani Pierra Rene :( a mój ulubiony tusz to właśnie Pierre...

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam kamuflaż :)
    Ja pewnie sprawdzone rzeczy z Catrice i Essence wezmę ;) dobrze, że mam 3 Natury w centrum miasta :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kamuflaż chcę i ja. A reszta ... to się zobaczy :)) Tak czy siak jutro do Natury muszę zajrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoja lista z moją nieźle się pokrywają :D
    ale jeszcze "przemyśliwuję" :)

    jak nam życie nie będzie odcienia kamuflażu z Catrice, a tak chciałam wypróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jednak będzie :) Ja w piatek znalazlam kasny Revlon to Ty tez znajdziesz.

      Usuń
  15. W Naturze planuję zakup tego, czego nie ma w Rossie, bo tam okazja lepsza. Do koszyka NA PEWNO wrzucę kamuflaż od Catrice i przyjrzę się pomadkom Kobo, bo bardzo mnie intrygują :D Słyszałam, że jeden z podkładów Kobo porównywalny jest do bronzera z Chanel :)

    OdpowiedzUsuń
  16. korektor do oczu z gosha też spoko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pewnie wybiorę się po tusz do rzęs ;) i może jeszcze coś dobiorę ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam swoją listę jednak złożyłam zamówienie na Minti i prysła :P poza tym musiałabym specjalnie jechać do miasta obok żeby odwiedzić Naturę :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się lubię w lakierach z Essence, więc po nie lece, mają ostatnio całą masę nowości, szczególnie całą game pastelowych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obawiam się, że wybiorę sie tam dziś po pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawe czy nawet jak dzisiaj pojde to jeszcze bedzie to co chce;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mam listy i nie mam Natury nad czym ubolewam :)
    Ale ten cień pierwszy wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny jest. W końcu go nie wzięłam. Przemyślałam że użyję go pewnie raz.

      Usuń
  23. ten kamuflaż też muszę kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaciekawiłaś mnie lakierami Kobo.

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też będę musiała się przejść i popatrzeć co tam ciekawego jest u mnie w Naturze :) Na lakiery na pewno zwrócę uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. W mojej naturze nie ma szafy Gosh, szkoda. W każdym razie, zajrzę tam jutro i pewnie przygarnę coś z Catrice. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie w jednej Naturze była szafa Gosha a teraz niestety już nie. Mam kamuflaż, kupiłam cień z Kobo (miałam kiedyś ten sam kolorek i do niego wróciłam: Pale peach). Ciekawa jestem tego fixera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O fixerze opinie są różne. Mam nadzieję, że się nie zawiodę.

      Usuń
  28. Same fajne rzeczy, ja osobiście w naturze jeszcze nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.