poniedziałek, 23 lipca 2012

High Lights, czyli zamiennik High Beam Benefitu?



Hej dziewczyny!

Jak wam minął weekend? Mój był o dziwo spokojny i bez szaleństw, ale to dobrze bo moja buźka odpoczęła ;) Mam Wam do pokazania dwie rzeczy, a mianowicie rozświetlacz i bronzer. Dziś Wam chcę pokazać ten pierwszy.

Przychodzę do Was z czymś co mnie urzekło i na stałe zamieszkało w mojej kosmetyczce, a mianowicie High Lights firmy technic®



Jest to produkt rozświetlający zamknięty w szklanej buteleczce, takiej jak High Beam Benefitu. Buteleczka wygląda porządnie, ma plastikową nakrętkę z pędzelkiem i mieści 12ml produktu czyli bardzo dużo! Kupiłam ten rozświetlacz w kosmetykomania.pl za ok 14,50zł. Miałam w tym czasie ochotę na Benefitowe cacko, ale stwierdziłam że 6 miesięcy od otwarcia to trochę dla mnie za mało a ja i tak nie zużyję przez ten czas nawet 5ml. Więc w taki sposób stałam się posiadaczką tego cuda, którego ważność to 24 miesiące.



Buteleczka wygląda na trwałą, nie odpryskuje i po wielu spacerach w kosmetyczce wyjazdowej nic się z nią nie dzieje. Pędzelek jest poręczny, nie wypada z zakrętki i nabiera odpowiednią ilość produktu. 
Jeśli chodzi o zawartość buteleczki. Płyn jest w postaci balsamu, lekki upłynniony, mieniący się krem. Jednym słowem konsystencja idealna. Zapach jest leciutki kwiatowy, prawie nie wyczuwalny. Przy rozprowadzeniu kosmetyku nie zauważałam tworzenia się plam lub zaschniętych skorup. Drobinki nie są widoczne i nie świeci się nachalnie. Daje piękny muszlowy-perłowy efekt rozświetlenia i zdrowej skóry.








Jeszcze chciałam Wam pokazać jak wygląda na buzi. Mam nadzieję że udało mi się to uchwycić. Wydaje mi się że sfotoszopował mi buzię ;)


Bez rozświetlacza i bronzera (o nim w kolejnym poście):




 

Z rozświetlaczem i bronzerem:
 Buzia wygląda na idealną. Zdjęcie zrobiłam moją małpką i tylko przycięłam.




Uważam ten rozświetlacz za bardzo dobry produkt i myślę, że dla osób które obecnie nie chcą inwertować w Benefitową wersję będzie to dobre rozwiązanie.
 Dla mnie ten produkt nie ma żadnych wad, dałabym mu 6!


Jak Wam się podoba? Używacie rozświetlaczy?

Buziaki!




Ps. Lush wypuścił linery, jakie one piękne!
Info na blogu jangsara
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgQmJKqGS6BBjoCVkUsQL768kf2_CAahJCo3acWYyWL6Pmb8RVetZ9W6wqkj78rC8BbYhWuRoUiS69ydeO5ifArnqsU63OxHZa38NHPggi2AOFa-M4TotYLt3MHVBFyf7LkaGKNHt9mI68/s640/557542_10151280175592586_25005528_n.jpg

43 komentarze »

  1. ale masz gładziutką buzię Anula :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję dziękuję :D i to bez PSa, którego nie ogarniam :D

      Usuń
  2. Cóż za "subtelne" podobieństwo wyglądu słoiczka :D Ja się chyba skuszę na High Beam, bo się w nim zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo subtelne ;p ale chociaż mimo wszystko nie jest to podróbka z allegro, super rozświetlacz Benefitu za 30zł ;P

      Usuń
    2. No co racja to racja, ale opakowanie mogli zrobić chociaż inne :D Albo inną czcionką chociaż napisać :D

      Usuń
    3. No mogli, mogli ale jestem im w stanie to wybaczyć za zawartość ;)

      Usuń
  3. boze dziewczyno ale Ty masz cere gladka :D !


