piątek, 16 listopada 2012

Odpotworzanie w 15min czyli makijaż dla umarlaka :)

żródło
 
Co zrobić gdy po nie nieprzespanej nocy trzeba doprowadzić się do użytku?

Oczywiście najbardziej znanym trikiem jest makijaż.
 Trzeba wtedy wykonać rozświetlający make up.
Całość zajmuje mi ok 10-15min.

W moim przypadku najpierw nakładam krem nawilżający i krem pod oczy
Ostatnio dobrze mi służą dwa. Jeden z MACa a drugi z Yves Rocher.
Krem pod oczy to natomiast Clinique i Roc.


 Na to nakładam korektor Bo-ing Benefitu.



I mieszankę Revlon Color Stay z Moon Beamem

Następnie maluję oczy jasnymi lub połyskującymi kolorami. 
Ostatnio w tej roli sprawdza się cień w kremie Essence z kolekcji 
A New Leaue i sypki cień Catrice z serii Cucuba


Całość dopełniam meteorytami Guerlain i bronzerem W7.


Na sam koniec tuszuję rzęsy maskarą, 
którą mam pod ręką i maluję usta pomadką ochronną i nakładam błyszczyk. 
Nie mam reguły na te 3 rzeczy. 
Akurat w tym makijażu użyłam tuszu MACa, balsamu Tisane i błyszczyka Essence.


Jak już wiecie jesień, światła brak a zdjęcia z flesza. Lepiej nie będzie :)
Ale na parwdę wyglądało to dobrze.

Z resztą same oceńcie!


I jak Wam się podoba?

Buziak!

*PS. Jest juz 2:30 w nocy, a o 6 czas wstać ;)
Chyba mi się dziś on przyda.
Ustawiam harmonogram  :*

32 komentarze »

  1. No faktycznie świetnie Ci wyszło, ja się muszę zmobilizować żeby się odpotworzyć, ojoj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze sobą walczę od końca lata. Mój organizm robi ze mną co mu się podoba ;)

      Usuń
  2. Różnica rzeczywiście ogromna.
    A ostatnie zdjęcie uśmiechogenne :D
    Ps. Który kolor korektora benefit masz? Sprawdził się u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mama nadzieję że ostatnie foto nie trafi na kwejka :P
      Z Benefitu mam najjaśniejszy 01. Jest dość ciężkawy. Daje radę mieszany z kremem/zlem wtedy jest ok, bardzo porównywalny do słoiczków z NYXa. Ale w tej cenie MACowy minerałek jest dużo lepszy.

      Usuń
    2. Czyli najbardziej poleciłabyś maca? Nie włazi w zmarchy? :)

      Usuń
    3. W tym momencie ma 4 korektory wartych uwagi:

      -Rimmela Wake Up jest w porządku, nie włazi ale szału nei ma. Częściej go używam zamiast podkładu jaki lekki kamuflaż.
      -Bourjois HMix jest też świetny i jest tańszy od macowego, trochę gęstszy. I cena waha się ok 30-50zł. Teraz w Duglasie jest -30% na Bourjois. Jest trochę bardziej kryjący niż MAC.
      -Benefit, bo-ing, teraz nawet się nim maznełam żeby się upewnić. Włazi w zmarchy i jest trochę przy ciężki dla mnie. Nie polecam jak ktoś ma cienką skórę.(Pani w Bobbi Brown, mówiła mi że w zmarchy włazi jak jest zły krem pod spod. Nie wiem ile w tym prawdy.)
      -MAC, mineralize jest bardzo dobry. Nie włazi, jest lekki i trwały. Delikatnie rozświetla. Nie roluje mi się i nie trzeba go poprawiać co niestety w przypadku Burżuja jest koniecznością.

      Usuń
    4. Baaardzo dziękuję za wyczerpującą odpowiedź, Kochana :D
      Na początek wypróbuję HM.

      Usuń
  3. takie tutoriale też są fajne:)ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor błyszczyka jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jeszcze makijaż oczu bardzo mi się podoba.

      Usuń
  5. Już Ci pisałam, że różnica widoczna gołym okiem :) Wyglądasz jak wypoczęta po porządnej drzemce :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosto, szybko, konkretnie i na temat. Bardzo mi się podoba :) Błyszczyk ma śliczny kolorek :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, polecam Essencowe bo są bardzo dobre i trwałe.

      Usuń
  7. Śliczny kolor ust! Całość wygląda świeżo i naturalnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. HhHehe rewelacja! :)
    P.S Ostatnie zdjęcie wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A wiesz, że rzeczywiście to zdjęcie takie lekko trumienne ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj noł :D Ale spoko, jak przyjdzie nasz czas może ZUS będzie makijażystę pokrywał?:D

      Usuń
  10. ostatnie zdjęcie najlepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż i czasami twarz kobiety zmienia się o 180 stopni;) pięknie Ci w tym makijażu!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż i super blog!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo się podoba :)
    U mnie po nieprzespanej nocy chyba szpachlą by trzeba zadziałać, żeby był dobry efekt :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozbroiłaś mnie tytułem notki HAHAH

    OdpowiedzUsuń
  15. super :) ja zawsze jak jestem widocznie zmęczona to nakładam jasne cienie :D

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.