piątek, 31 maja 2013

Essie All Tied Up, po prostu wow!


Nigdy nie sądziłam że się na niego skuszę. Nie jestem fanką rudawych, miedzianych i przybrudzonych kolorków. Ten mnie jednak skusił. Może dla tego że posiadał śliczne złote drobinki i był ostatni, a wiemy jak "ostatnia sztuka" działa na decyzję o zakupie ;) Kiedy go nałożyłam zakochałam się bez pamięci!

Przedstawiam Wam lakier Essie All Tied Up, piękny odcień lekko rudawej cegły z domieszką beżu. Nakłada się bajecznie, schnie szybko i trzyma się 4dni bez odprysków, po 6-7 jest do zmycia. Nakładałam go zarówno z topem jak i bez i trzymał się równie długo, przy codziennych domowych obowiązkach. 

Zobaczcie swatche:


Jestem szczerze zakochana w tym odcieniu!

32 komentarze »

  1. ja takie kolorki lubię pięknie opalizujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwsze co pomyślałam jak go zobaczyłam to "o Krzyklowy odcień" :D

      Usuń
  2. Wszystko teraz mają Essie, a ja nie, ojjj musze się chyba poprawić. Podoba mi się ten kolorek, miałam jeden lakier z bardzo podobnym kolorem, był śliczny po prostu, ten też jest i mnie bardzo kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam jak i mnie dziewczyny kupiły Essiakami ale szkoda mi było kasy. Pierwszy raz kupiłam na promocji dwa odcienie i tak co promocja szukam sobie jakiegoś :)

      Usuń
  3. Mam go, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie mój kolor, ale mojej mamie by się spodobał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak podeszłam do tego koloru, ale na paznokciach szalenie mi się spodobał :D

      Usuń
  5. chyba kazdy Essiak zachwyca mnie za kazdym razem gdy go widzę :D tak jak faceci gdy widzą cycki za kazdym razem są zadowoleni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha xD Chyba że "z przodu plecy, z przodu plecy..." ;)

      Usuń
  6. bardzo przyjemny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny jest i cudownie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealny na lato, przez te opalizujące drobinki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wygląda. Nie przepadam za takim kolorem, ale ten lakier mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten shimmerek dodaje mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie wygląda na paznokciach ;) Widząc go w buteleczce raczej by mnie nie przekonał

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba nie mój kolor, choć u Ciebie wygląda bardzo przyjemnie :) ja wolę jednak konkretniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ale stwierdziłam że spróbuję i mnie miło zaskoczył :)

      Usuń
  13. Całkiem ładny, jesienny, cynamonowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. niesamowity :) jeden z "moich" odcieni na gorsze dni gdy nie chce mi się nic wymyślać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie podobają mi się drobinki. ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam przybrudzone lakiery. A drobinki dodają całości uroku. Całkowicie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem w nim zakochana, pomimo że zawsze uważałam że takie lakiery pasują paniom 40+

      Usuń
  17. Ciekawy odcien:) Ja chyba jednak wolę żywsze, choć wiadomo jak to jest:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieta zmienną bywa :D Ja niedawno używałam tylko róży, a dziś niebieski, pomarańczowy, zielony etc :D

      Usuń

Podziel się swoją opinią.