wtorek, 11 czerwca 2013

Lazurowe morze spotyka się z rozgrzaną słońcem plażą- Piaski Lovely Baltic Sand


Hej dziewczyny, dziś gościnnie ja i moje szpony przedstawiamy piaski Lovely.
Dostępne są tylko w 3 kolorach: żółtym, czerwonym i morskim. Buteleczka ma 8ml i kosztuje około 9zł.

Lakiery nakłada się bardzo łatwo i schną błyskawicznie. Morskiego wystarczyło nałożyć 1 warstwę i już dawał piękne krycie, ale żółty wymagał 2, inaczej trochę prześwitywał.  
Morski ma bardzo widoczne drobinki brokatu, żółty jest subtelniejszy i bardzo ładnie mieni się w słońcu (czego oczywiście aparat nie chwycił). 
 



A teraz najlepsza część!
 
Zdjęcia, które widzicie były robione 8 dni po pomalowaniu paznokci! Nie robiłam żadnych poprawek, nie nakładałam kolejnych warstw, tak jak je pomalowałam 2 czerwca tak się trzymają do dziś. Lakier na końcówkach trochę się starł, no i oczywiście widać, że paznokcie urosły przez ten tydzień, ale poza tym nic mimo codziennych prac w ogrodzie, sprzątania, itd.

Jak się wam podobają takie piaski? A może wolicie matowe?
Agnieszka N.

29 komentarzy »

  1. Wooow, ale się 3ma długo!:)) Nie wiem, który lepszy:))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne paznokcie, błękitne morze błyszczące od promieni słonecznych to mi przypomina to piaskowe wykończenie na Twoich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłęd! A kolory oba genialne!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow... 8 dni??
    Świetnie wygląda ten żółty w połączeniu z niebieskim.

    OdpowiedzUsuń
  5. oba kolory bardzo fajne i krycie genialne,muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusisz, kusisz i jeszcze raz kusisz :) Chodziłam po okolicznych sklepach kosmetycznych i niestety nie znalałam...chyba muszę się wybrać do ross :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poluję na żółty, próbuję mamę przekonać, może mi go kupi za dobre oceny... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio w szafie w Rossie znalazłam tylko 1 żółty, a reszta to było puste tło :D

      Usuń
  8. masz genialne paznokcie *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piaski jak dla mnie to tylko te z drobinkami :) Niebieski wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie, byłam dziś w rossmanie i nie patrzyłam na nie :( musze je kupić :) boże jakie ty masz ładne paznokcie, jak je zapuściłaś???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ;)
      po tym co z moimi paznokciami zrobiła eveline 8w1 sporo walki mnie kosztowało, żeby doprowadzić je do takiego stanu. Obecnie używam micro cell 2000, łykam silice i humavit, przez pewien czas piłam galacet(miało mi pomóc z wypadającymi włosami, ale paznokcie też trochę skorzystały) ;)

      Usuń
  11. niebieski jeszcze jakoś całkiem nieźle wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  12. aaa musze miec :) sliczne sa a lakiery z lovely bardzo lubie :) piekne pazurki zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. powiem ci w czwartek jak będę zmywać, żeby zrobić eksperyment z kawiorem lovely, ale podejrzewam, że tak samo jak przy każdym brokacie najlepiej metodą foliową ;)

      Usuń
  14. Morski bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam piaski z P2, też tak długo się trzymają :)
    Z GR też mam ale jeszcze nie testowałam, nr 55 wydaję się podobny do tego morskiego z Lovely ;p
    ale żółtek jest świetny! muszę go kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  16. jeny ale długie pazurki! pozdrowienia dla Agnieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja koleżanka ma żółty i bardzo mi się podoba, niebieski zresztą też, ale ciekawa jestem jak się zmywają ? Bo te z P2 nawet nie doprowadzały mnie do szewskiej pasji, więc gdyby lovely również nie wymagały szalonych akrobacji to bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu jest dużo brokatu, ja zmywałam metodą z folią aluminiową i wszystko szybko i ładnie zeszło ;)

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. ten morski prezentuje się bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No to nieźle się trzymają:)Jakie Ty masz śliczne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.