środa, 19 czerwca 2013

Wyprzedaże i takie tam luźne opowieści :)


Dziś krótko i mam nadzieję treściwie :)
W BBW są świetne obniżki, dla tych z Was , które nie znają tej marki będzie to wspaniała okazja na testy. Żele, mgiełki, balsamy i świece z ostatnich 3 letnich kolekcji są 30% tańsze. Żele do rąk, zapachy do domu, odświeżacze 50% tańsze. Do tego możecie u mnie wziąć udział w konkursie z BBW. Mam ok 20 zgłoszeń dopiero, więc zgłaszajcie się są duże szanse na wygraną KLIK.



W TBSie polecam Wam na wyprzedaży masła 35zł i żele 12,50zł. Uwielbiam ich żele, domywają mi pędzle :P Powyżej są zakupy z obu tych sklepów. Skromne bo nie mogłam się zdecydować co chcę, a żelom nie odmawiam, nigdy ;)
W TBSie spotkałam Marylin z bloga marilynnandcosmetics, po żeliku, szybka kawka i do domku :)

Niedługo jeszcze chciałabym Was pomęczyć kulinariami. Domowym sposobem na pizze i na hamburgera. Uwielbiam gotować! 


Chciałam się Was zapytać jak Wam mijają już praktycznie letnie dni? 
Leniuchujecie, pracujecie czy jak ja sesjujecie? :D 


31 komentarzy »

  1. Nie jestem studentką, a padam na dziób...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi zostały jeszcze tylko dwa.... teraz tydzień wolnego=nauki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już tylko 5 prac i jeden egz i później praktyki :D

      Usuń
  3. ja juz jestem po sesji :) dwa tygodnie wolnego i ide do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uczestniczyłam dzisiaj w Twoich zakupach w TBS ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie miałam dzisiaj bardzo trudny egzamin tak więc moje dni mijają na nauce ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się właśnie uczę na konkurs o pracę i też już mi głowa pęka od nadmiaru informacji ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ucz się! Bo to pewnie do urzędu albo jednostki państwowej jakiejś.

      Usuń
  7. Haha uwielbiam Heroes III :) Ta jagódka z TBS musi być świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam fotki ze Spartą ale większość wulgarna była. Ta mnie urzekła właśnie HIII ^^ wiemy co dobre!

      Usuń
  8. pracujemy, sesjujemy, zakończenie roku przygotowujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na wyprzedaży w BBW byłam i co nieco kupiłam, choć wolałabym więcej :) A w TBS miałam ochotę na żel i masło borówkowe, ale ostatecznie stwierdziłam, że mam tyle innych produktów tego typu, że pewnie wystarczy mi do kolejnej wyprzedaży ;))

    A tą pizzą to mi robisz smak od kilka dni! Dosłownie dostaję ślinotoku! Koniecznie podziel się przepisem! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się sama zdecydować nie mogłam co chce :D brałam, odkładałam. Miałam wziąć balsam gruszkowy ale jakoś po chwili już go nie czułam i był zapachowo jakiś nie taki jak ja bym chciała.
      Będę pisać! Za chwile siadam do notki :D

      Usuń
  10. A ja nie byłam w TBS i nie planuję, żele co prawda kuszą, ale mam duże zapasy...

    A tą pizze na pewno zrobię z tego przepisu, ciekawe czy wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem żeloholikiem, strasznym. U J mam już 3 żele, w domu wole nie liczyć ale coś ok 8-10 stoi nie otwartych ^^

      Usuń
  11. narobiłaś mi smaka na pizze. od czasu kiedy zaczelam robic pizze w domu nie mam ochoty na taka z pizzerii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się :) wychodzi taniej i masz składniki które chcesz w ilości jakiej chcesz :)

      Usuń
  12. Muszę się wybrać do B&BW, przydałaby mi się wiosenna świeca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są fajne, ja byłam lekko nieprzytomna więc nawet nie wąchałam :D

      Usuń
  13. hehe ja niestety sesje mam i to do połowy lipca, więc nieciekawie :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety u mnie stacjonarnie tylko TBS w Douglasie. Jutro mam obronę ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. wow! Faktycznie masz zdolności kulinarne! Oj chciałabym taka pizze:))

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.