środa, 3 czerwca 2015

Kod rabatowy do Make Up For Ever


Dziś mam dla Was coś specjalnego!

Trochę mnie ostatnio nie było. Wiecie, życie po studiach to trudna sprawa. Musiałam się trochę zając sobą, swoimi celami i innymi pomniejszymi kłopotami. Powoli wszytko się klaruje, więc mogę się skupić na blogu. Jeśli śledzicie moje social media, to mniej więcej orientujecie się co u mnie ;) 

Na przeprosiny za nieobecne, mam dla Was zniżkę do sklepu internetowego sklep.mokotowska58.com, w którym możecie kupić kosmetyki Make Up For Ever. W koszyku wpiszcie hasło bazarek, a otrzymacie zniżkę 20zł. Ważna sprawa- zniżka nie łączy się z programem Backstage Card.



Myślę, że to ciekawa opcja, dla nas śmiertelników- sympatyków makijażu. Raz, że ceny w internetowym sklepie są niższe. Dwa jest większy wybór kosmetyków. Trzy, zniżkę można potraktować jako darmową wysyłkę.


Mam nadzieję, że skorzystacie :)
Buzi!

14 komentarzy »

  1. Aniu dzięki za zniżkę ;) Przypuszczam, że chętnie skorzystam jak coś ciekawego wypatrzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. W sumie na podkład HD bym się skusiła, ale wymiękam przy internetowym doborze koloru :D

      Usuń
    2. Pobierz w Sepho :D Kup na necie xD

      Usuń
    3. Tiaaa.. tyle, że ja u siebie mam tylko Hebe, Rosska, Naturę itp. :)

      Usuń
  3. fajny rabacik :) w czerwcu planuję trochę zakupów więc może się przydać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rabat :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Swoją drogą warto by było przetestować ich słynny podkład HD:)

    OdpowiedzUsuń
  6. już skorzystałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że już nieaktualna ;)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.