poniedziałek, 17 września 2012

Beauty Forum czyli ja to mam szczęście!

http://www.kosmetykaprofesjonalna.pl/uploads/tx_contentsystem/beauty_forum_logo.jpg
Hej dziewczyny!
Myślałam, dumałam, skrobałam się po głowie i postanowiłam pojechać przed teatrem na Beauty Forum. Wyruszyłam autobusem z pod Złotych Tarasów z panem kierowcą. Podroży była królewska, tylko ja w autobusie :D Dojechałam o 17:02 a tam koniec! O nie! Przecież miało być do 19 czy 20. Owszem było ale w sobotę. W niedzielę za to było do 17, tak mnie poinformowała Pani w info. Zrobiłam smutną minę ale no cóż, jak zwykle nie ogarnęłam. Koniec końców wyszłam a że miałam 30min do kolejnego, powrotnego busa stwierdziłam a co tam, spróbuje w kasie biletowej. W kasie był ładnie ubrany Pan w garniturze który stwierdził w prawdzie sprzedawcy się zbierają i pakują ale proszę może Pani wejść. I w taki oto sposób weszłam za darmo i poleciałam szukać tego o czym dłuższy czas myślałam.

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRaoNcD10aUyBVkzfv3Qa1vXEikKRBkibTn9caxPq57CZP7xIyqOs9o1Gfxjg
Producenci, dystrybutorzy, przedstawiciele i inni już się pakowali ale dopadłam stoisko OPI, które jeszcze działało. Nie mogłam się zdecydować co chce i wzięłam tylko dwie miniaturki lakierów, każda 10zł. Ogólnie lakiery OPI  ze stałej jak i z kolekcji Germain były po 30zł. Wybrane lakiery 2 lub 3 sztuki po 30zł (w zależności od rodzaju). Były to głównie pękacze i zwykle lakiery ale w bardzo mało atrakcyjnych odcieniach.

http://orlybeauty.pl/images/moje/top_logo.jpg
Potem dopadłam stanowisko ORLY, który bardzo chciałam przetestować i w czasie ich pakowania na naprawdę szybko dorwałam 3 miniaturki, wybierane w pośpiechu. Każda 12zł. Pewnie bym coś jeszcze wzięłam ale już byli w zaawansowanym stadium pakowania. Myślałam o ich glitterach bo pięknie się mieniły (30zł) ale stwierdziłam pojadę w marcu to kupię :)

http://www.la-joie.pl/gfx/1322210287.1045.jpg
Na koniec wpadłam na stoisko firmy La Joie http://www.la-joie.pl/ o której nigdy nie słyszałam. Pani, która mnie obsługiwała była bardzo miła i spokojnie czekała aż wybiorę sobie sztuczne rzęsy i lakiery. Sztuczne rzęsy były po 10zł i to na przeźroczystym pasku! Już ich za to uwielbiam. Zawsze mam problem żeby dostać rzęsy w miarę normalnej cenie i do tego na silikonie. Lakiery wybrałam sobie dwa, jeden w takim truskawkowo-malinowym odcieniu, a drugi mocna pomarańcza. Akurat zaczynam łapać fazę na dyniowe, pomarańczowe i lakiery będące pochodnymi takich kolorów czyli zbliża się jesień :D Każdy lakier kosztował 9zł.

Dodatkowo byłam jeszcze w Body Shopie po powrocie z BF i dostałam dziś rano mydła i balsam z Grecji ale o tym później :)

I dla Was zdjęcia z pamiętnej niedzieli:


Powinnam teraz na grochu klęczeć! Od października obiecuję poprawę i będę zużywać to co mam :P

I jak Wam się podobają lakiery?

29 komentarzy »

  1. Ale Ci się poszczęściło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne Orliki! Podasz ich nazwy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już podaję :)
      Od lewej: Purple crush,Haute red, Lillipop.

      Usuń
  3. ale świetne zakupy, gratulacje ;D heh fajnie że udało Ci się dostać.
    fajne odcienie orly, czekam na swatche

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko zmyję Essiaka i przetestuje drugiego oraz tą górę lakierów z poprzedniego posta, biorę się za te :P Marzyłam o ORLY i dorwałam :D

      Usuń
  4. moze to lepiej dla Twojego portfela ze nei zdazylas :D ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tak, tak bym pewnie zatrzymała jeszcze na kilku innych stoiskach :D

      Usuń
  5. trochę żałuję, zwłaszcza opików... w Tk'u mi się średnio podobały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miniaturki opików były raptem tylko 4 odcienie. Dwa róże, top coat i taki ciemny metaliczny fiolet ale nie jakiś przyciągający. Mi się te w TK bardzo podobały, szczególnie fiolet.

      Usuń
  6. Ale szczęściara z Ciebie! :) Piękna miniaturka Opika, taka truskaweczka! <3

    Zresztą wszystkie pozostałe kolory też są świetne! Daj znać przed targami w marcu, ja też się chętnie wybiorę! :)

    A do klęczenia na grochu i październikowego odwyku też się chyba przyłączę xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. No widzisz, ja też stwierdziłam że nie idę bo ani Ty ani Marta nie idziecie... ale w końcu stwierdziłam a co mi tam! W marcu trzeba iść pierwszego dnia z rana!

      Usuń
  8. śliczne orliki :) czekały na ciebie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było ich z setka jak nie więcej ale nie umiałam się zdecydować. To była chyba najszybsza decyzja w moim życiu :P

      Usuń
  9. ale fuksiara :) mogłaś totka od razu w ten sam dzień wysłać :D
    lakiery cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde nie pomyślałam o totku i teraz mi miliony śmignęły z przed nosa! :P

      Usuń
  10. lakiery śliczne , szczególnie ten Fuksjowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój facet stwierdził "a po co Ci to?" ale stwierdził że ten jest najładniejszy ;p

      Usuń
  11. te 2 Orly wyglądają przepięknie :)))) pokażesz je na pazurkach? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj 3, nie 2- śpię jeszcze ;p

      Usuń
    2. Pokażę, pokażę :)Zawsze chciałam mieć chociaż jednego Orlika :)

      Usuń
  12. Świetne kolory. Jestem bardzo ciekawa, jak prezentują się na paznokciach.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także ale muszą troskę poczekać po Essiaku i moich dyniowych nabytkach :D

      Usuń
  13. piękny kolorek opi :) la joie podoba mi się ten po lewej stronie :)
    ach te sztuczne rzęsy, jeszcze jakoś się nie przekonałam...chyba na jakieś przeszkolenie do Ciebie się udam z ich użytkowania :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Purple crush jest cudny.
    Koniecznie muszę iść z tobą w marcu ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. o Jezuuuuuuuuuuuuuu, dlaczeeeeeeego mnie tam nie byłoooo;( OPI<3

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.