piątek, 25 kwietnia 2014

Zakupy w Rossmannie na -49%. Co kupiłam?


Pamiętacie jak Wam (chyba jako pierwsza, ale nie dam głowy) napisałam na facebooku o promocji w Rossku? Dawno nie miałam tylu polubień i udostępnień posta nie będącego konkursowym :P
Oczywiście i ja się nie powstrzymałam przed kuszeniem. Liczyłam, że dorwę szafę Bourjois z Healthy Mix lub Healthy Mix Serum, korektorami i różami. Niestety Burżuj był mocno przebrany.

Ostatecznie z braku interesujących mnie w pierwszej kolejności mazidełek znalazłam z Revlonu Nearly Naked w odcieniu 110 i 120. Ostatecznie zdecydowałam się na 120 (nie było tersteru, wzięłam w ciemno, nie macałam!). Właśnie sprawdziłam kolorek i trafiłam w dziesiątkę! Do tego wzięłam korektor z Maybelline Dream Lumi Touch i tak się zastanawiam czy jakaś sierota nie pozamieniała skuwek z kolorami czy on na prawdę w odcieniu Ivory, jest trochę ciemny (bo jakiś macant musiał otworzyć i rozerwać zabezpieczenie). Dziewczyny kusiły nowym różem Rimmel Stay Blushed, no to wzięłam ;) Zapłaciłam ok. 50zł za wszytko. Zahaczyłam jeszcze o Super Pharm gdzie lakiery są 1+1 za grosz. Wzięłam sobie Essiaka Muchi Muchi, a mamie Forever Yummy. Starałam się podejść do tych promocji z głową i chyba mi się udało?


A jakie były Wasze zakupy? 
Co macie w planach jeszcze kupić?


100 komentarzy »

  1. ja kupiłam w rossmanie tylko korektor z eveline ( no i jeszcze balsam do dłoni), a w sp kupiłam essie też oraz lakiery z rimmel salon pro, bo wychodzi taniej niż w rossmanie po tej promocji ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essiaki są super! Ja mialam tylko 2 lakieraski z pro i z jednym się polubiłam.

      Usuń
    2. ja muszę sie z obydwoma polubić, bo kolor jest wprost genialnyyyy

      Usuń
    3. Mam wrzosik z Rimmela Pro i niestety, nie mam do niego cierpliwości :(

      Usuń

  2. Kurde, gdzie w Warszawie jest szafa Revlonu w Warszawie? Nigdy jej nie widziałam :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Ursynowie, a dokładniej metro stokłosy w takim małym pasażu handlowym Piotra i Pawła :)

      Usuń
    2. właśnie - w żadnym ze znanych mi Rossków nie ma Revlonu

      Usuń
    3. o tak, w tym na Stokłosach są chyba wszystkie możliwe szafy :D

      Usuń
    4. Dzięki! Dobrze wiedzieć :)

      Usuń
    5. W Centrum Handlowym Sadyba na Powińskiej jest szafa Revlonu, jest mega zaopatrzony :)

      Usuń
    6. Właśnie czytałam u Ciebie post zakupowy z tamtejszego Rossa :D

      Usuń
    7. ja revlona widziałam, ale teraz to już nie pamiętam gdzie wileńska albo ch targówek albo ząbki powstańców albo warszawa birżańska - tam była w przeciągu paru ostatnich dni

      Usuń
    8. Czyli gdzieś są te szafy :D Nie wiem czy Blue City też nie ma revlonu.

      Usuń
  3. Też kupiłam ten róż:) jeszcze w musie maybelline, bourjois CC i czekoladkę oraz lumi magique, a pewnie jeszcze tusz jakiś wpadnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się zapatrzyłam na tego Rimmela :) Musiki macałam ale ostatecznie odpuściłam. Ewcia kup sobie tusz Bourjois Volume max taki w różowiastym opakowaniu.

