poniedziałek, 5 listopada 2012

MAC, face&Body N1 i C1


Dziewczyny, potrzebuję Waszej POMOCY! 

Mianowicie nie wiem, który odcień podkładu Face&Body wybrać, czy N1 czy C1?
Zrobiłam kilka swatchy na ręku i na twarzy oraz lekki dzienny makijaż.

Butelka jest na tyle duża że chyba dwóch nie potrzebuję, więc chcę kupić tylko jeden :P

Oto swatche MAC  N1 i C1.
Przepraszam za opis B&F a nie F&B. Nie wiem co mi się ubzdurało i dałam na wszystkich fotkach :(


I teraz najbardziej przerażając fota :D Moja twarz na jesień przeistacza się w Zombie!

Zdjęcie przed makijażem i po nałożeniu primera, podkładu i korektora pod oczy i lekkiego makijażu oka dwiema kredkami i tuszem.


Odcień N1:


Odcień C1:


I oba razem:


I jakby któraś z Was chciała wiedzieć to do makijażu użyłam:

  • MAC, pre+prime
  • MAC, B&F N1 i C1
  • MAC, korektor mineralny NC20
  • Benefit, Moon Beam
  • Essence, Wild Craft, zestaw do brwii
  • MAC, eyeliner brązowy (nie ma go na focie)
  • IsaDora, metalic eye pen
  • MAC, pomadka Angel
  • Bath&Body Works, Błyszczyk Up Diamonds
Ja się lekko skłaniam do C1, ale sama już nie wiem :P są takie podobne.


Jak myślicie, który wybrać?



*W ferworze pisania i obrabiania zdjęć napisałam Body&Face a nie Face&Body ale chyba podkład nie traci na wartości przez to? :P Hy hy :D

34 komentarze »

  1. Sama już nie wiem :/ raz C1 wygląda ok raz N1 :/ ale widzę, że masz tendencję do zaczerwienienia skóry. Więc wybrałabym C1.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej żółtego pigmentu, też się mocno zastanawiam i chyba przychylam do C1 :)

      Usuń
    2. Dokładnie pomyślałam tak samo jak Marta, wzięłabym C1 ze względu na żółtawe tony :) bo moja cera też ma tendencje do zaczerwienień :)

      Usuń
    3. Właśnie też tak myślę, bo u mnie jesień-zima to cerowa masakra;/ i wygląda jak na zdjęciu z FB ;p

      Usuń
  2. Jak dla mnie C1 :)
    Chociaż różnica jest minimalna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie te różnice są tak małe że zgłupieć idzie!

      Usuń
  3. Wzielabym C1, bo wpada w zolte tony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety różnicy specjalnej nie widzę, więc nie mogę pomóc :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Fakt po zdjęciu trudno stwierdzić i są bardzooo podobne hmmm widzę, że większość jest za C1 dla mnie lepiej wypada N1 ale znawcą nie jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam pojęcia :D Jutro nałożę sam N1 po jutzre C1 i zobaczymy który lepiej będzie się sprawować.

      Usuń
  6. U mnie na monitorze wygląda na to, że lepiej tuszuje zaczerwienienia N1 ;) Ale na łapce widać, z kolei, że jest bardziej różowawy, zgłupieć można :D Sama mam C2 i on ma naprawdę widoczne żółte tony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MI Pani najpierw dobrała C2 i po pomalowaniu się nim wyglądałam strasznie :P

      Usuń
  7. Ciężko powiedzieć. N1 wpada w beże, C1 w żółcienie - zupełnie dwa różne kolory :) C1 był by lepszy moim zdaniem ale widzę, że masz tendencję do zaczerwienienia skóry - nie myślałaś o czymś bardziej kryjącym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dobrze kryjących mam Revlon CS i jestem z niego zadowolona :) szukam takie pół-kryjącego na co dzień :) Dla meni też zupełnie dwa różne kolory a na twarzy praktycznie nie ma różnicy:) Tutaj nie ma pudru transparentnego matującego ani nic więc jeszcze widać te niedoskonałości jesienne :P

      Usuń
  8. Ja tam różnicy nie widzę, no ale ja jestem ślepa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mi się wydaje że lepiej C1, ale faktycznie różnica na twarzy jest niewielka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zupełnie nic nie widzę :p Jutro jeden z nich pójdzie w ruch i zobaczymy jak się sprawdzi :)

      Usuń
  10. C1 lepiej wyrównuje ryjka i ukrywa zaczerwienienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem tez wpadający bardziej w zółty będzie bardziej pasował

    OdpowiedzUsuń
  12. dziewczyny mają rację. C1 będzie dla Ciebie lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Na pewno wezmę B&F bo trzyma się fantastycznie i pachnie cytrusami :D

      Usuń
  13. Podklad nazywa sie Face&Body, a nie Body&face ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ciapa ze mnie :D Tyle razy pisałam i nie zauważyłam. Ale co tam i tak wiadomo o co chodzi ;)

      Usuń
  14. o matko ja nie widze roznicy... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D Ale przypomniałaś mi że miałam dziś jeden cały na ryjka nałożyć :)

      Usuń
  15. Witaj :) Zostałaś nominowana u mnie na blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. N1, ponieważ lepiej radzi sobie z zaczerwieniami.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.