czwartek, 7 sierpnia 2014

Porównanie odcieni Candy Yum-Yum, Kelly Yum-Yum i Girl About Town, MAC


Zapytałam Was czy chciałybyście porównanie pomadek Candy Yum-Yum i Kelly Yum-Yum, ponieważ po sieci krążą informacje, że pomadki są identyczne tylko wykończenie mają inne. Specjalnie dla Was zestawiłam ze sobą trzy odcienie Candy Yum-Yum, Kelly Yum-Yum i Girl About Town, żeby sprawdzić ile jest prawdy o tym, co piszą że dwa pierwsze odcienie są identyczne, a trzeci podobny. Zaprasza do czytania!



Candy Yum-Yum to czysta chłodna fuksja o matowym wykończeniu. Moim zdaniem pomadka nie jest do końca matowa, wydaje się być połączeniem matu i satyny. Nakłada się ją sprawnie, ale trzeba uważać trochę na prześwity. Po pewnym czasie pomadka na ustach staje się matowa. Bardzo długa trwałość. 

Kelly Yum-Yum to fuksja z odrobiną czerwieni. Jej wykończenie jest satynowe i dużo lepiej rozprowadza się na ustach niż Candy. Po pewnym czasie powoli staje się matowa i trwa na ustach dobre 6-7 godzin. Jeśli chcecie zobaczyć ją na ustach zapraszam pod ten link.

Girl About Town to połączenie fuksji z czerwienią. Wykończenie pomadki to amplifed czyli kremowe i kryjące, nadające ustom delikatnej soczystości. Trwałość do 4-5h.


Porównując pomadki, muszę powiedzieć, że dla mnie Kelly i Candy nie są podobne, w tym znaczeniu, że miały one być swoimi odpowiednikami o różnym wykończeniu. Na swatchach możecie zobaczyć, że jednak nie tylko wykończenie je różni, ale także samo dodanie kropli czerwieni do Kelly sprawiło, że jest ona nieco inna. Candy sama w sobie jest pięknym, chłodnym ale mocno żarówiastym odcieniem fuksji, idealnie nadającym się do tworzenia kontrastów. Kelly, pomimo swej równie zwariowanej kolorystyki, jest odrobinę bardziej stonowana, natomiast Girl About Town, w tym zestawieniu, gra rolę spokojnej i nie rzucającej się w oczy ;)

Od lewej: Candy Yum-Yum, Kelly Yum-Yum, Girl About Town

Od lewej: Candy Yum-Yum, Kelly Yum-Yum, Girl About Town

Od lewej: Candy Yum-Yum, Kelly Yum-Yum, Girl About Town

Od lewej: Candy Yum-Yum, Kelly Yum-Yum, Girl About Town

Podsumowując, jeśli miałybyśmy mówić ogólnie to wszystkie pokazane odcienie w tym poście są podobne. Pewnie dla niektórych mężczyzn nawet byłyby takie same, różowe :D Jednak rozpatrując je dokładnie, jak na kosmetycznego bzika przystało i mając w pamięci kultową Candy, jako bliźniaczkę Kelly, stwierdzam, że są one różne.


Która z tych trzech podoba Wam się najbardziej?
Wolicie Kelly czy Candy?

49 komentarzy »

  1. Środkowa najładniejsza :)

    PS. Widzę OGROMNE zdjęcia swatchy, mocno wychodzące poza szablon bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli Kelly, to też mój wybór, z pazurem ale można ją odziać na miasto:)

      Jeśli przeglądasz na mozilli, może tak się dziać i trzeba poczekać aż sie cała strona załaduje. Niestety mozilla ostatnim czasem nei chce ze mną też współpracować. Na chromie wszytko ładuje się ładnie :)

      Usuń
    2. Firefox, ale już jest dobrze :)

      Usuń
    3. Zmieniłam rozmiar swatchy. Nie wiem co się tej mozilli dzieje :(

      Usuń
  2. Wszystkie są cudowne ! <3 Gdyby było mnie na nie stać, to miałabym każdą i codziennie szokowałabym takimi ustami ludzi na ulicy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuś zobacz sobie ten filmik https://www.youtube.com/watch?v=2IeUIMo4JDI Hania pokazuje odpowiedniki kolorystyczne dla Candy :) Wiadomo, że Candy byłaby najlepsza, ale można ją przez jakiś czas zamienić na jakąś innej marki :)