      Usuń
    2. Myślałam o 2000 calorie podkręcającym (jeszcze go nie miałam) a ten burżujowy daje taki konkretny efekt?:D

      Usuń
    3. Mus to w ogóle w ciemno wzięłam bo nie było testerów, ale na szczęście niezłe trafiłam ;)

      Usuń
    4. Ja miałam stary 2000 i był dobry. Bourjois dla mnie jest rewelacyjny ładnie rozdziela, podkręca i wydłuża. Do tego jest bardzo bardzo trwały. http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=49601

      Usuń
  4. Ja byłam w Rossie, ale nic nie kupiłam. Chciałam podkład Bourjois Healthy Mix jasny 51, ale nie było. Dalej szukałam mojego sprawdzonego podkładu z Maybelline Affinitone, też nie było. Trochę się spóźniłam.
    Promocja na Essie super, szkoda tylko, że do Super-Pharm mi kompletnie nie po drodze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No patrz, a ja dziś widziałam całą półkę wszystkich rodzajów Affinitonów. Też chciałam HMixa :( Było tylko serum 52 ale stwierdziłam , że nie to nie. Poczekam na inną promocję :P

      Usuń
  5. Ja do puki są te promocje to Rossmana omijam szerokim łukiem bo kosmetyków mam pełno a znając mnie nakupowałabym kolejne ,,pierdoły" a musze zbierać na wyjazd na majówkę i na wakacje :) Jedynie wchodzę na blogi i przeglądam co wy wyłapałyście w tej promocji bo naprawdę jak widze to się opłaca :)
    Jestem ciekawa tego podkładu Revlona więc czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam w drodze powrotnej filmik na YT Sylwii z Weak Point i zapowiada się całkiem sensownie :) Ja chce ominą już resztę tych wyprzedaży ale nie obiecuję, że nie zajdę do natury np :P Trzymam kciuki za zebranie funduszy!

      Usuń
  6. Ja skusiłam się na podkład i korektor Loreal TM, Rimmel Wake me up i Bourjois 123...... Revlon u mnie nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Revlon chyba jest w niewielu Rosskach. Rimmelowego Wake Me Up lubiłam ale miałam problem z odcieniem. Czekam na Twoją opinię 123 :) Ten w butelce czy tubce?

      Usuń
    2. W butelce .... mam nadzieję że będzie ok bo Healthy Mix u mnie się spisał. ...

      Usuń
    3. Trzymam kciuki, żeby tak było! Mi się udało znaleźć jedną 51 z 123 ale w końcu stwierdziłam, że nie będę brać na siłę.

      Usuń
  7. Mi się udało zakupić Healthy Mix i słynny róż z Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaaaaaa...! Zazdrość! Jak pisałam to aż mi się klawiatura przestawiła :P

      Usuń
  8. Zła kobieta z Ciebie jest, machasz tu przed nosem tym Revlonem, a nigdzie w mojej okolicy, no dobra promieniu 5 km nie było szafy z ich kosmetykami :( Kupiłam, więc Healthy mix' a i Stay Matte, jestem bardzo zadowolona, bo akurat pokończyły mi się podkłady. Do koszyka wpadła też czekoladka z Bourjisa, bo jej zakup planowałam od dawna. Śmiało mogę napisać, że jestem z siebie dumna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Healthy jest rewelacyjny! Chciałam go dorwać, ale odniosłam wrażenie, że jest jakiś za drogi w stosunku do tego co pamiętam. Ja się z czekoladką nie polubiłam, ale mam nadzieję, że Tobie będzie odpowiadać :) Gratuluję samozaparcia!

