środa, 14 listopada 2012

Welurowe paznocie by Aga N.

Cześć dziewczyny!

Dziś nie będzie wzorków. 
Właśnie był u mnie listonosz i przyniósł moje nowe paznokciowe skarby. 
Tym razem nie są to jednak lakiery tylko welur.

Z góry was przepraszam za jakość zdjęć, ale światło jest dziś tragiczne i aparat mi świruje.
Efekt końcowy jakoś szczególnie nie zachwyca, ale to mój pierwszy raz więc mam nadzieję, że kolejne wyjdą już lepiej.



Biały na pewno posłuży mi do zrobienia płatków śniegu ;)
Welurowy pyłek nakładałam na odżywkę Eveline 8w1 bo ostatnio miałam w pracy mały wypadek i jak już pewnie zauważyłyście moje paznokcie znacząco straciły na długości, a po tej odżywce rosną jak szalone ;)

Co sądzicie o takim rodzaju zdobienia?
Ja osobiście jestem zachwycona!

Całusy 
Aga N.

83 komentarze »

  1. naprawdę ciekawe to wygląda :D gdzie je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj akurat niezastąpione okazało się być Allegro ;)
      bardzo rzetelny sprzedawca (Ancyk mnie może nie zabije, że zrobie reklamę - nailsky), zamówiłam 7 słoiczków, dostałam dodatkowy gratis ;)

      Usuń
    2. A tak nawiasem mówiąc, ja z tym sprzedawcą mam problem :/ Dostałam wadliwy produkt i zero kontaktu, jeśli chodzi o zwrot.

      Usuń
  2. O matko, matko - BOMBA! Ile za takie cuda sie placi? Mikołaju, mikołaju, ja tez chce!;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo nigdy czegoś takiego nie widziałam ^^ w końcu coś co ogrzeje nasze paznokcie zimą hehe żartuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe ;)
      ja jestem straszny zmarźluch, więc kombinuję jak mogę :P

      Usuń
  4. moim zdaniem troszkę go za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydawało na początku, ale po paru godz tak jakby zbił się i już nie wygląda tak puchato ;)

      Usuń
  5. Właśnie widziałam, że przyszła moda na takie pazurki :) Przyznam, że prezentują się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się jeszcze z takimi nie spotkałam, szukałam lakierów termicznych i przy okazji trafiłam na to i po prostu musiałam je mieć! ;)

      Usuń
  6. wygląda to fajnie ale pewnie do pierwszego zamoczenia rąk??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, szybko schnie, nic się z nim nie dzieje przy myciu. Mam go od poniedziałku, na jednym paznokciu mam już lekką "łysinkę", ale to zasługa mojego kota.
      Jedyne co mnie denerwuje to to, że wszystko się do nich przyczepia, zwłaszcza jak głaskam mój zwierzyniec-ale wystarczy rolka do ubrań, lub kawałek taśmy i są jak nowe (na jakiś czas)

      Usuń
    2. Łysieje? To może jakiś Radical czy coś :D

      Usuń
    3. Wystarczyłoby Rudemu kaganiec założyć XD

      Usuń
  7. Świetnie by to wyglądało z zielonym;) jak wiosenna trawa ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za zielonym i do tego wczepić żółte kwiatki :D

      Usuń
    2. No dobra, w przyszłym tygodniu będzie łączka :P

      Usuń
    3. Te termiczne pokaż bo ja nie wiem o co chodzi :D

      Usuń
    4. Zmieniają kolor pod wpływem temperatury.
      Dostałam 4 z Editt (w życiu o tej firmie nie słyszałam, ale jest gdzieś w Falentach) o ile sam efekt jest całkiem niezły to jakość tych lakierów pozostawia wiele do życzenia niestety

      Usuń
    5. Właśnie lukałam efekty w googlach:D

      Usuń
    6. zrobiłabym ci zdjęcia, ale mam takie kolory, że jestem pewna że aparat je przekłamie ;/
      najlepiej byłoby widoczne na ciemnozielonym, bo on robi się czarny, ale tak ciężko jest nim równomiernie pokryć paznokcie, że już nawet nie chce mi się próbować ;(

      Usuń
    7. bardzo fajny efekt z tym welurem :D
      z tymi termicznymi lakierami trzeba uwazać jaki kolor sie wybiera :D moja ciocia nalozyla sobie rozowy ktory zmienial sie w fioletowy, kiedys siedziala na jakis obradach i kobitka zrobila nagla przerwe, podchodzi do mojej cioci i pyta czy dobrze sie czuje bo zauwazyla ze paznokcie zaczely jej siniec :D

      Usuń
    8. hehehe :D ja mam róż-fiolet, pomarańcz-brąz, zieleń-czerń i fiolet-brąz
      jak mam dłuższe paznokcie to samoistnie robi mi się ombre XD

      Usuń
  8. Wygląda słodko, ale dla mnie trochę zbyt włochato. Śmieszny pomysł na szybki mani imprezowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że będzie fajnie wyglądało jak będę robić w ten sposób niektóre elementy wzorków ;)

      Usuń
  9. Ciekawe ... nawet fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie wyglądają, ale pewnie do pierwszego mycia ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. takie mi się nie podobają. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Super :0 Zawsze jakaś inna opcja od tradycyjnych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale mięciusie! Choć ja osobiście nie nakleiłabym sobie weluru na paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może powinnaś spróbować przy okazji jakiejś imprezy, fajna alternatywa dla tradycyjnych lakierów ;)

