poniedziałek, 8 września 2014

Potrójne cienie GOSHa


Dziś o tym co lubię najbardziej, czyli cienie. Na tapecie będzie trio eye shadows od GOSHa, które upolowałam w marcu na targach Beauty Forum, czyli tr24 Spring Passion. Zapraszam do poczytania i pooglądania.


Cienie mają 2g i zamknięte są, w typowej dla tej marki, kasetce. Opakowanie produktu jest trwałe, wręcz niezniszczalne (wiecie, te samobójcze skoki z półek :P) i do tego ładne. Konsystencja cieni jest miękka, jedwabista, odrobinę kremowa. Same cienie są satynowe z mikroskopijnymi srebrnymi drobinkami. Są rewelacyjnie napigmentowane, pięknie się rozcierają i łatwo się na nich pracuje. Na mokro wyglądają rewelacyjnie. Na bazie są trwałe i ładnie połyskują, bez bazy już tak kolorowo nie jest.


Bardzo je lubię, służą mi znakomicie od kiedy je mam. Jestem bardzo ciekawa czy inne trójeczki, również są tak zachwycające.


Lubicie małe paletki cieni czy wolicie pojedyncze?


43 komentarze »

  1. Zdecydowanie wolę paletki, są bardziej praktyczne :) Cienie z tej paletki to zupełnie nie moja bajka, ale przyznam, że pigmentację mają okej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś lubiłam pojedyncze, ale teraz albo gotowe paletki albo wkłady do własnych kompozycji cieniowych :)

      Usuń
  2. Mam inna troję cieni Gosh- bardzo słabo napigmentowane, troche sie zawiodlam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj :( Ja kiedyś miałam czwóreczkę i była kiepska, nawet bardzo, ale dostałam ja od jakiegoś sklepu, więc uznałam, że pozbywali się starego towaru. Na stoisku Gosha na targach wszytko było mega na pigmentowane :)

      Usuń
  3. Nie miałam takich małych paletek, jak dotąd miałam tylko pojedyncze cenie albo całą paletę ;) Ale jakby mi się trafił trojaczek w jakichś kolorach do mnie pasujących, to chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czasami kupuje mini paletki, ale raczej wolę pojedyncze cienie. Ta ma zdecydowanie moje kolory!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie trój lub dwu kolorowe paletki :) A Ty masz prześliczne zdjęcia! Przyjemnie się je ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory śliczne :) Zwlaszcza ta pistacja ;) Nie mialam.nigdy do czynienia z cieniami tej marki, ale mam bardzo dobrą kredkę w kolorze błękitnym, którą mogę smialo polecic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam taką ładną goshową w odcieniu mlecznego brązu :)

      Usuń
  7. ah ten fioler z miętą są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam je bo idealnie się nakładaja :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam takie zestawy :) można wyczarować coś pięknego - i do tego te kolory, myślę, że polubiłabym je :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych cieni ale kolory wyglądają nieźle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle jest tych firm i cieni, że nie sposób wszystkie ogarnąć :D

      Usuń
  11. ten mocny brązik mnie zachwyca :) cała paletka ogólnie warta uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Gosh będzie na targach dokupię sobie jakieś :)

      Usuń
  12. Świetne kolory, przytuliłabym taki zestawik. :) Można liczyć na jakieś zdjątko cieni w akcji, choćby na fb? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję za jakiś czas, bo obecnie ciężko jest mi cokolwiek zrobić :)

      Usuń
    2. No to trzymam Aniu za słowo, bo strasznie mnie ciekawi jak wyglądają na powiece, a do tego wydaje mi się, że to Twoje kolory.

      Usuń
    3. Moje, moje :) Będę pamiętać, żeby zrobić, tylko muszę ogarnąć bardziej przyziemne sprawy, bo nie mam nawet gdzie lamp rozstawić ;)

      Usuń
  13. ładne kolory każdy z osobna, ale jakoś razem nie mogę sobie ich wyobrazić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś bardzo lubiłam kosmetyki Gosh:) Ciekawa jestem ich cieni:)

    OdpowiedzUsuń
  15. dla mnie nie ma znaczenia czy to cień pojedynczy czy trio czy paletka - grunt, żeby kolory były moje :) A te są :) Fiolet jest naj!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny zestaw kolorów - kusi :]

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podobają te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne kolory :) no może poza tym zielonym, ale jakieś rozświetlenie w makijażu musi być :) szkoda, że bez bazy już nie są takie trwałe..

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie piękne... Uwielbiam takie zestawy kolorystyczne... i pigmentacja... SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolory śliczne, chociaż nie dla mnie :) Ja mam jedną, jedyną paletę cieni i to mi w zupełności wystarcza. Teraz zastanawiam się nad oddaniem koleżance UD Naked 2 i zakupie kilku cieni pojedynczych oraz palety z Inglota. Może uda mi się również spełnić moje MACowe marzenie w postaci 3 cieni :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne kolorki. Kiedyś miałam dużo pojedynczych/podwójnych/potrójnych cieni, któe zajmowały mnóstwo miejsca w mojej mini kosmetyczce - kolorówce. Teraz wybieram raczej paletki, raczej - bo póki co głównie codziennie "mielę" jedną paletę :))

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.