środa, 31 grudnia 2014

Mój sylwestrowy makijaż


Szybki post, bo już powinnam wychodzić ;) W tym roku Sylwester będzie rodzinno-przyjacielski, dlatego też nie mogłam wymalować się bardzo mocno. Postawiłam więc na "klasykę" w której czuję się zawsze rewelacyjnie. Jeśli chcecie się dowiedzieć jakich produktów użyłam, czytajcie dalej.

Makijaż miał był w miarę stonowany ale jednak dający znać, że jest okazja żeby poszaleć. Dlatego też w ruch poszła MACowa pomadka Kelly Yu-Yum, o której możecie przeczytać w tym poście. W makijażu nie zabrakło moich ulubionych cieni i mascary. Całą listę znajdziecie poniżej.

  • podkład Urban Decay Naked Skin nr 1.0
  • korektor Bourjois Healthy Mix nr 51
  • puder Yves Rocher Youthful Glow Powder nr 100
  • róż MAC The Perfect Cheek
  • róż (bronzer) MAC Taupe
  • rozświetlacz The Balm Mary-Lou Manizer
  • tusz MAC Extended Play Lash
  • kredki Sephora nr 14 flashy taupe i GOSH odcień white
  • brwi Bell Ideal Brow Set nr 01
  • cienie: MAC: paintpot Let's Skate!, Naked Lunch, Swiss Chocolate, Haux, Club, Fig.1; Sephora Colour 5 odcień sunrise to sunset bronze (środowy odcień)
  • pomadka MAC Kelly Yum-Yum




Mam nadzieję, że mój makijaż się Wam spodoba. Zastanawiam się jeszcze czy po czasie nie zmienię pomadki na coś bardziej nudziakowego. W tym roku spędzam sylwestra na ostatnim występie kabaretu Limo, w ich wspólnej karierze. Do tego po północy będę mieć 6 rocznicę związku, jeśli dobrze liczę :P


Miłej zabawy kochani! 
Buziak dla Was na Nowy Rok!

44 komentarze »

  1. Wyglądasz pięknie, Aniu. :) Udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ;) udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie też, mam nadzieję że dobrze minął Ci sylwester :)

      Usuń
  3. Pięknie! :-) Udanego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż miałaś, ja nawet nie malowałam się, bo Sylwestra spędziłam w piżamie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja średnio co drugiego tak spędzam :D Albo choruję albo nie mam pomysłu na siebie. W tym roku był zaplanowany na początku sierpnia :D

      Usuń
  5. to ja Ci życzę żeby ta rocznica zamieniał się w coś więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądasz Anula! Strasznie Ci pasuje Candy. Przepięknie ożywia i odświeża lico :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny nieprzesadzony a z charakterem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż! Bardzo do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny makijaż, wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądałaś pięknie w tego Sylwestra :) Gratuluję 6 rocznicy i życzę wielu kolejnych :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż :) Ja również najlepiej czuję się w stonowanych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie :) I usta takoż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Ty jesteś kobieto piękna!
    Nie mogę oderwać oczu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chciałabym być na żywo taka śliczna :P Odpowiednio ustawiona twarz i jakby szczuplejsza :D

      Usuń
  14. Jeśli chodzi o Misshę, to ze 2 lata temu to był mój ulubiony bb cream. teraz zamówiłam go znów z okazji ddd. chyba moja cera trochę się zmieniła przez ten czas, bo chociaż nadal spisuje się ok, to nie jest to samo co 2 lata temu. jednak polecam, bo i tak go lubię :)
    Tutaj masz opinię i zdjęcia, tylko ostrzegam, są sprzed 2 lat ;)
    http://kulkaowszystkim.blogspot.com/2012/06/perfect-cover-bb-cream-missha-no-21-i.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) Będę mieć ja a uwadze przy azjatyckich zakupach. Post jest bardzo pomocny :) :*

      Usuń
  15. Pięknie Ci w nim! No i te włosy - cudo :D

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.