poniedziałek, 14 października 2013

Efektowny połysk z Bell Fashion Colour nr 812


Od dłuższego czasu w moim koszyczku mam cztery lakiery Bell, które chciałabym Wam pokazać.
Zacznę od mojego ulubionego granatu Fashion Colour w odcieniu 812. Jest to piękny granat ze szklanym połyskiem. Jego cena to ok 10-13zł za 11g czyli pewnie 11ml ;) Według producenta jest to trwały i hipoalergiczny lakier.

Buteleczka lakieru jest ładna, kształtna i wygodna w obsłudze. Pędzelek jest cienki i na tyle miękki, że nie smuży. Sama konsystencja lakieru jest odpowiednia- nie za rzadka, nie za gęsta. Nie zalałam sobie lakierem skórek, ani również nie pozostawały mi grudki. Ładnie się "samopozycjonował" na płytce.

Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw. Pierwsza wyschła szybciutko, drugiej zajęło to około 5 minut. Trwałość lakieru to 2 dni do lekko startych końcówek, a po 5 dniach jest do zmycia. Lakier nie zabarwił mi płytki pomimo braku bazy i swojego ciemnego pigmentu. To co mi się w nim bardzo podoba to fantastyczny połysk. Paznokcie wyglądają cudownie w słońcu. Oczywiście sprawia to problemy zdjęciowe ;) Uchwycić efekt oraz sam kolor, który mi odbijał światło poprzez wykończenie, było ciężko. 



Jeśli zastanawiacie się nad jesiennym, ciemnym lakierem to ten musi się znaleźć w Waszej kosmetyczce :)

Lubicie produkty Bell?




41 komentarzy »

  1. Belll wraca do łask zwłaszcza dzieki Biedrze :) Ja tam się ciesze :) A kolor lakieru piekny muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci że kiedyś mając lat ja wiem 12 kupiłam sobie ich błyszczyk, kredkę perłową białą i korektor :D Były to moje pierwsze kosmetyki. Potem jakoś słuch o nich zaginął i jakoś za specjalnie w nastoletnich latach się nie interesowałam. Obecnie mam kilka produktów z Bell i stale dokupuje. Za jakiś czas pokażę podkład, który stosowałam od sierpnia i jestem zaskoczona tak wysoką jakością w niskiej cenie :) O lip tintach nie wspominając już :D

      Usuń
  2. średnio lubię lakiery tej firmy a ten choć ładny dla mnie jest za ciemny..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się poprawili :) Ja też za ciemniaczkami nie przepada, ale ten jest bardzo przyjemny :)

      Usuń
  3. Kolor ma rzeczywiście bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten kolor :) z Bell mam różowy lakier, którego noszenie to dla mnie istna przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie takie kolory :-) a z Bell uzywalam podkladu i teraz uzywam rozu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo fajnie :) Ja się nad różem od nich zastanawiam

      Usuń
  6. Nie lubię ciemnych kolorów na paznokciach, przeszkadzają mi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy w życiu nie miałam żadnego produktu firmy Bell ale ten kolor jest cudowny, taki jesienno-zimowy :) idealny jak dla mnie na te pory roku :)
    Pozdrawiam, Magda :)

    http://moj-swiat-moje-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. idealny granat :) chyba też go sobie sprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bell coś ostatnio się leni z nowościami lakierowymi, a szkoda, bo i Fashion, i Glam Wear bardzo sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co ptaszki ćwierkają coś ma niedługo wyjść nowego :)

      Usuń
  10. Też znalazłam swój idealny granat na jesień ;) Sensique 170 ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny odcień, uwielbiam serię glam wear

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobny mam z OPI idealny na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny kolor, mam podobny z China Glaze. Niedługo go pokażę u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny, lubię takie ciemne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny kolor !

    _________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. dobry granacik nie jest zły :)
    ps: zapraszam na rozdanie www.womanadvice.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam granaty na paznokciach, firmę Bell również cenię szczególnie właśnie za przepiękne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam czerwień z bell i bardzo ją lubię ;) ta seria ma fajne pędzelki !

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzisaij malowałam sobie tym lakierem paznokcie i pierwsze na co zwróciłam uwagę to własnie ten połysk ! Jest po prostu super :) mam ciemniejszy kolor , taki szaro fioletowy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Coraz więcej marki Bell widuję na blogach, śliczny kolorek ma ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.