środa, 30 października 2013

Zostań testerką korektora BB Gosh!


Dziewczyny podczas ostatniego spotkania blogerek urodowych w Warszawie otrzymałam BB korektor Gosha w odcieniu medium. Niestety to nie jest mój kolor, a bardzo chciałabym Wam go pokazać na blogu. Dlatego szukam testerki, która ma ciemniejszą karnację skóry i podjęłaby się przetestowania tej paletki. Następnie opisałaby ją na moim blogu (bez konieczności robienia zdjęć). Czas przeznaczony na testy i opis produktu będzie do ustalenia już po wyłonieniu testerki indywidualnie. Zgłoszenia przyjmuję tylko od moich stałych czytelniczek i komentatorek.

Jeśli chciałybyście przetestować ten korektor i macie cerę nie tak bladą jak ja, wyraźcie w komentarzu chęć udziału oraz napiszcie swój adres e-mail
Czas na zgłoszenie to 7dni od dziś. W ciągu 3 dni wybiorę testerkę do której trafi BB.

Ten najciemniejszy kolor w palecie to złoty rozświetlacz.

Zapraszam!

24 komentarze »

  1. Za ciemy dla mnie, ale chętnie poczekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka szkoda,że to nie moje kolory:( ale powodzenia dziewczyny i czekam na recenzję;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyrazam chęc udziału :)
    martyna.borowiecka92@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ciemną karnację, co zresztą widać na zdjęciach na blogu i WYRAŻAM CHĘĆ UDZIAŁU :)
    mail ; anusza93@wp.pl
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że Gosh ma taką paletkę korektorów. Z tego co widzę, chyba tylko ten najjaśniejszy by był odpowiedni dla mnie. Ciekawe czy mają jaśniejszą paletkę? Muszę sprawdzić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chętnie bym go przetestowała bo od jakiegoś czasu chadzam na solarium i moje stare korektory są za jasne dla mnie. Wyrażam chęć udziału.
    Saheli@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  8. Dwa pierwsze były by dla mnie w sam raz, ale ten ostatni to chyba tylko jako bronzer w kremie (czasem w ten sposób używam zbyt ciemne korektory, które posiadam w swojej paletce ;)) Jeśli też mogę spróbować, to ustawiam się w kolejce, może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie mam ciemnej karnacji ale strasznie jestem ciekawa jak się sprawdzają więc czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zainteresowana przetestowaniem korektora. :)

    woomanly.blogspot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też chętnie się zgłoszę. Na jesień zawsze mam co ukryć, a widzę, że to moje kolory;)
    gusia825@gmail.com
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielka szkoda, że ja tak samo blada jak i Ty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi smutno z tego powodu :( Ale myśle że jeszcze coś wykombinuje dla bladolicych :D

      Usuń
  14. Chętnie bym przetestowała, lecz jestem typowym bladziochem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyrażam chęć udziału w teście, oprócz mnie potestuję na klientkach mojego salonu które mają różne karnacje.
    magdalena-kowalkiewicz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie wyglądają :)
    ale też nie moje tony

    OdpowiedzUsuń
  17. O, moje kolorki.
    Wyrażam chęć udziału!
    olajaneczko@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Powinien być dobry!
    Zgłaszam się ;)
    zuzapearl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się ;) nie jestem jakaś super blada.
    agu747@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. kolory powinny być dla mnie odpowiednie szczególnie korektor i rozświetlacz :)
    soniasikora@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.