    widac ze rozswietlacz sprawuje sie niemal identycznie. mogli jednak sie pokusic o inna szate graficzna i ogolnie inne opakowanie. jest tyle roznych do wyboru! a oni postawili na wredna podrobke produktu benefit. to mnie gryzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Tak, ale z drugiej strony to mnie skusiło i zapewne wiele osób kusi że jak buteleczka ma kształt Benefitowego cacka to może będzie tak też działać. Ale nie popieram tego. Jedynie mogę powiedzieć że chociaż nie pokusili się zrobić ordynarnej podróbki jakie chodzą na allegro "rozswietlacz Bene za 3dychy" xD

      Usuń
  4. Świetne opakowanie ma ten produkt!!! ;) Ja mam rozświetlacz MNY - niebawem o nim na moim blogu będę pisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) jakoś przy swojej tłustej cerze, która w miarę szybko zaczyna się świecić nie jestem przekonana do rozświetlaczy ;/ albo poprostu nie potrafię ich używać niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katarzyno, nadają się nadają :) są różne triki ;p

      Usuń
  6. Używam, jednak tych w kamieniu. Ciekawa jestem czy poradziłabym sobie z taką konsystencją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. POradzilabyś ja mam zarówno takie jak i w kamieniu i uważam że w płynie są trwalsze i lepsze.

      Usuń
  7. Nigdy nie używałam, ale buzka rzeczywiście idealna:)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Posiadam ten rozświetlacz od kilku dni, użyłam go 3 razy i bardzo podoba mi się efekt, jaki daje na buzi ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładny jest i wydaje mi się że od biedy może zastąpić Benefitka.

      Usuń
  9. no proszę Cię, że buzia nie jest wyblurowana? oczywiście, że jest, a świadczy o tym niedokładność całego zabiegu i duuuuża różnica w ostrości buzi i reszty fotki. ;) Albo masz jakiś napraawdę dziwny aparat, w co szczerze wątpie.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie jest wyfotoszopowana ale dziękuję że tak uważasz bo to super komplement i dla mnie i mojego prostego aparatu:)Jeśli chodzi o tło efekt może taki być bo zdjęcia są zmniejszone do 150-200kb. Do obróbki zdjęć używam IrfanView, czyli przytnij ewentualnie rozjaśnij całe zdjęcie. Nie mam czasu na takie zabawy.

      Usuń
  10. daje całkiem fajny efekt, a cerę rzeczywiście masz gładziutką - zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny efekt, nigdy go nie próbowałam ale muszę się skusić... Masz piękny stan cery!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, podobny efekt daje też Sally Hansen puder glow

      Usuń
  12. Aniu, ładnie na Tobie wygląda. Co do kosmetyku wstrzymam się od jego oceny... High Beam może być tylko jeden :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziś poszłam do Sepho pomacać po raz enty HB i szczerze nie widzę różnicy :D Jeśli będziesz 9 w Wawie to możemy porównać :D

      Usuń
  13. zapraszam na rozdanie na KosmetyczkaMaggie.blogspot.com
    wygrana to między innymi odżywka do paznokci Eveline !

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo się podoba:0
    Świetne te różowe pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie wygląda:) i opakowanie łudząco podobne;D Chyba się skuszę,bo benefit jest koszmarnie drogi;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam w Sepho wczoraj i szczerze? Nie widzę różnicy :)

      Usuń
  16. nie używam rozświetlaczy, ale ten wydaje się fajny. Poza tym masz świetną cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam rozświetlacze ale mimo wszystko wolę High Beam i na miniaturę pokusiłabym się bo teraz u mnie sporo świecidełek :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym z chęcią pokusiła się o miniaturkę HB ale w Pl ciężko jest dostać... co mnie niezmiernie irytuje ze np w UK Benefit jest częstym dodatkiem do gazety.

      Usuń
    2. Wybór dodatków wszelaki ale one też mają swoje dobre i złe strony ;)
      W każdym razie ceny Benefitu w UK nie są jakieś szaleńczo zawrotne jak w PL ...Jeżeli pojawiłoby się coś nowego to dam Ci znać:) Nie ma problemu z zakupami.

      Usuń
  18. Rozświetlaczy nie lubię, ale bardzo ciekawi mnie bronzer!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak uzyskałaś taką cerę?:) Rozświetlacz niesamowity, na pierwszy rzut oka myślałam, że to benefit:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat to mam genetycznie, że moja cera rzadko kiedy ma kłopoty ale trochę też podziałał testowany przeze mnie zestawik z Tołpy:)

      Usuń

Podziel się swoją opinią.