      Usuń
  3. Kelly mega mi się podoba i mając Candy chętnie przygarnęłabym jej siostrę bo dla mnie to też inny odcień, nie jest już taki.. rażący. Kurcze, kusisz mnie!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak są siostrami, ale jedna młodsza :P To szybciutko, bo on line już jest wyprzedana :(

      Usuń
  4. girl about town jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory cudne choć pewnie bym sie nie odważyła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Candy Yum Yum ma piękny, zimny odcień. Chyba jest najbardziej w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda z nich ma to coś w sobie. Ja sobie Candy wyobrażam do pinupu :)

      Usuń
  7. Candy Yum-Yum i Kelly Yum-Yum są podobne, ale jednak inne. Przynajmniej ja tak to widzę ;)
    No, a tak poza tym fajnie by było mieć wszystkie trzy. Moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie piękne, ale Girl About Town już chwilę za mną chodzi, więc ta podoba mi się najbardziej i gdybym miała wskazać dokładną kolejność w jakiej uszeregowałabym te odcienie od najładniejszego, to wskazałabym właśnie GAT, Kelly i Candy :)

    P.S. Masz wszystkie 3? :)
    P.S.2 Chyba źle Ci się podlinkował wpis o Kelly (pod Candy :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zastanawiam między Kelly a GAT, która mi się bardziej podoba. GTA jest mocna, ale nie tandetna. Wszystkie trzy są moje :) Dziękuję, że zauważyłaś, poprawiłam :* Pewnie myślałam cały czas o ich porównaniu i wstawiłam na końcu link nie tam gdzie trzeba :D

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie jest w stałej kolekcji, bo by się przydała :)

      Usuń
  10. Wszystkie cudowne, nie da się wybrać jednej :) Uwielbiam takie odcienie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak z lakierami. Mam koszyk różowych i dla mnie każdy jest inny i wyjątkowy :D

      Usuń
  11. Według mnie są tylko trochę podobne :) Kelly i GAT nawet mi się podobają, Candy to już totalnie nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Candy to pewnie by Karminowe Usta ślicznie wyglądała:) Kelly i GTA <3

      Usuń
  12. piękne są <3 Kelly chyba wygrywa :D

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba Kelly by była lepsza dla mnie niż Candy ;p
    musisz dać mi kiedyś się wysmarować jakimś MACzkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne oj piękne! Kelly mi się najbardziej podoba

    OdpowiedzUsuń
  15. GAT uwielbiam, ale na Candy muszę się skusić koniecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę obadać czy jak połączę pędzelkiem GTA i Candy to wyjdzie mi Kelly :D

      Usuń
  16. nie umiałabym się zdecydować na jeden.. chyba mam syndrom "chcę je wszystkieeeeee"!

    OdpowiedzUsuń
  17. Candy taka chłodna *-* Myślałam o niej, ale boję się, że będzie wyglądać za bardzo barbiowo na moich ustach, przy lekko opalonej karnacji :( Bo do dwóch pozostałych mam chyba odpowiedniki, a przynajmniej nieco zbliżone odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona i na bladej będzie barbiowa :D Muszę obmyślić jakieś makijaże z nią. Ja chyba, o dziwo, nie mam :P

      Usuń
  18. Wszystkie prezentują się pięknie, ale dla wygrywa Girl About Town. Boski odcień!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście ze to inne odcienie! Dla mnie nie ma dwoch takich samych : ) ja bym brała wszystkie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. o jaacie , wszystkie są absolutnie obłędne !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne :) myślałam nad Candy Yum-Yum, ale chyba Kelly Yum-Yum teraz bardziej mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  22. Każda śliczna! A na ustach tez widać różnicę w odcieniach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać, bardzo. Zrobiłam sobie usta, górną wargę Kelly, dolną Candy i widać było różnicę. Mam fotki, ale nie pokaże bo się rozmazałam jak poszłam na dworzu robić i mi wstyd :P

      Usuń
  23. Kelly Yum-Yum to mój faworyt

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.