      Usuń
  14. Ciekawe jak ze zmywaniem garów, gotowaniem itp. No chyba że rękawiczki zakładać. Ale jak toto zmyć z paznokci? Osobiście ja bym sobie takich paznokci nie zrobiła...bo nie mogę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy myciu nic się z nimi nie dzieje, ze sprzątaniem tak samo tylko trzeba je potem oczyścić, ciasta bym w nich nie gniotła, ale kurczaka do piekarnika wrzucę ;)
      A jak to zmywaniem to jeszcze nie wiem, będę to robić dopiero jutro, ale wydaje mi się, że tak jak brokaty ;)

      Usuń
  15. Niech się Ciate schowa ze swoim drogocennym zestawem ;) Ja bym chyba w to nie poszła, ale wygląda zabawnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. To pytanie było zadawane już dwukrotnie :) odsyłam wyżej :)

      Usuń
  17. Ale bajer :) Strasznie zabawnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  18. OLABOGA! Tego jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pluszowe paznokcie :) Extra!

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglada genialnie, marzy mi sie taki w czerni. ale jak to wyglada z myciem rak albo nalozeniem kremu...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeczytalam o myciu. ale nadal ciekawi mnie co bedzie po kontakcie z kremem/olejkiem etc?

      Usuń
    2. Olejek mu nie szkodzi, olejowałam włosy i nic mu nie było ;)
      przy kremowaniu rąk raczej starałam się go omijać, ale nawet jak gdzieś na niego wjechałam, to łatwo można je wyczyścić - wystarczy przetrzeć chusteczką

      Usuń
  21. Hihi,kudłacze do miziania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po zrobieniu nie mogłam przestać ich głaskać ^^

      Usuń
  22. łoooo matko co za kiciane pazurki

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak to się nosi? Nie przeszkadza w codziennych czynnościach? Kąpiel, mycie naczyń?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie, woda mu nie przeszkadza, tylko trzeba dobry lakier pod spód dać, żeby za szybko nie poodpryskiwał czy się nie pozdzierał ;)

      Usuń
  24. hih nie wiem dlaczego, ale skojarzyły mi się z ulicą sezamkową ;) takie włochacze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zielony skojarzył mi się z tym stworkiem co w koszu siedzi XD

      Usuń
  25. O mamo! Alleluja! Wreszcie wiem jak się nazywa to coś włochate i miziate na paznokciach :P Welur... to przecież takie oczywiste :D A powiedz mi, długo się coś takiego trzyma? Jak to zmywać? Czy pokrywać topcoatem? I czy nie haczy o ubrania?

    Sorki za gradobicie pytań, jestem strasznie tego ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój trzyma się już 5 dzień i gdyby nie mój kot to pobyłby pewnie jeszcze trochę ;) Zmywa się normalnie zmywaczem, tylko tak jak przy brokatach najlepiej nasączyć wacik, przyłożyć do paznokcia, chwilę potrzymać i ściągnąć - bardzo ładnie schodzi :)
      Niczym nie pokrywać, na paznokciu ma być wyczuwalny plusz a nie lakier
      O nic nie zahacza, jest milutki w dotyku, tylko pyłki się do niego lubią przyczepiać, więc co jakiś czas trzeba go przeczyścić taśmą klejącą

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź, może się kiedyś zdecyduję na taki wynalazek.

      Usuń
  26. Takie zdobienia raczej nie dla mnie ;) Ale wygląda to dosyć ciekawie... takie włochate coś heh

    OdpowiedzUsuń
  27. no rzesz kurde Aga, że ja nie wiedziałam nic o Twoim blogu? i jeszcze jakże bliska mi tematyka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog nie jest mój, tylko Ancyka ;)
      ja tu tylko gościnnie

      Usuń
  28. Ale misiaste! W sumie raz na jakiś czas też bym sobie takie mogła zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima idzie ;) trzeba ocieplać pazury XD

      Usuń
    2. Świetny patent do rękawiczek bez palców :D

      Usuń
    3. które ja uwielbiam i właśnie kupiłam 3 parę ;)

      Usuń
  29. świetnie to wygląda, ale pewnie w praktyce jest gorzej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aplikacja banalna - malujesz lakierem i póki jest mokry nakładasz na niego welur. A jeśli chodzi o noszenie, to w niczym nie przeszkadzają, choć nie próbowałabym z nimi brać się za ugniatanie ciasta XD

      Usuń
    2. Ciasto z farfoclami :D mmm pycha :P

      A tak zupełnie poważnie to każda z nas zdaje sobie sprawę że to jest gadżet jak Ciate i ich kawiorek. Tak samo jak niebieska szminka :)

      Ale pobawić się świetna sprawa :P

      Usuń
  30. Ale niesamowite!
    Nigdy nie wpadłabym na coś takiego!

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak, tak paczuszka dotarła we wtorek w idealnym stanie :)) Zapomniałam Ci o tym napisać ;)) Bardzo się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  32. a umyłaś już ręcę ? jeśli nie to umyj i strzel fote;)ładne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś, musiała myć bo od poniedziałku był na paznokciach;) Dziś już go nie ma, bo zmyty i teraz jest termiczny :)

      Usuń
  33. Pierwszy raz widzę taki cudo :P
    Aż sie usmiechnełam do monitora :P

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.