piątek, 25 lipca 2014

Wspomnienie dzieciństwa- co mnie cieszy?


W piątek należny nam się relaks, dlatego będzie niekosmetycznie.
Pamiętacie swoje bajki z dzieciństwa? Ja pamiętam i wspominam je z dużym sentymentem. Co prawda nie wracam do nich pod postacią nagranych odcinków, ale uwielbiam wszelkie gadżety związane z nimi.

Gdyby jakaś firma wypuściła na polski rynek kosmetyki z nadrukiem Smerfów, Muminków, Brygady RR, Gumisiów, Pszczółki Mai czy innych bajek, z czasów mojego dzieciństwa, to na pewno moje serce i portfel zabiłyby do nich bardzo mocno. 

Uwielbiam ciekawe, pomysłowe i do tego słodkie przedmioty. Jednym z nich jest właśnie puszeczka z fińskimi cukierasami. Dostałam je od koleżanki, za opiekę nad domem. Sama wszytko wybierała i stworzyła dla mnie taki oto przepiękny zestaw. 


Nawet sobie nie wyobrażacie jak mi się zrobiło miło i jak ucieszyłam się jak dziecko, kiedy zobaczyłam nadruki na cuksach. Nie zjem ich za nic! Będą leżeć w puszce i będę je czasem wyciągać, żeby popodziwiać. Zobaczcie jakie mają śliczne nadruki.




Ja wiem, że pewnie część z Was stwierdzi, że to dziecinne, ale cóż poradzić. Jestem ogromną fanką wszelkiej maści uroczych rzeczy. Cieszą mnie takie gadżety i uwielbiam przetrzymywać je, aż się zestarzeją. Prócz tego uwielbiam prezenty z duszą i zamysłem. Szczególnie, że Muminki są autorstwa fińskiej pisarki i z  tym krajem wiązał się wyjazd. 

Bardzo chciałam się z Wami podzielić moją radością i pokazać, że cieszą mnie drobne rzeczy, ot właśnie takie słodkie i urocze Muminki. Zauważyłam, że im jestem starsza tym bardziej cieszą mnie takie drobnostki, a jak są związane z dzieciństwem to zaczynam się rozczulać.

Znajdą się tu jakieś fanki bajek i gadżetów związanych z nimi? Albo chociaż wspominacie dzieciństwo z sentymentem? :)

Miłego weekendu!

43 komentarze »

  1. Uwielbiam Muminki !:) Nawet niedawno obejrzałam jeszcze na necie wszystkie serie od nowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się boję oglądać bajek z dzieciństwa żebym się nie rozczarowała. Pamiętam, że miałam tak z Czarodziejka z księżyca :) Muminki są super!

      Usuń
  2. słodycze extra, ale sama puszka to po prostu wymiata, kocham Muminki, a piosenke do tej pory czasem nucę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puszka jest piękna, matowa na wieku :) Cieszę się z niej jak dziecko. Tak piosenka wpadała w ucho.

      Usuń
  3. Widzę ze masz sentyment do bajek jak ja ale i tez do słodyczy słabość :-p ja nie jem wogole slodyczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się staram nie jeść słodyczy, ale czasem łapie mnie "głód" :D

      Usuń
  4. Uwielbiałam Muminki, a Włóczykij był moją pierwszą miłością :)) Też jestem 'dziecinna', chociaż w sumie ja tego tak nie nazywam :) Po prostu jest we mnie coś z Piotrusia Pana i lubię to pielęgnować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała niespodzianka:))
    Jestem z urodzenia Małą Mi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozory - jestem złośliwa i marudna :) no ale na pewno nie - mała heyhya

      Usuń
  6. jak słodko ;))) a Mala Mi - to moja idolka ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja ostatnio mam fazę na Muminki i oglądam wszystkie odcinki od nowa (można znaleźć na YT), dla odmiany w wersji angielskiej. Wciąż kocham i teraz oglądając zauważam, ile ta bajka ma ukrytego znaczenia, pozytywnego przekazu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będę swoim puszczać, to obejrzę raz jeszcze :)

      Usuń
  8. Hahahahhaa ktoś tu mówi o byciu dzieckiem? Jestem przykładem wielkiego dziecka. 22 lata prawie na karku, 174 wzrostu, a ja kocham kucyki. Zresztą jestem jednym, wielkim, czarnym kucysiem : ) Kocham bajki, wszystko co z nimi związane. Oglądam je cały czas, kupuje gadżety. Na studiach mam wszystkie zeszyty z heloł kiti. Po prostu kocham to <3 Jest się tak długo dzieckiem, jak długo się chce nim być. A Ty wykazujesz dorosłość w tym, że ich nie zjesz - ja od razu bym je zjadła i zostawiła papierki na pamiątkę - jak dziecko : p Ale też bym chciała taki prezent <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jesteś ode mnie wyższa, młodsza i szczuplejsza :D Za kucykami nie świrowałam akurat ale za innymi owszem :D

      Usuń
  9. O jeżu, słodycze od Fazera. <3 Zazdraszczam i puszeczki też zazdraszczam jak jasna cholera! ;P
    W ogóle jak tylko zobaczyłam markę cukierasów, od razu wiedziałam, że wyjazd musiał być do Finlandii. Więc koleżance też zazdraszczam, bo wielbię Finlandię ponad wszystko.

    Ale na Twoim miejscu od razu bym zszamała wszystko, szkoda, żeby się takie słodycze zmarnowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Finlandia musi być przepiękna, ta polodowcowa rzeźba <3 Chciałabym ją kiedyś zobaczyć.
      Żelki otworzyłam, a tam muminkowe!

      Usuń
  10. hi hi, pamiętam Muminki :)) Qrcze, muszę sobie znaleźć odcinki i obejrzeć teraz po latach, ciekawe jaki będę miała odbiór :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mówią to bajka wielowymiarowa, więc może coś odkryjemy :)

      Usuń
  11. oglądając Twój post mam od razu w głowie piosenkę z bajki....heh...:)
    ach takie drobnostki a cieszą nas najbardziej i to jest w tym takie fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet przesłuchałam ją i doszłam do tego ze Wiktor Zborowski ją śpiewał :D

      Usuń
  12. Mała Mi ! zawsze skupiała moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muminki :) Pamiętam bajkę, zawsze bałam się Buki :P A słodkości bardzo fajne z motywem muminkowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żelki też są w kształcie muminków. Oj tak Buka była straszna!

      Usuń
  14. muminków nigdy nie lubiłam, ale do tej pory zawzięcie oglądam bajki disneya, pixara i inne tego typu animacje!

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne, chciałabym taką paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiedziałam, że będą muminki ;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  17. ile dobroci! :D bardzo fajne te muminki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama rozczulałabym się nad taką puszką! Muminki to taka bajka, z której w każdym wieku można wyciagnąć właściwy przekaz. A słodkości z Małą Mi pewnie szkoda byłoby mi ruszyć :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włączyłam na YT niedawno i powiem Ci, że jak mnie Włóczykij wkurzał, tak nadal to robi.

      Usuń
  19. Nigdy czegoś tak ładnego nie widziałam, cudne te opakowania ;-)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.