piątek, 29 marca 2013

Kosmetyki na łuszczycę- pytanie

Hej dziewczyny 

Dziś szybkie pytanie do Was. Może któraś miała do czynienia z tym schorzeniem skóry.
Mój mężczyzna ma taką przypadłość. Ogranicza się to na szczęście tylko do skóry głowy. Oczywiście raz na jakiś czas używa maści sterydowej, która pomaga i zalecz problem, ale nie można jej używać zbyt często.
Używał szamponu Polytar, który został wycofany, a był świetny.
Lush też niewiele pomógł.

Dlatego chciałam Was zapytać czy znacie jakieś produkty wspomagające poprawę skóry głowy w walce z łuszczycą? A może jakieś sprawdzone domowe sposoby?

Przejżałam fora i wszędzie jest o robionej ręcznie masce drożdzowej i innych domowych sposobach. Będziemy próbować ale może któraś ma sprawdzony sposób jak z tym walczyć.

Buźka!

24 komentarze »

  1. Mi się obiła o uszy tylko ta maść: http://www.bangla.pl/opinie/p20760/cutishelp-defekt-masc-konopna-kojaco-regenerujaca ale nie wiem czy nada się do skóry głowy... Obecnie na Bangla.pl jest możliwość zgłoszenia się do testów tej maści :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehh złe linki dałam
      http://www.bangla.pl/opinie/p20757/cutishelp-luszczyca-krem-konopny-na-dzien
      http://www.bangla.pl/opinie/p21714/cutishelp-luszczyca-masc-konopna-na-noc

      Usuń
    2. Dzięki :*

      Przekopała fora na temat łuszczycy, ale przeczytać coś od użytkownika X a od kogoś kogo się zna to jest różnica :)

      Usuń
  2. Ja mam luszczyce ale szczerze ci powiem ze tu w niemczech leki ktore lekarz przepisuje sa o d...pe rozbic...na luszczyce to pomaga tylko duzo slonca slona woda i cortyzon...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś maski drożdżowej? Bo czytam i taka polecana jest a potem przemycie wodą z sodą.

      Usuń
    2. No wlasnie ze nie a mnie tez najbardziej na glowie i czole meczy:-/

      Usuń
  3. Znam ten ból- mój mąż również cierpi na tę przypadłość, również głównie na głowie, choć często pojawiają mu się zmiany też na łydkach. Też stosujemy szampon Polytar, nie miałam pojęcia że został wycofany- jeszcze 2 tygodnie temu mu go kupowałam :O Pomaga mu również, tani, ogólnodostępny krem tłusty o nazwie Dermobaza, ale wiadomo- efekty nie są natychmiastowe, ważna jest systematyczność.

    Jeśli chcesz, mogę w swojej aptece zapytać o Polytar, a jeśli by był to kupić i Ci wysłać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę wdzięczna jakby był u Ciebie :) Bo przekopałam internet i wszędzie wycofany przez producenta. Problem był ze smołą http://siteczkowlosoow.blogspot.com/2012/12/polytar-krotko-o-szamponie-ktory.html

      Usuń
    2. Problem ze smołą... Ale tak czy siak jest to lekarstwo, więc ma prawo mieć skutki uboczne;) Ważne, że pomagał konkretnie na ten problem:) O ile się wyrobię to po pracy podejdę do swojej apteki, zapytam i dam znać:)

      Usuń
    3. Szkoda ze ja w niemczech nie mam do niego dostepu:-(

      Usuń
  4. Hej,ja mam łuszczycę
    nie wiedziałam, ze polytar wycofano...niedawno go kupowałam..byl rewelacyjny...trudno, trzeba się rozejrzec za innym dziegciowym...
    oprócz tego czasem stosowałam Pharmaceris do skóry z łuszczyca- jest cała seria kosmetyków- myślę, że są warte uwagi.

    dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem i zapraszam : la-mujer-perfectaa.blogspot.com
    subskrybuję Twojego bloga i będę odwiedzać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie go wycofali :( Bo ze smołą był problem, rakotwórcze i takie tam.
      J. patrzył na Pharmaceris, tylko ja mam po nim złe doświadczenia. Wiesz gdzie go można zdobyć? Stacjonarnie czy tylko internet i all.

      Usuń
  5. Mój facet ma łuszczyce ale na nogach i rekach więc nie pomogę w kwestii włosowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A c stosujecie na ręce? Bo nie wiemy czy J. się coś nie robi jakieś pojedyncze plamki.

      Usuń
  6. Na łuszczycę solarium..serio. Ale to wtedy gdy problem jest na nieowłosionej części ciała.

    OdpowiedzUsuń
  7. mojemu H dermatolog coś przepisał, ale to na receptę jest. tak to używa szamponu z flosleku takiego pomarańczowego :O

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama ma łuszczycę, i też właśnie na jedynie na głowie. Stosuje od roku jakoś szampon Pirolam, która ja otrzymałam ze współpracy i od tego momentu sama ciągle go kupuje i naprawdę działa. Gdy używa drogeryjncych szamponów problem powraca znów i tworzy się taka skorupa. A gdy używa Pirolamu, skóra głowy jest oczyszczona i ogólnie bardzo dobrze działa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam pojęcia :( Szukałaś na Bioarp.pl? Wydaje mi się ,że kiedyś wśród rosyjskich kosmetyków widziałam coś na łuszczyce :)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejka. Ej możesz mi wytłumaczyć jak się ustawia to najwięcej powiedzieli? jest to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. ja miałam i ktoś mi polecił jakiś chińskich lekarzy przepisali mi coś do smarownia i wyleczyli mnei całkeim, teraz tego wogóle nie mam

      Usuń
    2. Hej nie powiem Ci bo nie pamiętam. Wyszukałam kodu na blog forum i zmodyfikowałam na swoje potrzeby. Musisz poszukać tam. Będzie cała info o ustawieniach. http://forum.blogowicz.info/

      Usuń
  11. Ja sama nie mam łuszczycy więc nie mogę się wypowiedzieć w pełni profesjonalnie, ale wiem, że moja kuzynka zamawia przez internet (w czym jej często pomagam) taką maść dermasis.pl . Robi to już od dłuższego czasu, więc jej chyba pomaga, a z tego co wiem jest dostępna bez żadnej recepty.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.