czwartek, 28 czerwca 2012

Bronze Goddess Sea Star Bronzing Blush Estee Lauder

Dziś chciałabym Wam pokazać mój piękny różyk z EL. Udało mi się go kupić w styczniu tego roku w promocji w Sepho za 130-40zł. Jest śliczny, ma piękny wzór rozgwiazdy leżącej na piasku. Jest po prostu cudny!


 Uważam, że opakowanie jest śliczne i eleganckie. Na pewno jest bardzo trwałe, ponieważ często noszę je ze sobą w dużej ciężkiej torbie i jak do tej pory nic się z nim nie stało.


Trzy zdjęcia powyżej są z zagranicznych stron internetowych.
 Co  do samego produktu ładnie się rozprowadza, jest trwały i ładnie pachnie. Dwa kolory możemy używać osobno lub łączyć tworząc preferowany odcień.
Kosmetyk wydaje się trwały i godny uwagi. Wiem, że co roku EL wypuszcza ten kosmetyk w trochę zmienionej formie: klik i klik
Jak widać pięknie się prezentuje i idealnie nadaje się na lato do opalonej buźki.



A Wy macie w swoich kosmetyczkach jakieś ulubione kosmetyki w pięknym opakowaniu?

22 komentarze »

  1. Piękna faktura aż nie chce się jej ruszać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją na początku delikatnie macałam palcem aby nie popsuć, no ale przecież stać nie będzie tylko :D

      Usuń
  2. Przez Ciebie się na niego mocno napaliłam, szkoda tylko że Peper wcześniej napaliła mnie na wiosenne metoryty guerlian :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie właśnie jakoś nowe Pucci z nóg nie zwaliły ;) Poczekam na wersję zimową o ile wypuszczą ;) Może będzie kolorowsza.

      Usuń
    2. Mnie powaliły totalnie, sama nie wiem czy same kulki czy wieczko, które upodobało mi się równie co one same :)

      Usuń
    3. Tak, uszka od meteorków przyciąga nas sroki :D

      Usuń
  3. pięknie wygląda zarówno w środku jak i na zewnątrz :D chyba nie mam takich piękności w swojej kosmetyczce ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda przepięknie, z chęcią bym go widziała u siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. prezentuje sie pieknie :) masz racje do opalonej buzki jak znalazl, na mnie teraz ( blada jak sciana ) niestety wygladal by kiepsko bo widze tam sporo pomaranczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie jest pomarańczowy mocno jest taki różanopomarańczowy. Ja wyszłam 2 razy na słońce zrobić zdjęcia do bloga i mnie ładnie opaliło :D

      Usuń
  6. przepięknie wygląda ten róż:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny jest!
    A w dodatku cudowanie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki piękny design!!! a i kolorki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię takie ozdobne tłoczenia, ale szkoda mi zawsze używać kosmetyku aby nie zniszczyć ozdoby. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny... Zazdroszczę, też na niego polowałam, ale nie miałam szczęścia.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.