sobota, 30 czerwca 2012

Makijażowe trendy jesień 2012

Dziś  był taki porządny gorący letni dzień. Patrząc na prognozę pogody, będzie piękna jesień tego lata. Dużo opadów i burz.... Ale ale nie z tym dziś do Was przyszłam. Poszperałam w sieci i znalazłam zapowiedzi nowych kolekcji kosmetyków i makeup'ów.

Oto jakie makijaże w tym roku proponują nam wiodące marki:

 Givenchy

Prada

Chanel

Stella McCartney

Dior

Burberry

 Gucci

Przeglądając wszystkie propozycje w Bazarze wybrałam właśnie te, ponieważ najbardziej oddawały charakter tego co nam proponują w tym roku. Dla mnie na plus są delikatne makijaże Diora, Burberry, Stelli i Prady. Natomiast mocno podkreślone ciemnym kolorem usta zupełnie mnie nie przekonują. I to co mi się nie podoba to grube brwi.... bry.... Nie jestem za cieniutkimi kreseczkami, ale to są krzaczory ;)


A Wy kierujecie się trendami?
Który makijaż Wam najbardziej przypadł do gustu?

19 komentarzy »

  1. Mmm piekne brwi od chanel ;-)

    Zakochalam sie w szmince Gucciego, mam taka w szufladzie, niech tylko wejdzie do mody.. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko wejdą do mody cekinki i kryształki na brwi :D

      Usuń
    2. nie nie, tego co widze ja nosi sie akurat BEZ brwi :D

      Usuń
    3. Albo utlenić na platynę i pół kilo kleju ;p

      Usuń
  2. O rany! przepadłam:) chciałabym wiedzieć co to za tusz z makijażu Stella McCartney a propozycja Burberry bardzo moja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że taki efekt daje nowa mascara Pupy http://www.pupa.it/ita/make-up/occhi/Product/mascara-vamp-.aspx

      Usuń
    2. Lecę oglądać! dziękuję :*
      Przy okazji narobiłaś mi ochoty na kolekcję Burberry:P

      Usuń
    3. No i teraz zonk bo w UK nie mam dostępu buuu... muszę pokombinować:) bo mają nie tylko boski fiolet.

      Usuń
    4. Marti jedzie w sierpniu do PL może z nią zagadaj ;)
      Fiolety zawsze są fajne :D

      Usuń
    5. Mam inne dojścia:)) tym bardziej, że ja chcę na już :DDD szkoda tylko, że akurat Pupa w UK jest poza dostępem wrrr

      Usuń
  3. Givenchy brązy piękne ale bez takich ust
    Burberry również badzo ładny cały makijaż :)
    trendami nigdy się nie kierowałam i chyba nigdy nie będę :D ale z drugiej strony nigdy nie mów nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. delikatność jest super, ale drugi makijaż też ma coś w sobie

    OdpowiedzUsuń
  5. brwi chanel, zdecydowanie fuj!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja maluję się i ubieram tak jak mi wygodnie i jak mi pasuje, nie pod trendy ;) ale kolorowe rzęsy jak od Stella McCartney lubię od czasu do czasu nosić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mimo naszej nie chęci do podążania za trendami to i tak nie unikniemy tego. W drogeriach będzie jesienny limitowany boom na kolory które wybierają Dior, Givenchy etc

      Usuń
  7. delikatne są super, Dior to ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam modelkę z 6 zdjęcia (Burberry), jest przemiła i przeurocza. Bardzo lubię rozmawiać z nią na twitterze:) A co do makijaży to najbardziej podoba mi się Dior i Burberry - stawiam na delikatność

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.