poniedziałek, 12 listopada 2012

Douglas, listopadowy Box of Beauty

Hej dziewczyny!

Właśnie do mnie przyszedł mail z ofertą Box of Beauty Douglasa.
Centa to 40zł plus wysyłka czyli jakieś 53zł.



W skład pudełeczka wchodzą cienie NYX, które mnie nie kuszą.
Błyszczyk ArtDeco, to już lepiej.
Jil Sander balsam- nie używam, jestem leniem :D
Maseczka OMF i krem Estee Lauder, to już lepiej.

Gdyby nie cienie i balsam pewnie bym się skusiła :) Ale dla małego błyszczyku i 2 próbek nie będę kupować.

A Wam jak się podoba ten box?
Kusi, kupicie?

Buźka!

30 komentarzy »

  1. Ja się skusiłam, ale oprócz Boxa kupiłam jeszcze perfumy na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. do mnie też właśnie przyszedł ten mail na pocztę mnie kusi ale chyba się ostatecznie nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ten wcześniejszy bardziej kusił, ale zanim się ogarnęłam było już po :P

      Usuń
  3. Cienie byłyby okej, gdyby nie "glitter". Za to balsam według mnie jest fajną propozycją, musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam z NYX cienie sypkie i chyba na tym poprzestanę. Porobiłam sobie swatche na reku i eee tam, leżą i kwitną. Tak glitter też mnie trochę odstrasza. Ja nie znam tego zapachu zupełnie :D

      Usuń
    2. Ja żadnych cieni z NYX jeszcze nie miałam, ale nie lubię w ogóle żadnych błyszczących, matowe za to kocham ;)

      Usuń
    3. To to już pewnie sam brokacik :D a takie u mnie nie trzymają się za mocno.

      Usuń
  4. najbardziej kusi ta maseczka ale też uważam, że dla 1 czy 2 produktów nie warto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślałam sobie, że taki box to Pinkoholoczka dostaje do zakupów ;P I to też 1/3 giftów od Douglasa :D

      Usuń
  5. Dla mnie nic specjalnego tam nie ma. Box bez rewelacji, może następny będzie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam na jaką małą 2fazówkę, krem Lancome nawilżający i peelingi :D Może kolejny przyniesie coś świetnego.

      Usuń
  6. Całkiem fajny, ale nie zachwyciło mnie nic poza cieniami (też mogłyby nie być brokatowe - ale ja maruda jestem :P) może w następnym miesiącu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem jest mało interesujący, jak na moje zainteresowania kosmetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczy mi się zaświeciły jak zobaczyłam Origins ale nie interesuje mnie maseczka i dla jednego mini produktu, który wpadł mi w oko kupować cały box?? :/nie.... ale interesuje mnie czy Douglas chce wprowadzić Origins???ktoś wie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może mają w niektórych skoro wrzucają w box? Albo planują wprowadzenie. Trzeba się zapytać, najlepiej przez fb o ile mają ;p

      Usuń
  9. W tym miesiącu się skusiłam. A co ! Kosmetyków nigdy za wiele. Ciekawią mnie wszystkie kosmetyki ale tych cieni to się trochę boję...

    OdpowiedzUsuń
  10. Box nawet nawet :)

    ps Otagowałam Cię u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie nie kuszą te douglasowe boxy - wolę już te niespodziankowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja raczej nie, już mnie bardziej kusił Box w zeszłym tygodniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to chyba najbardziej jarają kartonowe pudelka od boxów :D

      Usuń
  13. A gdybyś się skusiła to może odkupiłabym te cienie bo mi od razu wpadły w oko :)) Moje kolory i jeszcze NyXa nie miałam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa...zapomniałam - Gustaw pozdrawia :))

      Usuń
    2. Tego raczej kupować nie będę :) Ale jak coś mi wpadnie w oko dam Ci znać :D

      Usuń

Podziel się swoją opinią.