      Usuń
  9. Że też najbliższego rossmana mam 40 minut pociągiem od mojego miejsca zamieszkania no! Widzę, że wiele mnie ominęło :(
    Odwiedź i mnie czasem :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam albo 45 pociągiem albo 20 pociągiem i 20 jakimś środkiem komunikacyjnym :D Specjalnie zaplanowałam sobie wizytę u lekarza tak żeby zajść do Rossmaniosa :P

      Usuń
  10. Nie wzielam udzialu w promocki bo narazie dosc mi kosmetykow. No ewentualnie tusz jakis mnie kusi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tusze raczej odpuszczę :P Mam i zużyć nie mogę, ale kredeczką nie pogardzę :)

      Usuń
  11. w sumie to juz nie wiem czy sie cieszyc czy plakac ze nie mam pieniedzy w portfelu haha ;) niby bym sobie nakupowala cos, ale z innej strony wszystko mam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze nie wydajesz to cieszyć, ale że nie masz to już gorzej :( Ale ale chociaż powstrzymujesz się ;P

      Usuń
  12. Ja chyba jutro ruszę po jeden podkład MaxFactor :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę znaleźć żadnej informacji na temat [promocji w SuperPharm... o co chodzi z tymi Essiakami? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze, byłam dzisiaj w Super Pharm i nawet zerknęłam na Essiaki, żeby sprawdzić czy jest jakaś promocja ale nie było żadnej informacji (albo była prawie niewidoczna...) - wiesz może do kiedy jest ta akcja? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och, trochę poszperałam i już wiem - promocja jest od piątku do poniedziałku włącznie, w poniedziałek na bank napadnę na najbliższy SP :D

      Usuń
    2. Daj znać co wybrałaś! :) Ja się szykowałam na Watermelona i nie znalazłam.

      Usuń
  15. Ja chyba polecę po żółty tusz lovely i jakąś brązową kredkę. Z tego co pamiętam to Burżujska się u mnie dobrze sprawdzała. Może jeszcze skuszę się na pomadkę maybeline z serii whisper lust for blush.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie, kolorowe tusze :D Często je nosisz? Ja uwielbiam Burżujowe kredeczki <3 Czekam na post z zakupami :D

      Usuń
  16. Ja tym razem zrezygnowałam z zakupów, bo póki co jestem spłukana ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja kupiłam ten sam korektor i jest cudowny oraz podkłady Bourjois - 123 Perfect i Rimmel- Wake me up. W poniedziałek śmigam po Essiaki i do Rossmanna na tusze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem bardzo ciekawa nowego revlonu :) Kusi mnie essie w SP, no ale są ważniejsze wydatki..
    Koniecznie pokaż nam swatche różu i podkładu! Będę zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś pierwszy raz użyłam i jestem zachwycona :D Będą będą :)

      Usuń
  19. Przyjemne zakupy :) i wszyscy biorą ten korektor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wzięłam pod wpływem innych i jest dobry! Dziś się bawiłam tymi kosmetykami :P

      Usuń
  20. Jestem ciekawa podkładu :)
    Ja kupiłam podkład Bourjois 123 Perfect i bazę Rimmel pod makijaż (ale ta okazała się bublem) :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Macałam tą bazę, ale jakoś mnie nie zachwyciła na tyle żeby wziąć. Daj znać jak 123 :)

      Usuń
  21. Ja nic ńie kupiłam bo nie jestem w Polsce ;) Revlon NN czekam na recenzje chce go kupic niebawem. Essiak sliczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NN póki co jest rewelacyjny! A Essiaka mam już na paznokciach i całkiem przyjemny, choć sama nie wiem.

      Usuń
  22. Po lakiery na pewno się zgłoszę, dziękuję za info! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja na razie na nic się nie skusiłam. Czekam na promocję pomadek i lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja kupiłam podkład Rimmel Wake Me Up oraz korektor Loreal True Match - zakup tych produktów planowałam od dawna. Ten róż też mnie kusił, ale zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z TM będziesz zadowolona, ale z Wake Me UP to na dwoje babka wróżyła. Róź jest całkiem fajny :)

      Usuń
  25. Świetne nowości. Jestem bardzo ciekawa tego różu od Rimmel, a kolor Essie jest przepiękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. oj ja tez troche sie obkupilam, ale tylko potrzebne rzeczy ;D puder manhattan, bronzer astor i róz wibo a dodatkowo balsam do biustu ;D chcialam tez jakis korektor pod oczy ale jak juz mowilas bylo strasznie przebrane ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy szaleją z tym różem Wibo, czekam na Twoją opinię o nim:)

