wtorek, 13 maja 2014

Majowe nowości MAC czyli dużo dobrego


W maju salony MAC oszalały! Wyszło w sumie chyba aż pięć rodzajów nowości. Trzy kolekcje limitowane i dwie stałe, jeśli dobrze wszystko spamiętałam. Chciałabym Wam na szybko pokazać cztery produkty, które wchodzą w skład tych nowości. 

 

Pierwszym produktem jest cień Ebony-Blend z serii Studio Sculpt Shade and Line. Jest to zestawienie subtelnej białej perły z gołębią szarością. Do tego po środku mamy czarny liner. Na początku nie wiedziałam jak się dobrać do tego czarnego linerka. Z pomocą przyszła macóweczka, która mi wyjaśniła, że należy delikatnie zdrapać twardą sprasowaną powierzchnię. Kiedy to zrobiłam okazało się, że z czarnego linera "do kitu", zrobiło się "patrz jakie mega".Swatche niestety robiłam jeszcze, nie wiedząc że należy podrapać linerka za uszkiem ;) Już wiem czemu Temptalia dała jemu D, a nie A- nie miała miziać ;p


Kolejnym produktem jest pomadka w ołówku Patentpolish Lip Pencil w odcieniu Berry Bold. Obecnie jest to moja ulubiona, połtransparentna w stronę kryjącej, czerwień! Nosi się ją rewelacyjnie, ma śliczny połysk i nakłada w mgnieniu oka. Mam chęć jeszcze na jakieś fuksjowe odcienie :)


Pomarańczowy błyszczyk Live It Up to propozycja z kolekcji Playland. Jest to treściwy produkt o ślicznym odcieniu. Niestety nie potrafię się z nim do końca polubić dlatego łączę go z Berry Blod. Oczywiści nie zaprzestałam na nim i pognałam do MAC po pomadkę Red Balloon. Niestety nie zrobiłam jej jeszcze zdjęcia.


Ostatnim produktem jest lakier Neptune z kolekcji Alluring Aquatic. Sa to produkty wzorowane na morskiej fali, zroszone delikatnie kropelkami imitującymi wodę. Sam lakier schnie w mig, nie smuży i jest taki jak być powinien w tej cenie. Przypomina mi odcieniowo glony, więc na jesień będzie jak znalazł. Miałam ochotę na bronzer z falką, ale obiecałam sobie, że najpierw zużyję to co mam.


I swatche:

Od lewej: cień Ebony-Blend (od lewej: perła, gołębia szarość i liner- przed straciem), pomadka w ołówku Berry Bold, błyszczyk Live It Up.



I jak Wam podobają się moje MACzkowe nowości?
Jeszcze mam kilka produktów do pokazania, ale to w osobnej notce.

49 komentarzy »

  1. Ten pomarańczowy błyszczyk jest świetny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma śliczny odcień. Łącząc go z czerwoną kredką jest idealnie ;)

      Usuń
  2. Ołówek wygląda świetnie i jestem ciekawa jak zaprezentuje się na ustach. Mam nadzieję, że wkrótce uraczysz nas swatchami naustnymi kredki, błyszczyka (odważny kolor!), no i pomadki, którą dorwałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą, będą :) Wczoraj robiłam pokaz kasi ze Sweet and Punchy i chyba jej się spodobał.

      Usuń
  3. O mamo lakier jest boski! Mnie to w ogóle powaliło ostatnio z lakierami :D Wstyd się przyznać, ale nigdy z Maca nic nie miałam. Chyba najbardziej kuszą mnie pomadki i puder rozświetlający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakieromaniactwo dopadło mnie rok temu i z kolekcji 15 lakierów mam już dużo, za dużo :D 2 koszyczki pełne :D

      Usuń
  4. Błyszczol super! Cieniami ja jestem zawiedziona. Ten liner jest o kant de rozbić. Drapałam patyczkiem (choć nikt mi o tym nie mówił :P) i na wiele się to nie zdało :/ ehhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mam inne kolory, więc może mam pecha ;)

      Usuń
    2. Ja swój zdrapałam tym wieczkiem zabezpieczającym cienie i dobrałam się do czarnego :P A jak pozostałe dwa odcienie z tej trójeczki? Stosuj czarny jako miedzę ;)

      Usuń
    3. Pozostałe w porządku, choć ten górny wieśniacką perłą mi nieco zalatuje ;)

      Usuń
    4. Padłam :D No cóż, jak dupy nie urywa to nie ma co się nad nim pieścić.

      Usuń
  5. Zainteresowały mnie te kredki do ust, lubię ten typ produktów :) Będe musiała sobie je na żywo pooglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusi mnie jeszcze jakaś fioletowa lub różowa, ale sama nie wiem :D

      Usuń
  6. Zupełnie nie moje historie, jedynie kredka przykuła moją uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widzę u Ciebie niebieski oczęta to umieram z zazdrości, ale wiem że sama wyglądałabym jak kartofel :P

      Usuń
  7. Podobają mi się mazidła do ust;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mazidła zawsze są spoko :D Dziś mam ochotę na jakieś ombre na ustach :D

      Usuń
  8. Błyszczyk jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naustne mazidła i lakier są cudowneeeeeeee!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooooooooooooooooh jakie wspaniałości, ten błyszczyk! Megaaa kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taki pomarańczowy, ale delikatnie stonowany. Playland ma na prawdę ciekawe odcienie błyszczorków.

      Usuń
  11. Ogromnie podobają mi się produkty naustne. Zwłaszcza kolor błyszczyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że wszystkich zachwycają :) Będzie co swatchować :)

      Usuń
  12. oj ta kredka do ust wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super nowości:) MAC wypuścił wiele fajnych kosmetyków w ostatnim czasie, sama na kilka się skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękna ta czerwona kredka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zupełnie nie moje kolorki, miłego używania!

    OdpowiedzUsuń
  16. Z perłą MAC ma chyba problem, ale kolor piękny! Ciekawi mnie też mocno ta pomarańczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawa jestem jak się lakier będzie prezentował na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No dosłownie nie mogę na to patrzeć... Ciśnienie mi za bardzo skacze ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ochotę na kredkę do ust, ale w innym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj ta pomadka jest cudna i ta forma:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lakier jest prześliczny, reszta nowości też super ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Bo on nie ma być wiosenny jak seria Playland, tylko morski jak Aqualia, dlatego nazwa Neptune ;)

      Usuń
  23. Pomadka w kredce mnie zaciekawiła

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow ten lakier jest niesamowity

    OdpowiedzUsuń
  25. chętnie bym zobaczyła ten lakier w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta pomadka Berry Bold prezentuje się cudownie, ale ja się boję takich odcieni :(

    OdpowiedzUsuń
  27. ja niestety nie zdążyłam nic kupić z nowej kolekcji - już wszystko wyprzedane : (

    OdpowiedzUsuń
  28. Czerwona pomadka w ołówku skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. te kropelki są urzekające :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.