poniedziałek, 10 czerwca 2013

Oczyszczający płyn micelarny- mój KWC!


Rzadko pokazuję pielęgnację, ponieważ mało co mnie zachwyca z niej. Tym razem L'Orealowi udała się ta sztuka i przyciągnęli moją uwagę.
Chciałabym Wam przedstawić  Oczyszczający Płyn Micelarny IdealSoft od L’Oreal dla skóry suchej i wrażliwej. Każda z Nas wie jak ważna jest pielęgnacja cery. Płynu używam od dwóch tygodni i mogę  już Wam o nim trochę napisać, a używam go codziennie rano i wieczorem ;)


Co mówi producent?

Oczyszczający Płyn Miceralny Ideal Soft to minimalistyczna, hipoalergiczna formuła zawierająca delikatne aktywne substancje oczyszczające, które rozpuszczają zanieczyszczenia dla idealnego demakijażu bez konieczności spłukiwania i pocierania. Stworzony jest dla skóry suchej i wrażliwej. Idealny do skóry twarzy i oczu.


Zalety formuły:

Bez zapachowa, bez parabenów, bez alkoholu, dobrze tolerowana, hipoalergiczna formuła.

Rezultaty dla skóry:

Odkrywa czystą skórę, ukojoną, miękką i jedwabistą w dotyku bez pocierania, bez zmywania.

Sklad: aqua/water, hexylene Grycom, glycerin, poloxamer 184, dis odium cocoamphodiacetate, dis odium edta, polyaminopropyl iguanie


Pojemność i cena:

200ml, sugerowana cena 14,99zł


Co o nim myślę?
Przede wszystkim opakowanie płynu cieszy oko. Jest to prostokątna buteleczka i nakrętka wykonana z dobrej, jakości plastiku, która się nie otwiera podczas podróży. Ostatni tydzień płyn jeździł, że mną codziennie w torebce przygnieciony czym się dało i nie ulała się z niego ani jedna kropla. Jedynie dozownik mógłby być trochę inaczej skonstruowany, musimy przyłożyć płatek i uważać, żeby za dużo go nie nalać. Sam płyn jest praktycznie bez zapachowy. Skład wydaje się być krótki i przyjemny, ale w tej dziedzinie specjalistą nie jestem ;) Cena w SuperPharm to 17,49zł lub jako gratis w zestawie z kremem, a w Rossmannie 14,99zł.


Ja osobiście bardzo, ale to bardzo nie lubię, a raczej nie lubiłam się z płynami micelarnymi. Zawsze coś było z nimi nie tak. Zostawiały lepką skórę, ściągały ją, podrażniały, niedomywany, płyn się pienił albo pozostawiały na skórze nieprzyjemny posmak. A ten jest zupełnie inny! Zmywa makijaż szybko i bezboleśnie, nie trzeba trzeć. Jedynie nie poradził sobie z grubą warstwą Tattoo i musiałam potrzymać wacik chwilę dłużej niż na pozostałych produktach. Płyn nie pozostawia lepkiej skóry, więc nie muszę jej dodatkowo przemywać wodą (moja skóra reaguje histerycznie na warszawską wodę). Nie ściąga, wręcz łagodzi. Skóra naprawdę pozostaje miękka i jedwabista, zmniejszył mi się problem z suchością skóry na policzkach, a na nosie jeszcze pozostały jakieś resztki. Pierwszy raz nie czuję się oszukana przez producenta! Jego obietnice są spełnione w 100%. 

próba sił

efekt
Mam zamiar dokupić pozostałe produkty z linii Ideal Soft i sprawdzić czy są tak samo idealne jak ten micelek, ale poczekam na promocję bo na jednej sztuce się na pewno nie skończy:P L’Oreal, dobra robota!

Znacie go, używałyście?



25 komentarzy »

  1. ostatnio o nim się robi coraz głośniej ;) Pewnie kiedyś wypróbuje jak wykończę to co mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo dobry, dla mnie najlepszy z tych co do tej pory używałam ::::::)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Pewnie w kolejnej gazetce będzie na niego promo, bo tak jest zawsze jak wchodzi nowość.

      Usuń
  3. Słyszałam o nim na YT, nie iedziałam, że już jest w PL :)
    Na pewno go wypróbuję, jak skończę swoje zapasy micela z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widziałam go jeszcze w drogeriach, muszę lepiej się rozejrzeć.

      Usuń
    2. Są, są :) tylko na górnych półkach więc trzeba głowę zadzierać :P

      Usuń
  4. Uwielbiam płyny micelarne Biodermy i Bourjois i jestem im wierna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Burżujka nie używałam a Bioderma mi zupełnie nie pasuje ::( Dwa razy sobie kupiłam setkę i za każdym razem było tak samo.

      Usuń
  5. Fajny! Nie spotkałam się z nim jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest chyba od miesiąca dopiero w sprzedaży, a już zachwyca :D

      Usuń
  6. Zainteresowałaś mnie:) Lubię tę markę, aktualnie używam peelingu:) A widzę, że ten płyn fajny i niedrogi, na pewno go kupię:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cene ma bardzo przyjemną, skład chyba jest w miarę krótki i bezpieczny.

      Usuń
  7. Słyszałam o nim dużo dobrego, ale sama go nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam, nie używałam, mam już swoich ulubieńców...nie kuś! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wart chociażby samego przetestowania :) Dla mnie KWC i poczekam na promo i sobie dokupię resztę tej serii i jeszcze tą rozświetlającą mam w planach. O ile zdążę, bo czuje że będzie to produkt deficytowy.

      Usuń
  9. Ciekawy, chyba sie skusze :) Ciekawe, czy trafi tez do DE, mam nadzieje ze tak, bo praktycznie nie ma tu zadnych miceli drogeryjnych ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz o nim słyszę i teraz trochę żałuję, że poleciałam do Rossmanna po Boujois bo chętnie wypróbowałabym ten. Fakt - butelka cieszy oko, takiej jeszcze chyba nigdy nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne działanie. Chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawa linia... muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moimi faworytami są różowa Bioderma i Vichy 3w1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam obu i z żadnym się nie zaprzyjaźniłam;/ gdzieś mam jeszcze miniaturkę 3w1

      Usuń
  14. Ostatnio często o nim słyszę, mam sporą ochotę go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.