wtorek, 29 lipca 2014

Frosted Nail Lacquer, Gosh- swatche 5 odcieni

Na fanpageu obiecałam, że pokażę Wam swatche lakierów GOSH, z kolekcji Frosted. Dziś będzie więcej oglądania niż pisania.

Moją opinię o dwóch odcieniach, 06 Frosted Soft Pink i 09 Frosted Soft Green, możecie znaleźć pod linkiem mroźne piaseczki GOSH. Moje zdanie o pozostałych odcieniach jest takie samo. Pięknie się trzymają, do 7 dni. Sprawnie nakładają i szybko wysychają. Wszystkie odcienie mają brokat, dlatego najlepiej zmywać je metodą na folię aluminiową.

Przejdźmy do prezentacji:

06 Frosted Soft Pink
 
07 Frosted Soft Coral

05 Frosted Rose- najpiękniejszy

08 Frosted Soft Blue

09 Frosted Soft Green

Od lewej: Pink, Coral, Rose, Blue, Green

Od lewej: Pink, Coral, Rose, Blue, Green
Moim zdaniem Rose jest najpiękniejszym odcieniem. Jest dużo bardziej brokatowy, ale do tego jego odcień jest zachwycający. Najmniej podobają mi się Blue i Green, ze względu na odcienie, których praktycznie nie używam. Ja jestem różowy potwór ;)


Czyż te piaseczki nie są śliczne? 
Miałyście jakiś lakier GOSH?

35 komentarzy »

  1. właśnie dostałam paczuszkę z Gosh z Twojego konkursu :) mam różowy i jest piękny :) ślicznie się meni do słońca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że dotarło :) Mam nadzieję, że u Ciebie też będzie tak trwały.

      Usuń
  2. Taaaak! Te trzy rozowawe najpiękniejsze !

    OdpowiedzUsuń
  3. coral <3 ale blue też super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękne :) Najjaśniejszy róż cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I był do wygrania ostatnio :D 4 dziewczyny obdarowałam z GOSHem tym odcieniem :)

      Usuń
  5. jakie cukiereczki! trudno wybrać faworyta, ale skłaniam się ku Frosted Green <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolory sprawdzę niedługo te kolory

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie się prezentują, ale to nie moje kolory :) Życzę jednak przyjemnego noszenia! :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te lakiery, najbardziej podoba mi się Pink, który zresztą przypomina mi bardzo mój piaskowy lakier z p2 010 adorable. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy p2 ale słyszałam że są bardzo fajne :D

      Usuń
  9. Nie sposób się nie zgodzić, Frosted Rose najpiękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Są bardzo trwałe, jednak ja mam z nimi niesamowity problem.. Wydają mi się na paznokciach po prostu tandetne. Nie potrafię ich nosić i musiałam oddać. Jakoś się nie przekonałam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, szkoda :( Ale rozumiem. Ja tak mam z benzynkowatymi laksami. Za nic nie mogę się przekonać.

      Usuń
  12. Są prześliczne! Zwłaszcza ten twój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudeńka! Najbardziej w moim typie Pink, Coral i Rose - fantastycznie prezentują się ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Róże najbardziej mi się podobają.Ciekawe jakby się prezentowały na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.