piątek, 20 września 2013

Perłowy dzienniaczek czyli Ultimate Dish MAC


Kolejnym produktem ze stajni MAC z kolekcji Indulge jest piękny błyszczyk Ultimate Dish.
Jest to beżowy i lekko perłowy błyszczyk o prześlicznym zapachu lodów śmietankowych.

Błyszczyk jest bardzo treściwy. Dla mnie to takie połączenie wyglądu błyszczyka z właściwościami  balsamu do ust. Do tego nie lepi i pozostaje w miejscu aplikacji. Również jest bardzo trwały. U mnie wytrzymuje do 4 godzin po aplikacji. Jest to dla mnie bardzo długo, ponieważ pomadki potrafię zjeść w pół godziny :D I niby kolor nie jest jakiś porywający, ale na ustach wygląda uroczo. Chyba nie muszę dodawać że opakowanie jest ładne i minimalistyczne ;)

Przy użyciu go z kredką Dynamo, o której pisałam Wam ostatnio, jest szał!
Żeby nie przedłużać, zobaczcie efekty i napiszcie mi w komentarzu pod postem co myślicie o tym lipglassiku :)


Oraz z kredką Dynamo:


Buźka!

16 komentarzy »

  1. Mmm... do lodów śmietankowych... mniam :)
    Na zdjęciu z kredką sexy :)
    Ja uwielbiam błyszczyki MAC Lipglass mam ich kilka. Teraz używam namiętnie Liquid Passion z limitowanej wakacyjnej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolorek, choć ja osobiście preferuję pomadki. Jakoś zarówno konsystencja, jak i lepkość błyszczyków do mnie nie przemawia. Ot, jestem bardzo wybredna jeśli chodzi o ten sposób aplikacji produktu do ust.

    Buziak, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolorek:) Ale ta kredka do ust cudna!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudo, cudo, cudo, cuuudoooooo !!!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Z kredką wygląda fantastycznie !! ekstra efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor idealny dla marzycielki, z kredką natomiast wersja hard - tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z kredką wygląda oszałamiająco!:)
    a sam w sobie bardzo delikatny i dziewczęcy również mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z kredką o niebo lepiej, bez niej jakoś bez rewelacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda bardzo naturalnie,nie jestem fanką błyszczyków ale ten mnie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Połączenie z kredką jest genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bez kredki też jest ładnie tak naturalnie ale z kredką efekt niesamowity:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wygląda.Ja jakoś na usta nic nie nakładam,źle to wszystko u mnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  13. jak pięknieee! i z kredką usta wyglądają tak trójwymiarowo, bosko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega połączenie! jakieś takie ombre wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.