czwartek, 8 maja 2014

Czy w niebieskim mi dobrze?


Dostałam dziś maila od Astora, że poszukują ambasadorek. Stwierdziłam, że nawet jak się nie zgłoszę to się pobawię. Padło na niebieskości i żółcie. Chciałam zobaczyć, jakbym wyglądała w tych odcieniach przy zielonych oczach :)

I wyszło tak:


Z Astora użyłam:
Big & Beautiful Volume Mascara
Collection Kisses 540 Caribbean sea i 160 Vintage Gold
Skinmatch Trio Blush (002 Peachy coral) 
Skinmatch Powder 100 ivory

Makijaż oczywiście jest przerysowany, żeby zobaczyć jak mi będzie w niebieskim.To nie są moje odcienie, ale może zielenie lub fiolety byłaby lepsze? ;)

Jak Wam się podoba?

edit:
Wersja bez niebieskości na górze. Poprawiona w picmonkey.



53 komentarze »

  1. nie dla mnie, nie lubię niebieskości na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też fanką nie jestem, ale mam koleżanki, które wyglądają obłędnie :)

      Usuń
    2. po usunięciu góry jest lepiej :D teraz mi się z latem kojarzy :D

      Usuń
    3. No :D Też mi się wydaje, ze od razu jest lepiej.

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się niebieski akcent na dolnej powiece :)
    Ja sama chyba nigdy nie przekonam się do błękitów "u góry" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba bez niebieskości na górze i dodanie pomarańczowego byłoby lepsze.

      Usuń
    2. Moim zdaniem o niebo lepiej :)
      Podoba mi się to zestawienie kolorów.

      Usuń
    3. Jeszcze pewnie cos pokombinuję w wolnej chwili :)

      Usuń
  3. Dół jest ok, ale góra niekoniecznie. Sorki

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem zielonooka, ale mnie ślepia jarzą jak jupitery zbyt intensywnie :/ i w niebieskich wyglądam jak totalna potwora ;) Natomiast Tobie jest dobrze w tych niebieskościach! Pomyślałabym tylko nad górą, ona mi się akurat nie podoba - lecz to, co zrobiłaś z dołem - majstersztyk :) Zielonookim jest dobrze w fioletach i nasyconych zieleniach :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz teraz po usunięciu niebieskiego z góry :)

      Usuń
    2. ha! od razu lepiej :)

      Usuń
  5. Też dostałam tego maila. ... a mam takie przeziębienie że ledwo na oczy patrze. ...ale czasu jeszcze trochę jest; ) wersja bez niebieskości nad załamaniem powieki super. ..

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dostałam takiego maila, ale nie biorę udziału, bo nie specjalnie umiem się malować - he, he ;D
    Druga wersja-super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmaluję jeszcze raz ten tyle że bez niebieskiego i może jeszcze jakiś :)

      Usuń
  7. mi bardziej przypadła wersja bez niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po usunięciu niebieskiego jak najbardziej pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bez niebieskiego na górnej powiece jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. :) dolna wygląda świetnie. Jeżeli chodzi o niebieskości do zieleni toja lubuję się w kobaltowych kreskach

      Usuń
    2. Muszę sobie taką sprawdzić :)

      Usuń
  10. ślicznie, bardzo wesoły makijaż:) ale racja bez niebieskiego o wiele lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wersja druga - jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam zielone oczy i raz zrobiłam makijaż w kolorze turkusowym i mi się nie podobało a innym wręcz odwrotnie, ciężko jest się przyzwyczaić do tego koloru ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bez tego niebieskiego u gory lepiej :*

    OdpowiedzUsuń
  14. bez tego na górze zdecydowanie lepiej :)
    ja uwielbiam niebieskości! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak. jak teraz patrzę na oba to ten pierwszy to pomyłka, zdecydowanie :D

      Usuń
  15. Druga wersja jest moim zdaniem super, w pierwszej jest za dużo. Drugą spokojnie mogłabyś nosić nawet na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja patrzę teraz po kilku godzinach to to pierwsze jest nie to że nie ładne. Ono jest straszne :D

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z niebieskim na oczach jest różnie, ja osobiście noszę często i uwielbiam, ale fakt faktem, nie każdemu pasuje :)
    Druga wersja lepsza !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zawsze wrażenie że wyglądam dziwnie, jak z mlecznym błyszczykiem na ustach np. :P

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fit Princess8 maja 2014 21:08

      druga wersja jest lepsza, delikatniejsza, a takie lubię bardziej ;) nie przepadam za kolorami na powiekach :)
      /bez linku/

      Usuń
  19. mnie się obie wersje podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. oh nie tylko nie niebieski na górnej powiece ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. niebieskości potrafią wyglądać pięknie przy zielonej tęczówce, ale tylko gdy łączy się je z nnymi kolorkami, czyli gdy nie grają pierwszych skrzypiec dlatego też wersja bez tych błękitnych plam na górnej powiece wygląda to świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Całkiem fajnie ci w niebieskim ;) Ale lepiej bez tego na górnej powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  23. druga wersja zdecydowanie lepsza :) życzę powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie :) ale chyba lepiej bez niebieskiego cienia na górnej powiece :) ja jakoś nie potrafię dobrze wykonać makijażu dolnej powieki ;/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.