sobota, 4 października 2014

BEAUTY FORUM- moje tegoroczne zakupy


Dzień dobry po małej przerwie!
Zacznę dziś od zakupów z targów kosmetycznych. Oczywiście i mnie nie mogło tam zabraknąć. Co prawda wybrałam się dosłownie na chwilę, ale upolowałam kilka interesujących mnie produktów. Jeśli chcecie zobaczyć co kupiłam, zapraszam do czytania.

BF w tym sezonie było bardzo fryzjersko-lakierowe, a że ja profesjonalnym fryzjerem nie jestem, ani tym bardziej jakimś lakieroholikiem, to nie zainteresowałam się  tymi stoiskami. Dodatkowo moje paznokcie są obecnie w dość kiepskim stanie, więc nie miałam nawet chęci. Za to wybrałam kilka innych produktów.


Wybrałam masło Nacomi (20zł), na które miałam chęć już od lutego. Postawiłam na treściwe, oliwkowe. W Orientanie wzięłam (po zachwytach związanych z balsamem imbirowym) rozświetlającą maskę do twarzy (25zł) i balsam granat i liczi (10zł). Już używałam maski i szału nie ma, ale dam jej jeszcze szansę.


Seche (20zł) to stały punkt programu. To już moja 4 butelka :) Flormar kusił mnie swoimi lakierami (10zł), ale ograniczyłam się do jednego. Pięknie się mieni w słońcu. Numerek dopiszę jak go znajdę.



Mimo iż fanką Maestro nie jestem, skusiłam się na dwa pędzle. Są ok, jak po 10zł/szt.



Ostatnim i najważniejszym punktem było stoisko Melkiora. Ich kosmetyki miałam okazję macać jeszcze przed wakacjami. Szykowałam się na wielkie zakupy. Asortyment  jednak był tak okrojony, że zdecydowałam się na paletkę do brwi i rozświetlacz, który wyglądem bardzo przypomina MACzkowe SFy. Paleta do brwi  jest rewelacyjna, a rozświetlacz dopiero przechodzi pierwsze testy. Za każdą z rzeczy dałam 35zł.



To wszytko, co upolowałam na targach., Tym razem nie było tak na bogato jak w lutym klik, ale zawsze coś ;)


Byłyście na BF? 
Coś Wam się spodobało z moich zakupów?

44 komentarze »

  1. Ja używałam Seche i nie wspominam tego dobrze. Mogłabyś napisać o nim trochę więcej? u mnie nie grał z niektórymi markami lakierów do paznokci i robiły sie bąbelki na lakierze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakładam lakier, przeważnie Essie, OPI, MAC czasem inne marki. Po odczekaniu 2-3min. nakładam warstwę Seche. Nigdy mi się nie ściągnął lakier :) Dobry top jest też Sally Hansen Rapid coś tam.

      Usuń
  2. Czekam z niecierpliwością na recenzję i bliższą prezentację rozświetlacza :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Melkiora, Melkiora... pierwsze słyszę ale rozświetlacz wygląda fajnie :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młoda marka. Miałam okazję zmacać ich produkty jakiś czas temu :)

      Usuń
  4. to tanio udało Ci się kupić pędzle z Maestro. Świetne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni się tak wystawiają 10-15zl za pędzle do oczu. Ceny na stronie są za wysokie.

      Usuń
  5. Interesuje mnie ta paletka do brwi, chętnie poczytałabym o niej coś więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozświetlacz bardzo mnie zaciekawił ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ten rozświetlacz świetnie wygląda i tez MACiem mi się skojarzył:) Ale kompletnie nie znam tej marki, gdzieś w internetach możną ją dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za granico, albo w Warszawie ul. Grzybowska 3 https://www.facebook.com/pages/Melkior-Professional-Polska/725588957480674

      Usuń
  8. Seche uwieeeelbiam!! A ten rozświetlacz jest pieknyy!

    OdpowiedzUsuń
  9. rozświetlacz wygląda super, czekam na bliższą jego prezentację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa tego rozświetlacza:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozświetlacz wygląda intrygująco:) Po raz pierwszy spotykam się z tęczą;)

    OdpowiedzUsuń
  12. to jest chyba Flormar 392, też taki mam :D
    a rozświetlacz fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjemności z używania :) Jestem ciekawa maski do twarzy, ale skoro dajesz jej szansę, to poczekam na pełną recenzję i Twoje zdanie o niej :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie targi kosmetyczne to musi być raj :) nigdy nie brałam udziału w takim wydarzeniu :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Dwie ostatnie zakupy mnie najbardziej zaciekawiły. Ich katalog dopiero w domy przejrzałam na spokojnie. Ja również mocno ograniczyłam się do części pielęgnacyjnej i makijażowej targów. Paznokcie to nie moja bajka, bo u mnie to raczej dramat. Czasu zawsze jest zbyt mało by wszystkie stoiska dokładnie zgłębić. Ja swoje zakupy z Targów pokazałam we wczorajszym wpisie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam taką paznokciową masakre, że aż mi szkoda kasy na laksy. Może jak uda mi się je podleczyć to sobie jakieś kupię :)

      Usuń
  16. No i muszę przyznać, że nie znam żadnego produktu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam wybierać rozsądnie. Flormarowy laks jest "osom" :p

      Usuń
  17. To ja mogę się podpisać jedynie pod znajomością Seche. Ale za to bardzo go sobie chwalę :))

    OdpowiedzUsuń
  18. To ten lakier którym się zachwycaliśmy na Secrets?

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.