niedziela, 11 maja 2014

Mroźne piaseczki GOSH czyli Frosted Sand Look


Nowe mroźne piaseczki o matowym wykończeniu z drobnymi srebrnymi brokacikami, to jedna z  najnowszych propozycji marki GOSH. Do mnie trafiły dwa odcienie 09 Frosted Soft Green oraz 06 Frosted Soft Pink.

Buteleczka mieści sobie 8ml cuda, którym się ciągle zachwycam i napatrzeć się nie mogę. Oczywiście mocniej przytuliłam do siebie różowy, ale to chyba jasne, w moim przypadku ;) Za ok. 19zł, otrzymujemy małą, poręczną buteleczkę z w miarę szerokim pędzelkiem. Konsystencja lakieru jest rzadka, ale nie na tyle żeby oblać sobie nim skórki. Na raz, za jednym wyjęciem emalii z buteleczki, jestem w stanie pomalować nim 3 paznokcie. (Czy tylko ja pisząc recenzje, trzymam produkt i się nim bawię? Właśnie mam zielone mroźne paznokcie u lewej dłoni :p ) Lakier wysycha w tempie błyskawicy i jeśli go nakładamy na inny, to wystarczy jedna warstwa. Jeśli jednak nakładacie go na odżywkę, polecam użyć dwóch.


Lakier wysycha w tempie błyskawicy i jeśli go nakładamy na inny, to wystarczy jedna warstwa. Jeśli jednak nakładacie go na odżywkę, polecam użyć dwóch. Piasek na paznokciach trzyma się do 4 dni bez startych końcówek i uważam to za niesamowity wynik. Można go spokojnie nosić 7 dni, bez obaw. Zmywa się jak glittery, czyli ciężko. Ja niestety obecnie mam skrócone paznokcie, więc nie będę Was straszyć nimi (jeśli jednak chcecie to na Insta wrzuciłam:P). W ramach pokazówki, przyszykowałam swatche na próbniku.



Czyż nie są piękne? Takie mroźne jak królowa śniegu, a do tego takie ślicznie pastelowe. Ja osobiście jestem nimi zauroczona. Wygrałam też kilka sztuk tych piaseczków u Kaczki, więc już przebieram nóżkami, żeby się nimi zmalować. Jeśli chcecie, zobaczyć jeszcze jakiś odcień, zapraszam Was do Kasi, która pokazała 02 Frosted Gold.


Jak Wam się podobają te piaseczki?
Macie jakieś ulubione "piaskowe" firmy?


Zapraszam do polubienia posta :)

41 komentarzy »

  1. Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię i staram się malować nimi jak tylko mam odpowiednią okazję.

      Usuń
  2. Piękne... Ciekawe czy są gdzieś dostępne stacjonarnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinko, tak :) Są w Hebe. Może jeśli masz Nature to tam też czasem są szafy. Szukaj też po miejscowych drogeriach. Ja mam na pkp też w mini drogerii w Wawie :D

      Usuń
  3. Są cudne, niesamowicie mi się podobają. A apropo's wygranej - paczki już fruną, przez weekend majowy było jakieś opóźnienie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten róż jest super.:) Jak to możliwe, że obejrzałam już tyle zdjęć piasków, mam swoich faworytów, a jeszcze żadnego lakieru z takim wykończeniem nie mam? Czas to nadrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :D Na promo to i po 12zł można je dorwać :D

      Usuń
  5. mi również bardziej różowy przypadłby do gustu :) ślicznie wyglądają te lakierki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, może będzie do wygrania niedługo :D

      Usuń
  6. Ładne są :) Zielony *__*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochalam skę w piaskach więc te tez chce!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie oba kolory w buteleczkach prezentują się pięknie, ale na próbniku wygrywa różowy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy wcześniej nie miałam piasków...

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie podoba się zielonek, chociaż ten cukiereczek też coś w sobie ma :)
    i dzięki za odnośnik do mnie, właśnie miałam pisać, że mam złotko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądają ślicznie, cukierkowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I do tego trwałe. Eclair piasek teho samego dnia mi odpadł :|

      Usuń
  12. Fajne te piaseczki, ciekawa jestem jakie kolory mi się trafią :) nie obraziłabym się za ten róż i złotko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście piękne, uwielbiam piaski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. tak jak nie lubię piasków te prezentują się nieziemsko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się tylko piaseczki z Eclair nie podobają :P

      Usuń
    2. Do mnie ogólnie ten efekt nie przemawia.

      Usuń
  16. Cudowne!
    Ostatnio zapałałam miłością do tego typu lakierów :)
    Ostatnio kupiłam w Rossmanie dwa z Wibo ale do tych Twoich się nie umywają

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Witaj właśnie nominowałam Cię do zabawy :) Zapraszam :) [bez linku]"

      Usuń
    2. Aniu przepraszam, nie wiem czemu nie było linku :( już podaję http://poradymamykasi.pl/?p=468#sthash.Y3GsNzYa.dpbs mam nadzieję, że teraz jest ok

      Usuń
    3. nie wiem czemu nie podaje do przekierowania :(

      Usuń
    4. ale widzę, ze dotarłaś :)

      Usuń
  18. świetnie to wygląda ! Jeszcze nie miałam takiego piasku na pazurkach,super !

    OdpowiedzUsuń
  19. O WoW piękne sczególnie róż wpadł mi w oko :))

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.