sobota, 28 lutego 2015

Sklep internetowy- Rossmann idzie z duchem czasu!


Rossmann wprowadził nowe udogodnienie. Jest nim mianowicie sklep internetowy. Powiecie mi, że ok, ale jest przecież Auchan Direct, Tesco, Alma 24 i inne. Jest owszem, ale wydaje mi się że drogo i mały wybór- z tego co widziałam. Jednak taniej jest iść do Rossmanna, Hebe, SuperPharm czy Kontigo. Sieć drogerii Rossmann, wpadła na pomysł jak zapełnić niszę i to zrobiła w bardzo atrakcyjny sposób.



Po pierwsze możemy wybrać czy chcemy normalny widok produktów, czy zabawę w sklep 3D. Możemy wtedy sobie klikać w półki, gdzie poprzyczepiane są ceny i promocje. Jeny, jaka to jest frajda :D Do tego wysyłka waha się od 10 do 13zł. Jest również odbiór osobisty, póki co tylko w Łodzi. Dlaczego? Z tego co się orientuję dopiero to testują, a główne biuro sieci jest w Łodzi.


Podchodzimy do półki:


A tam promocje :D


Można też wpisać nazwę i pokazują się podpowiedzi. Olejki są po 10zł! Ja mam limonkowy :D


Z tego co widzę marek kosmetycznych jest kilka: L'Oreal, MaxFactor, Astor, Rimmel, Maybelline, Miss Sporty, Lovely, Wibo. Przydałby się Bourjois, jeśli mogę coś zasugerować oraz peelingi z Wellnes- te drugie chciałam kliknąć i zobaczyć czy przyjdą całe (ciągle o nich zapominam jak jestem w sklepie).

Zobaczcie sobie jaka frajda. Mi się podoba i jest świetnym rozwiązaniem dla osób mieszkających daleko od przybytku pielęgnacji, a i cena kuriera nie jest zaporowa. Żeby nie było, nikt mi nie zapłacił za ten post (chlip chlip :p). Tak sama z siebie się pobawiłam i uznałam, że warto puścić wici w świat.


Zobaczcie tę aplikację i napiszcie mi co o tym sądzicie! :*

40 komentarzy »

  1. mi sie to strasznie podoba ! :) genialny pmoysl serio ;) czekam az bedzie mozliwosc odbioru w rossmannie.. bo jak mam placic 13zl za przesylk eot juz wole sie przejsc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za bilet do Wawy płace 26z więc taniej wychodzi mi kurier. Ostatnio wolę dołożyć te 3-4zł i zamówić dpd niż poczta polską.... PP polecony do mej wsi idzie 4dni, a dpd w niecałą dobę :P

      Usuń
  2. ja tez czekam az bedzie mozliwosc odbioru w kazdym rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie powprowadzają w niektórych, bo nie sądzę, że w każdym :)

      Usuń
  3. Nareszcie! Rossmann mógłby jeszcze wprowadzić karty lojalnościowe dla klientów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej od kart wolałabym zaklejanie tasiemką kosm. Nie ma nic gorszego pd macanego cienia, pomadki.... Brrrrr

      Usuń
    2. A tu masz rację. Próbowała ostatnio kupić sobie pomadkę Max Factor i wszystkie
      moje kolory na regale były zjedzone????
      A kart lojalnościowe przydałby się, bo akurat tam robię najwięcej zakupów. W Naturach pustki, a SP prowadzi bandycką politykę cenową więc pozostaje stary dobry Rossmann.

      Usuń
    3. Taką mają politykę, ze nie mogą zaklejać :( No, SP potrafi doginać :D

      Usuń
  4. Wizualnie wygląda to świetnie, jest w tym jakaś innowacja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak w Macro :P Tam panie przy komputerach ustawiają w wirtualnych szafkach kosmetyki i potem taki obrz idzie np do Natury i ustawiają zgodnie z rysunkiem.

      Usuń
  5. u mnie w rossku są np. essence i catrice, a w e-sklepie niestety też ich nie ma:( szkoda:(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już to widziałam tylko zakupów nie robiłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie skorzystam kiedyś :) Ale również czekam na odbiór osobisty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. już wcześniej to widziałam,może kiedyś skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Jak się mieszka daleko od miasta, siedzi z bobasem czy ma się problem z poruszaniem, taka opcja jest dobra :)

      Usuń
  10. Wersja 3D podbiła moje serce:D bardzo mi się podoba :D aż się chce robić w takim sklepie internetowym zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poczułam się jak dziecko, kiedy pudełko od herbaty było szafą barbie i udawałam, że są tam różne przedmioty :P

      Usuń
  11. Genialnie to zrobili! Podoba mi się! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Noo, nieźle to wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. I zakupy o zabawa, zero macantów i kolejek :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna sprawa, choć ja mam Rossmana pod nosem. Za to czekam na otwarcie internetowego sklepu HM :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne rozwiązanie dla tych, którzy nie mają czasu na zakupy lub dostępu do Rossmanna stacjonarnie. A do tego ten wirtualny sklep 3D - ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3D cieszy oczy i wyobraźnie :D Tylko niech dodadzą Bourjois... ile to razy nie dotarłam na promocję bo coś, a chciałam 2-3 pomadki Bourjois, a nie są tanie ;)

      Usuń
  16. Ale ekstra:) Ja tam wole iść osobiście i sprawdzić ,,pomacać" ale jeżeli wiem czego chcę i jestem zdecydowana już to kupić to chętnie skorzystam:) Do tego uważam że cena przesyłki jest mała bo ja np. do najbliższego Rossmanna mam jakieś 20km więc na paliwo wydam więcej :)
    Do tego super jest to że mogę sprawdzić ceny produktów jakie są w Rossmanie nawet zanim do niego pojadę :) Dzięki Ci za ten post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, jeśli się nie ma możliwości to zamówienie jest świetną opcją dla pielgrzymki do Roska. Stwierdziłam, że napiszę, bo nie raz dziewczyny mówiły, jak pokazywałam zakupy, że mają za daleko, albo wcale nie mają w okolicy. Wydaje się to być dobrą alternatywą i ułatwieniem.

      Usuń
    2. No to dla wielu dziewczyn się przyda:)
      Jest to naprawdę świetne ułatwienie:)

      Usuń
  17. oja ale ekstra :D pomysł mieli świetny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie atrakcje :) Idę sobie zaraz potestować :) I mimo, że Rossmannów mam zawsze trochę po drodze to jednak bardzo sobie cenię zakupy z pozycji kanapy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jednego Rossa, wieś obok, ale tak to dopiero Warszawa. Gdyby mnie przypiliło, na bank bym zamówiła :)

      Usuń
  19. Super sprawa - można sobie wirtualnie pochodzić i zobaczyć co nowego i jakie są aktualne promocje :)) Często nie dostrzegam jakichś produktów i potem jestem zdziwiona, że są dostępne w Rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.