piątek, 26 grudnia 2014

Świąteczne mani- Essie, Catrice i Kiko


HOŁ! HOŁ! HOŁ!
Najedzeni, wypoczęcie, prezenty rozdane? Mam nadzieję, że okres świąteczny Wam służy. Ja zjadła babciną kapustę grzybkami, pierogi i rybkę, i trochę odpoczęłam. Okres przedświąteczny był u mnie bardzo zabiegany, więc jakoś nie nastawiałam się świątecznie. Dopiero wykonanie mani w czerwono-biało-złotych barwach nastroiło mnie pozytywnie. Dziś chciałam Wam pokazać jak wygląda on u mnie :) Zeszłoroczne również było w czerwieni, za sprawą RiRi Woo!


Do wykonania użyłam białego Essie Tuck It In My Tux, złotka Catrice Million Brilliance 07 Stars&Stories oraz czerwieni Kiko nr 240 Apple Red. Na początku zastanawiałam się czy nie wykonać, takiego samego malunku paznokci jak rok wcześniej, za pomocą RiRi Woo MACa. Jednak chciałam użyć Essie Trucka z zimowej kosteczki i Catricowego złotego brokatu. Do tego kilka osób mówiło, że chce zobaczyć Kikową czerwień, więc jest :)



Czerwień Kiko o numerze 240 Apple Red, pokazywałam Wam jako zajawkę w poście o niezwykłym lakierze Violet Microglitter. Już wtedy wywołał zachwyt. Moje serce również do niego mocniej zabiło, a po użyciu przepadłam. Nakłada się szybko, sprawnie. Dwie cienkie warstwy dają pełne krycie, a do tego schnie w mgnieniu oka. Zaryzykuję stwierdzeniem, że schnie szybciej niż Essie. Na paznokciach daje mokre, żelowe wykończenie. Trwałość to 6-7dni.




Kocham brokaty, ale nie lubię ich zmywać. Dlatego też wystrzegam się malowania wszystkich paznokci brokatowymi lakierami. Jeden z zupełności wystarczy. Na próbniku porównywałam sobie połączenie Catriceowy 07 Stats&Stories z czerwienią i bielą, i na bieli uzyskuje dużo ładniejszy efekt. Nakłada się łatwo. Jedna warstwa pokrywa lakier bazowy na tyle, że nie potrzeba dokładać złotych płatków. 


Essie Tuck It In My Tux z zimowej kostki to lakier idealny. Pięknie się pozycjonuje na płytce, nie robi prześwitów, nie ciągnie, nie rozlewa- ideał, jakiego długo szukałam. W trakcie wyjazdu wytrzymał na paznokciach 8 dni, dlatego też w Święta chciałam do niego wrócić.


 
Tak prezentował i w sumie prezentuje się nadal mój mani. Podoba mi się ;)
Chciałam podziękować jeszcze Marcie, za śliczną kartkę z życzeniami. Dziękuję Ci kochana! Buziaki dla Ciebie.



A jak Wasze pazurki prezentują/prezentowały się na Święta?


59 komentarzy »

  1. Śliczne pazurki ;) Złotko wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złotko jest fajne. Nakłada się go rewelacyjnie, ani za dużo ani za mało, tak w sam raz.

      Usuń
  2. ten topper jest śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna czerwień :o) taka świąteczna :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie taki odcień bardzo lubię. Mocny ale stonowany.

      Usuń
  4. Wszystkie kolorki piękne;) Idealne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana nie ma za co :) Cała przyjemność po mojej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, jest! Bo to piękna tradycja, a tak rzadko stosowana.

      Usuń
  6. śliczny ten lakier z catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie:) Wrzuciłam fotkę na instagram Spinek i Szpilek

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne mani.. ja muszę zabrać się za swoje paznokcie bo jakoś nie mam ostatnio na nie czasu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je ostatnio pieczołowicie hoduje. Jeśli zmyję lakier od razu idzie baza eveline i na to laksy plus seche. Inaczej mi się połamią i po zawodach :(

      Usuń
  9. Topper catrice kupię na pewno- jest rewelacyjny! A kiko to czysta klasa! Genialny odcień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogliby zrobić więcej odcieni z Catrice, tak jak teraz ma Essie. Kiko jest piękny i trwały i wszytko na raz!

      Usuń
  10. Piękne! a ta czerwień <3 ja mam niebieskie z brokatem ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo, bardzo ładne mani, a lakierek Essie cudowny, chcę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak gdzieś dorwiesz dużą butlę, kupuj koniecznie! :)

      Usuń
  12. Przepiękne to połączenie, to złoto z Carice muszę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złotko prezentuje się rewelacyjnie na białym. Jestem ciekawa jak będzie wyglądać na kobaltowym lakierze.

      Usuń
  13. Bardzo ładny i klasyczny mani:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czerwień w połączeniu ze złotem to jeden z najpiękniejszych pomysłów na świąteczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie żelkowe wykończenie, jakie daje lakier Kiko. Cieszę się, ze ta marka w końcu zawitała do Polski, będę mogła się z nią zapoznać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, choć uważam że przegięli trochę z niektórymi cenami. Jednak laksa za 15tkę sobie kupię :)

      Usuń
  16. Ten złoty super:) ja miałam tylko mani japoński :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chce sobie kupić zestaw do japońskiego, ale ciągle się waham.

      Usuń
    2. W moim przypadku było warto:) paznokcie bardzo mi się wzmocniły no i zestaw szybko się zwraca bo swój mam już jakieś 1,5 roku;)

      Usuń
    3. Właśnie przydałby mi się, bo z paznokciami mam masakryczny problem od zawsze.

      Usuń
    4. Podobno nie u każdego sie sprawdza więc ewentaulnie można najpierw spróbować zrobić u kosmetyczki

      Usuń
  17. Aż mam ochotę zdrapać sobie hybrydy jak widzę czerwone lakiery w postach. Tym bardziej z takimi subtelnymi zdobieniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha :D Wystarczy zmywacz z acetonem :P Kiedyś kupię sobie czerwoną hybrydę. Aktualnie mam jeden kolor taki czerwonopomarańczowy i średnio się z nim kocham ;p

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Jak na moje rustykalne upodobania to na prawdę spory komplement :) Dzięki!

      Usuń
  19. To złotko cudowne! Czerwień też jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  20. najswiateczniejsze pazurki ever ;DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja babcia się skrzywiła, ze fu co to za moda na jeden inny :D

      Usuń
  21. Pięknie to sobie obmysliłaś! Cudownie się prezentują paznokcie i świetny masz kształt! Bardzo to wszystko ze sobą gra :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj i ja lubię jabłuszko z Kiko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że nie podają nazw na butelkach, a przynajmniej jak nie widziałam.

      Usuń
  23. Idealne połączenie:) aczkolwiek ja w tym roku postawiłam na czerń i nude

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mokre wykończenie i TEN kolor Kiko skradły moje serce :D Uwielbiam czerwony we wszystkich odcieniach, a ten jest tak idealny... :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.