wtorek, 23 kwietnia 2013

NailTek III- po 7 dniach


Swoją kurację zaczęłam w zeszły wtorek 16 kwietnia. Pisałam o niej tu.
Od tego czasu odżywki użyłam dwukrotnie. 
Drugi raz był w piątek, dzień przed spotkaniem blogerek. Zmyłam ją i obcięłam paznokcie, ponieważ mocno mi się rozwarstwiały. Wiadomo, odżywka potrzebuje czasu inie sklei  już istniejącej i rozwarstwiającej się powierzchni paznokcia. Na szczęście paznokcie utwardziła mi na tyle że żaden mi się nie złamał, ani nie rozwarstwił podczas noszenia jej na paznokciach.

Teraz po woli będę się starała je odżywić, a za tydzień potraktuje je polerką, wmasuje witaminę e, a następnie użyję odżywki. Mam nadzieję, że uda mi się doprowadzić moje paznokcie do dobrego stanu.

Paznokcie w dniu 16.04.2013

 Paznokcie w dniu 23.04.2013


Trzymajcie kciuki!

34 komentarze »

  1. trzymam kciuki :)
    ja tez walczę z pazurkami :) Znaczy powinnam walczyć, ale zapominam,, więc się tylko wkurzam, ze się łamią, rozdwajają itp. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się zapominam ale teraz sie zawziełam, zestaw trzymam na wierzchu a blog mi przypomina że obiecałam aktualizacje co tydzień :D

      Usuń
  2. super efekt jak na tydzień kuracji :) trzymam kciuki za dalsze postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Paznokcie w dniu 32.04.2013"? :D

    A tak serio to jestem ciekawa dalszych postępów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W dniu 32? Coś nie wjechałam, ale mniejsza z tym. życzę dobrych efektów i udanej kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli jednak coś działa :)
    Ja lubię swoją wersję kuracji paznokciowej - ŻELKI! Tyle że ta kuracja ma jeden efekt uboczny - puchnie dupsko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za słodyczami nie przepadam. Czasem mam fazy ale tak jakoś nie jestem fanką :D

      Usuń
    2. Może być i galaretka mięsna :)

      Usuń
  6. kciuki trzymane są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieźle to wygląda! Najpierw malujesz tą odżywką bazową, a potem nakładasz nawierzchniową pewnie? Do mnie właśnie przyszła bazowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wykombinowałam sobie właśnie taki sposób :) W prawdzie nie mam tego w instrukcji ale stwierdziłam że najpierw najlepiej będzie nałożyć bazę a potem nawierzchniową. Schnie bardzo bardzo szubko!

      Usuń
    2. Sylwia dostałam taką informację:

      Odżywka podkładowa Foundation – stosuje się ją zawsze pod lakier kolorowy. Aplikuje się ją bezpośrednio na paznokcie, na nią tylko lakier kolorowy.


      Odżywka ochronna – bezbarwna – można ją stosować różnie, ale – trzeba to robić codziennie. Wtedy osiąga się najlepsze rezultaty pielęgnacyjne.

      Warianty stosowania odżywki:

      1. Bezpośrednio na paznokieć – samodzielnie jako lakier bezbarwny. Codziennie należy dokładać kolejną warstwę odżywki bez zmywania poprzednich warstw. Raz w tygodniu zmyć wszystkie warstwy i zacząć pielęgnację od początku.

      2. Bezpośrednio na paznokieć – jako lakier podkładowy, gdyby się skończyła Foundation.

      3. Na lakier kolorowy – jako top coat. Codziennie należy dokładać kolejną warstwę odżywki, która wniknie w paznokcie przez mikroszczeliny lakierze. Raz w tygodniu należy zmyć cały manikiur i wykonać go od początku.

      Usuń
    3. Ten osttani punkt dobry ;P Bo chyba nie dałabym rady bez lakieru na paznokciach:D

      Usuń
    4. Tak codziennie zmywać to można się pochlastać!

      Usuń
  8. różnica jest widoczna, nail tek ma świetne produkty,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że za ok 3 miesiące efekty będą powalające :D

      Usuń
  9. Trzymam kciuki za systematyczność :) Moim zdaniem ta odżywka potrafi zdziałać cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, ze pazurki już z deka w lepszej kondycji. Ja przez cały tydzień nakładałam kolejna warstwę i dziś po 7 dniach zmyłam. Wieczorem od nowa, ale i tak mnie się rozdwajają :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A od jak dawna używasz? Sądzę że płytka musi się odbudować na nowo, stosując odżywkę poprawiamy kondycję istniejących ale przede wszystkim wzmacniamy nową wyrastającą płytkę.

      Usuń
  11. trzymam kciuki :)
    ja od tygodnia też się "nailtekuję", z tym że używam Nail Tek II ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenia :) mi Nail Tek Foundation II bardzo pomógł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja co prawda używałam NTII, ale bardzo mi pomógł- http://www.pepperandcoco.com/2011/12/nail-tek-dzien-28.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja go używam tylko jako bazę pod lakier. Jako odżywka dla mnie najlepsze są olejki.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja również trzymam mocno kciuki za Twoje pazurki:)) sama lubię bardzo odzywki rożne nakładac;))

    zapraszam Cie do oceny mojego nowego makijażu:) pozdrawiam serdecznie;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Już widać sporą różnicę;) Trzymam kciuki!:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na koniec efektów, ale w tej chwili wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.