poniedziałek, 26 listopada 2012

Rossmann cz. II sagi jest 40% jest moc :D

Nie bijcie!

Tym razem to nie moje szaleństw!
 Ona, ona znaczy...
 Aga poszalała w Rossmannie :P
Patrzcie co wybrała!

  • 3 x lakier Wibo Express growth
  • lakier Wibo Glamour
  • lakier Max Factor
  • 3x linery MaxFactor
Ale poszalała!

A to wiadomość od Agi:

 Linery są boskie, chyba najlepsze jakie miałam do tej pory. Zmywają się genialnie, nie mażą się po twarzy tylko schodzą tak jakbyś sobie folijkę jakąś ze skóry ściągała ^^
I w końcu zakupiłam lakier z MaxFactora Fantasy Fire, piękny jest. Już go mam na paznokciach, pięknie się błyszczy i błyskawicznie wysycha. Szkoda tylko, że w takich małych buteleczkach bo bardzo kiepsko kryje i albo trzeba nałożyć z 6 warstw, albo jakiś kolor pod niego nałożyć ;)

Z tej wiadomości wnioskuję jedno: co żyw do Rossa po liner :D

36 komentarzy »

  1. fajne lakiery ;D
    hi hi tylko nie wykup wszystkiego ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, ja już wolę omijać rossmanna szerokim łukiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Promocja Rossmannowi się udała, trzeba korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sie dzisiaj wybiorę do rosmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już zaszalałam dwukrotnie, ale chyba pójdę jeszcze z raz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jedna wizyta wystarczyła :D i będę się bronić przed pójściem w środę :P

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dlatego zamiast 6 trzeba nałożyć jakiś bazowy :)

      Usuń
    2. Najlepiej pod niego nałożyć jakiś niebieski albo fioletowy i wtedy wystarczy jedna lub dwie warstwy ;)

      Usuń
  7. Wariacie Ty :)) Ja zbieram skrzętnie wszystkie swoje Rossmannowe zakupy w jednego posta :P / muszę zobaczyc te linery :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha ha to teraz poszalałaś;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko część szaleństwa. Rozłożyłam sobie zakupy na raty bo wtedy rachunek tak bardzo nie boli ;)

      Usuń
  9. Kolory linerów wyglądają przepięknie! O Ty nie dobra kusicielko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są cudne, nie rozmazują się, mają piękne kolory. Moja nowa miłość ;)

      Usuń
  10. Po liner może nie, ale na lakier chętnie się skuszę :) Wiem, że lepiej sprawdza się jako top coat, ale to nie szkodzi, bo mam kilka takich lakierów, na których ma szansę wyglądać super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to dała czadu...

    Pytałaś u mnie o kolorówkę w Mon Credo: widziałam tam jakaś kolorówkę (i dużo pielęgnacji), ale nawet tam nie zajrzałam, bo byłam oszołomiona ilością zapachów, buteleczek i innych cudów. I tak wyszłam stamtąd kompletnie skołowana, tyle tego było. ;-)

    Ale myślę, że warto tam zajrzeć, bo tam można tak na spokojnie wszystko oglądać, bez żadnej zniecierpliwionej pomocy. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będę się kiedyś musiała tam przejść bo w sumie jest mi po drodze :)

      Usuń
  12. te lakier z Express growth bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ahahahaha dobre :D mnie na szczęście Ross nie przyciągnął.. za dużo nakupowałam w innych przybytkach grzechu :P

    OdpowiedzUsuń
  14. szalona! :D mam ten sam lakier z Wibo glamour nails :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kurcze chyba tylko ja jeszcze nie skorzystałam z tej promocji w rossmannie:((
    Muszę się tam udać:)

    OdpowiedzUsuń
  16. :) Dziękuję, ale chętniej wchodzę na Wasze blogi bez ich reklamy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Do fantasy najlepiej wygląda podkład z fioletowego kryjącego kremiku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 3 warstwy tego lakieru i mam paznokcie w niepowtarzalnym, niebanalnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe lakiery, muszę je wyszukać w moim rossmannie :)
    Zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.