      Usuń
  27. Muszę się wybrać do Superpharmy po Essiaki w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Krążą legendy, że u mnie w Rossmannie też ktoś kiedyś widział buteleczkę Revlonu.. Dobrze, że w Hebe można sobie pomacać chociaż :))
    Ciekawa jestem tego różu u Ciebie, bo u mnie nie dał żadnego koloru i odstawiłam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak ten krem do mycia twarzy Issany, krążą plotki że istnieje, a nikt nie widział :P U mnie jest widoczny ale ja blada jestem. Na ciemniejszym odcieniu nie będzie widać :(

      Usuń
    2. Myślałam, że ja jestem blada, bo dla mnie wszystkie drogeryjne podkłady są za ciemne :P

      Usuń
    3. A próbowałaś nałożyć 2 warstwy? Bo udało mi się nim z siebie matrioszkę zrobić :D

      Usuń
    4. Ja tam lubię nakładać na takie musy dodatkowo róże w kamieniu. Wtedy dłużej się kolor trzyma, więc w sumie na jedno mi wychodzi. Dwie warstwy u mnie spływają, niestety :P

      Usuń
  29. ja kupiłam podkład mamie, a sobie BB z Maybelline i korektor Miss Sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też kupiłam ten podkładzik, plus dwie bazy z Revlona i podkład z Burżujka 123 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam u Ciebie. Czekam na recenzję baz, jestem bardzo ciekawa :)

      Usuń
  31. U mnie w Rosskach w ogóle nie ma Revlonu :|

    Kupiłam tylko podkład Max Factor 3w1.
    Chciałam jeszcze wypróbować L`orealowego Infallible i korektor MNY Dream Lumi Touch (ten który Tobie wpadł w łapki), ale wszystko albo juz było zmacane (o zgrozo...) albo najzwyczajniej już ich nie było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Infallible jest bardzo kapryśny. Ten DLT jest świetny, póki co :) Z tego co naliczyłam w komentarzach w Wawie Revlon jest z 3 roskach.

      Usuń
  32. W moim Rossie nie ma Bourjois, w najbliższej okolicy również brak. Strasznie żałuję bo skusiłabym się na ich CC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( Szkoda. Jedna z lepszych marek dostępnych w drogeriach.

      Usuń
  33. Fajne nowości i piękny kolorek tego esiaka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam go na paznokciach, ale dopiero 3 warstwa jest zadowalająca ;/

      Usuń
  34. U mnie też nie ma Revlonu:( Kusił mnie ten róż Rimmel, ale róże w kremie to nienajlepszy pomysł dla mojej cery:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdej cerze pasują :( Ja na szczęście jeśli chodzi o policzki nie mam grudek więc mogę używać. Coś sobie kupiłaś? :)

      Usuń
  35. Miałam omijać i czekać na ostatni tydzień ale jak już byłam w pobliżu to musiałam zajrzeć :)
    Tylko te promocje jakoś tak bez ładu u mnie, w oczy kuły promocje na żele i balsamy i lakiery wibo ale jakiś na podkłady nie było - może wybrali już co było na promocję inne klientki i brakło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinko promocja jest ogólna i z tego co wiem wywieszona powinna być na witrynie :)

      Usuń
  36. Udało Ci się oj udało xD. Czekam na recenzje tego różu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie, dziś go nałożę na policzki zobaczymy ile wytrzyma :)

      Usuń
  37. Bardzo rozsądnie podeszłaś do tych zakupów. A ten Maybelline dream lumi touch faktycznie jest dość ciemny, więc możliwe, że skuwek nikt nie zamienił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak. No nic. Użyłam go już 2 razy i na szczęście nie ciemnieje, uf! :)

      Usuń
  38. Lakier ma uroczy kolor :) Fajny blog i będę częściej zaglądać :) Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mnie szał ominął ale gdyby Essiaki były w promocji to ja zawsze :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.