środa, 22 maja 2013

Core Color by Benefit czyli nowe piękności od Bene


Dziś chciałam Wam pokazać zdjęcia nowej kolekcji Bene. W następnych 3 postach będą swatche wraz z recenzjami poszczególnych produktów. Powiem Wam od razu że jestem bardzo zadowolona z odcieni które do mnie przyszły :)


Przyciągające uwagę opakowania nowej kolekcji do makijażu jest zainspirowane artdekowską stylistyką mostu Golden Gate ‐ symbolu San Francisco, miasta z którego wywodzi się marka Benefit.
Nowa kolorowa kolekcja do makijażu Benefit prosto z najbardziej kolorowego miasta świata!


Oraz moje cudeńka:


 Jak Wam się podobają?
Od czego mam zacząć cieni w kremie, cieni w kamieniu czy błyszczyka?



24 komentarze »

  1. opakowania są genialnie..poproszę o recenzje tradycyjnych cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cienie w kremie mi się podobają bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również! Chcę sobie dokupić jeszcze fiolecik bo mnie mocno kusi!

      Usuń
  3. mam juz jeden z tych cieni w kremie, poluje na reszte :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz to totalnie zazdraszczam! :D pokazuj wszystko jak najszybciej!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. cienie w kremie :) chociaż nie ukrywam że chcę zobaczyć najlepiej wszystko na raz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była u mnie burza i napisałam w wordzie już o prasowanych ale w kremie będą kolejne :)

      Usuń
  6. Wzornictwo opakowań jest urocze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa cieni zarówno w kamieniu jak i w kremie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zośka, idź pomacaj do Sephory, szczególnie te w kremie!

      Usuń
  8. Ta kolekcja jest boska ;) Benefit zaskakuje mnie co raz bardziej ;))



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Jak pierwszy raz zobaczyłam, nie mogłam się napatrzeć :)

      Usuń
  10. Ech, szczujesz tym Benefitem :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Baaardzo się podobają :) szczególnie cień Pinky Swear

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków... Hmmm, po komentarzach tutaj i w innych miejscach widzę, że chyba tylko ja mam jakieś odchyły psychiczne i nie podobają mi się te opakowania o.O
    Ale w końcu najważniejsza jest zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi :D każdemu się podoba co innego ;) Powiem Ci tak jest to bardzo ciekawy design i przede wszystkim są na na tyle ciężkie że czuć je w ręku.

      Usuń

Podziel się swoją opinią.