czwartek, 24 lipca 2014

Połyskująca pomadka z olejkiem z wiśni, Yves Rocher


Niedawno marka Yves Rocher wypuściła na rynek połyskujące pomadki z olejkiem z wiśni, które mają za zadanie podkreślić naturalny kolor ust i wydobyć z nich blask. Do mnie trafił odcień  21 Litchi, który okazał się bardzo przyjemny, w codziennym zastosowaniu.

3,5g pomadki zamknięte jest w ładnym wiśniowym opakowaniu, które jest typowym kształtem dla tej marki. Mam kilka pomadek YR i szczególnie ubóstwiam czerwień (wypuszczoną ponad dwa lata temu, jako świąteczną limitowankę). Już wtedy podobały mi się ich opakowania, czymś się wyróżniały. Cieszę się, że marka jest wierna temu kształtowi ;)


Pomadka pachnie połączeniem olejku wiśniowego i migdałowego, wydaje się być świeża i soczysta. Jej odcień  to blady brzoskwiniowy róż ze złotym drobnym pyłkiem, który w świetle słonecznym pięknie lśni. 


Litchi czyli liczi, w makijażu dziennym sprawdza się rewelacyjnie. Kiedy nie chcemy mieć sporego błysku lub mocnego krycia, ten rodzaj szminki sprawdzi się bardzo dobrze. Sama używam ją głównie do makijaży makeup no makeup, kiedy jestem w pracy. Odcień 21 nie rzuca się w oczy i jednocześnie dodaje subtelnego uroku. Czuję, że nie wysusza moich ust. 


Jeśli chodzi o jej trwałość to jest to około 2-4 godzin, w zależności od tego co robię. Jest to typowa trwałość dla tego rodzaju pomadek. Muszę Wam się od razu przyznać, że pomimo iż mam ją od miesiąca, to dopiero ostatnie dwa tygodnie zaczęłam jej intensywnej używać, ze względu na upały i rozpuszczone włosy. Włosy nie przyklejają mi się tak do ust, jak w przypadku błyszczyków, oraz nie boję się, że się za chwilę się rozmażę :P


Podsumowując jest to przyjemna pomadka, taka typowo na co dzień. Obecnie kosztuje poniżej 25zł.


A Wy, jakie macie pomadkowe typy na obecne upały?

33 komentarze »

  1. Opakowanie ma bardzo fajne, kolor również, bardzo delikatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam pomadki z YR, ale ten kolorek ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam raptem 4 :) Więc też nie jest to duża armia

      Usuń
  3. Ja sama tego kolorunie kupie, bo takie kolorki juz mam, ale jak znajdę cos intensywnego to chyba sie nie opre : p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taki ciemny wiśniowy. Może ten będzie ciekawy.

      Usuń
  4. Jaki śliczny kolorek !
    Ehh właśnie sobie uświadomiłam, że nigdy nie miałam pomadki z YR...:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle jest firm, że nie sposób spróbować wszystkiego ;)

      Usuń
  5. bardzo delikatna szminka, nie miałam jeszcze kolorówki z YR, a ostatnio moim ulubieńcem stała się nowa szminka z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem przyjemny kolor:) ja zwykle używam bezbarwnych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w lato lubię albo delikatne albo całkowite żarówy :D

      Usuń
  7. Bardzo ładny kolor,taki delikatny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny efekt na ustach, ale oczy bardziej mnie zainteresowały ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomadka bardzo fajnie się prezentuje :) Ja polecam pomadkę z Lieraca wersję różową, która podbija nasz naturalny kolor ust, jestem z niej bardzo zadowolona - u mnie ostatnio był wpis o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, jak delikatnie i subtelnie podkreśla usta!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam podobne obawy w stosunku do błyszyków :D A pomadka wygląda naprawdę ładnie i ma bardzo ciekawe opakowanie :) Nie widziałam ich wcześniej, albo zwyczajnie nie zwróciłam na nie uwagi. Ogólnie jakoś kolorówka YR nie cieszy się wielką popularnością.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich kolorówka nie urywa ;) Podkłady i pudry mają fajne, to samo pomadki, i chyba z kolorówki tyle ;)

      Usuń
  13. Bardzo ładnie się u Ciebie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.